Magnetar Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Fant noe rart. På SGSII står det at den koster ca 5000 inkl moms, men i slutten av checkout står det (Inkl. Moms) Kr4,084.99 SGSII (2) Hvis det er den siste som stemmer er den jo billig. Må jo være en feil. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ta et screenshot med prisen og skriv ut kvitringen (hvis den er på 4k) og kjøp Lenke til kommentar
smilys Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Fant noe rart. På SGSII står det at den koster ca 5000 inkl moms, men i slutten av checkout står det (Inkl. Moms) Kr4,084.99 SGSII (2) Hvis det er den siste som stemmer er den jo billig. Mva blir trukket fra. Du får regning på det fra DHL senere. Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Fant noe rart. På SGSII står det at den koster ca 5000 inkl moms, men i slutten av checkout står det (Inkl. Moms) Kr4,084.99 SGSII (2) Hvis det er den siste som stemmer er den jo billig. Må jo være en feil. Det er vel nettbutikken som finner ut at du bor i Norge når du har lagt inn personalia. Om den ligger utenfor Norge skal du ikke betale moms til nettbutikken, men til den Norske stat når telefonen kommer til Norge. Litt klønete at det står inkl moms i så fall. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ok, bestiller ikke derfra da. Så at de hadde skiftet dato til juni uansett. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 her er det noe muffins, og muffins er godt. det virker sannsynlig at prisen med moms stemmer, men at uten moms er 3800 caog så har de bare plusset på frakt. og utelatt momsen. Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) http://www.mobili.no/nyheter/test-sa-sterk-er-samsung-galaxy-s-ii/?page=2 3siders ytelsesmålinger, mot nexus s, incredible s, optimus 2x og galaxy s II Endret 5. mai 2011 av maldonhavsalt Lenke til kommentar
kwanza Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Nå shippes telefonen til kunder i Australia : http://news.softpedia.com/news/Samsung-Galaxy-S-II-Starts-Shipping-in-Australia-198517.shtml PS! Håper det opprettes en ny tråd når folk begynner å få telefonen. Slik at alle X-sidene med "når kommer den/hvor er den billigst" i denne tråden kan glemmes... ... og vi heller får en praktisk tråd med tips&triks. Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 http://www.mobili.no/nyheter/test-sa-sterk-er-samsung-galaxy-s-ii/?page=2 3siders ytelsesmålinger, mot nexus s, incredible s, optimus 2x og galaxy s II NeoCore er en OpenGL-ES 1.1-test. I denne testen yter Galaxy S II tilsvarende de svakeste telefonene. Optimus 2X feier gulvet med dem alle sammen. Virker ikke som han her har fått med seg at sgs2 har en fps cap på 60. Optimus feier jo ikke over sgs2... Lenke til kommentar
olavjunior Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Da har jeg bestilt fra elkjøp.no i tillegg. Det står den sendes 8. mai (søndag). Stemmer ikke dette, avbestiller jeg. De kan ikke skrive at varen sendes 8.mai dersom det ikke er tilfellet - så da får de den rett i fleisen i retur (dyre telefonen...) Jeg gidder ikke vente 3 uker til uanz. Synd Expansys ikke har den på lager lenger. 1 Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Selvfølgelig kan de det! Det har de sikkert reservert seg mot i kjøpsbetingelser som du sikkert ikke gadd å lese en gang ;-) Står vel kanskje noe der om f. eks Force majeur (Ting de ikke råder over. Som f. eks for sen levering fra leverandør) Har du hørt om: Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd)? Dette gjelder også for SGS2 Endret 5. mai 2011 av Tropetor Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Han sa jo han avbestiller (riktignok senere at de får den i retur). Men hvis han avbestiller før de sender den, så er det jo ingen kostnader med å sende den i retur Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvordan fungerer Android til bilnavigasjon? Jeg trenger en ny bil-GPS og ettersom SGS2 har en 4,3" skjerm tenkte jeg at den kunne erstatte den tradisjonelle bil-GPS jeg har hatt tidligere (En 4,3" TomTom). Har sett at Navigon har GPS til Android og den ser veldig bra ut, men Google sin GPS er jo gratis. Lurer på om det kanskje er verdt å kjøpe noe annet enn det som følger med Android. Synd Nokia ikke kunne levere noe som SGS2 fordi Ovi Maps ser veldig bra ut og har god dekning og gratis kart. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Da fikk jeg min SGSII tidligere i dag og førsteinntrykket av den telefonen her er i hvert fall knallbra. Fryktelig rask, knall skjerm og veldig behagelig formfaktor. Så her følger to bilder ved siden av min nå pensjonerte N1. Hvis noen har noen spørsmål så er det bare å spørre, så skal jeg prøve å svare. edit: DJViking: Jeg holder på å prøve ut Sygic Aura akkurat nå og den ser foreløpig veldig bra ut. Kostet €80 for Europa, Nord-Amerika og Sørøst Asia. Har Navigon fra før, men tenkte jeg skulle prøve noe nytt, selv om også Navigon gjør jobben helt fint. Endret 5. mai 2011 av SBS Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvor fikk du tak i den så tidlig? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvor fikk du tak i den så tidlig? Bestilte den fra Expansys, de sendte ut de første de fikk på tirsdag kveld. Er forøvrig norsk språk og tastatur innebygget i den engelske versjonen som jeg har. Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Da fikk jeg min SGSII tidligere i dag og førsteinntrykket av den telefonen her er i hvert fall knallbra. Fryktelig rask, knall skjerm og veldig behagelig formfaktor. Så her følger to bilder ved siden av min nå pensjonerte N1. Hvis noen har noen spørsmål så er det bare å spørre, så skal jeg prøve å svare. edit: DJViking: Jeg holder på å prøve ut Sygic Aura akkurat nå og den ser foreløpig veldig bra ut. Kostet €80 for Europa, Nord-Amerika og Sørøst Asia. Har Navigon fra før, men tenkte jeg skulle prøve noe nytt, selv om også Navigon gjør jobben helt fint. Så kult. Endelig en som kan komme med noe vettug fakta Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Kjenner jeg ble en smule sjalu på deg nå. Men er vel bare å sitte her og vente på at den kommer om en uke da... Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Da fikk jeg min SGSII tidligere i dag og førsteinntrykket av den telefonen her er i hvert fall knallbra. Fryktelig rask, knall skjerm og veldig behagelig formfaktor. Så her følger to bilder ved siden av min nå pensjonerte N1. Hvis noen har noen spørsmål så er det bare å spørre, så skal jeg prøve å svare. edit: DJViking: Jeg holder på å prøve ut Sygic Aura akkurat nå og den ser foreløpig veldig bra ut. Kostet €80 for Europa, Nord-Amerika og Sørøst Asia. Har Navigon fra før, men tenkte jeg skulle prøve noe nytt, selv om også Navigon gjør jobben helt fint. Den har ikke NFC? Og jo gratulerer med mobilen. Lurte på selv om jeg skulle gjort dette, men om noe skjer med mobilen så er jeg rimelig kjørt i ræva , så tar heller å venter til den er ute nå snart (I hope!). Edit: Hvor mye kom den på? Frakt, toll, moms osv osv. Endret 5. mai 2011 av johnd2407 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 gratulerer en hel masse! klarer du da å svare på om den tar opp med stereo eller mono? :-) og igjen. gratulerer en hel masse! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg