Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

1: Prøv Swype, det er allerede installert. Lær deg å bruke det og du kommer nesten garantert til å blir frelst.

2: Prøv ut Swiftkey X på Market. Gratis prøveversjon varer i noen dager (30 tror jeg).

 

syns ikke det funker like bra.

Jeg skal skrive "Hei på dere barn der ute". Jeg får "Heu, på det er barn der I ute"

 

nice.

 

Ingenting som er som HTC sin autocorrect? :(

Som når jeg skal skrive 'idag', men skriver ved et uhell 'idg', så skjønner jo ikke Swype at jeg ikke er dyslektisk.

Endret av cyclo
Fjernet unødvendig sitat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som når jeg skal skrive 'idag', men skriver ved et uhell 'idg', så skjønner jo ikke Swype at jeg ikke er dyslektisk.

Ikke for å være utidig, men det er vel også to ord? "i dag", selv om det muntlig for meg også blir slått sammen.

Så da er det vel ikke rart ordboka ikke tok det. ;)

Lenke til kommentar

Ok, kan noen være så vennlig og hjelpe meg litt. Prøvde og flashe cyanogenmod(nightly 116) via cwm recovery, etter å ha lastet den ned i rom manager. Først fikk jeg "signature failed", da den rebootet i stock recovery. Prøvde en gang til og fikk "error status 7 i cwm". Nå er jeg stuck i bootup screen og kommer igen vei. Jeg kommer heldigvis inn i recovery og download.

 

Takker for svar.

 

Edit: Etter mye strev kom jeg meg tilbake til stock rom. Spørsmålet er da om jeg skal bryne meg på custom rom igjen :hmm:

Endret av brannmannsam
Lenke til kommentar

Ikke for å være utidig, men det er vel også to ord? "i dag", selv om det muntlig for meg også blir slått sammen.

Så da er det vel ikke rart ordboka ikke tok det. ;)

 

haha okei, da...

foretrekker å skrive 'idag' :D Selv om det sikkert er feil :)

Men det ordnet seg med Swiftkey X! Anbefaler virkelig den appen.

Endret av cyclo
Fjernet unødvendig sitat
Lenke til kommentar

Og det beste med SwiftKey er at man kan gi den tilgang til Google Mail, så kan den lese gjennom alle mailene du har skrevet gjennom tidene og analysere språket ditt og legge til ord i ordlista. Så etter noen uker med bruk trenger du primært bare å taste en eller to bokstaver før den skjønner hva du har tenkt å skrive, og da er det bare å trykke space-space-space, så er meldingen ferdig.

 

Ikke helt sikker på hvordan de er med personvern og slikt, men jeg tok sjansen for en liten stund tilbake. Ikke sett noe mistenkelig aktivitet på mailkontoen min ennå

Endret av cyclo
Fjernet unødvendig sitat
Lenke til kommentar

Og det beste med SwiftKey er at man kan gi den tilgang til Google Mail, så kan den lese gjennom alle mailene du har skrevet gjennom tidene og analysere språket ditt og legge til ord i ordlista. Så etter noen uker med bruk trenger du primært bare å taste en eller to bokstaver før den skjønner hva du har tenkt å skrive, og da er det bare å trykke space-space-space, så er meldingen ferdig.

 

Ikke helt sikker på hvordan de er med personvern og slikt, men jeg tok sjansen for en liten stund tilbake. Ikke sett noe mistenkelig aktivitet på mailkontoen min ennå

 

Ja, så at den fikk tilgang til kredittkortnummer osv, men.. Hva skal man gjøre

Lenke til kommentar

Og det beste med SwiftKey er at man kan gi den tilgang til Google Mail, så kan den lese gjennom alle mailene du har skrevet gjennom tidene og analysere språket ditt og legge til ord i ordlista. Så etter noen uker med bruk trenger du primært bare å taste en eller to bokstaver før den skjønner hva du har tenkt å skrive, og da er det bare å trykke space-space-space, så er meldingen ferdig.

Det er fantastisk praktisk og utrolig creepy samtidig. :p
Lenke til kommentar

Ok, kan noen være så vennlig og hjelpe meg litt. Prøvde og flashe cyanogenmod(nightly 116) via cwm recovery, etter å ha lastet den ned i rom manager. Først fikk jeg "signature failed", da den rebootet i stock recovery. Prøvde en gang til og fikk "error status 7 i cwm". Nå er jeg stuck i bootup screen og kommer igen vei. Jeg kommer heldigvis inn i recovery og download.

 

Takker for svar.

 

Edit: Etter mye strev kom jeg meg tilbake til stock rom. Spørsmålet er da om jeg skal bryne meg på custom rom igjen :hmm:

 

Jeg har også litt problemer med rom manager. Samme skjedde med meg. Jeg måtte skru den av og så inn i CWM igjen og da startet installasjonen helt av seg selv. Vil heller anbefale og installere manuelt. Inn i cwm - wipe data, chache og dalvik chache - install zip - så velger Cm7 som du lastet ned. Den ligger under clockworkmod - downloads eller noe slik.

Lenke til kommentar

Og det beste med SwiftKey er at man kan gi den tilgang til Google Mail, så kan den lese gjennom alle mailene du har skrevet gjennom tidene og analysere språket ditt og legge til ord i ordlista. Så etter noen uker med bruk trenger du primært bare å taste en eller to bokstaver før den skjønner hva du har tenkt å skrive, og da er det bare å trykke space-space-space, så er meldingen ferdig.

Det er fantastisk praktisk og utrolig creepy samtidig. :p

Hadde den bare fungert med Exchange klienten til Samsung....

Lenke til kommentar

Er det noen måte man kan logge AV google kontoen som brukes på android marked? Liker å ha kontroll på slike ting....eneste løsning er å slette den? Litt upraktisk.

Egentlig ikke uten og nullstille telefonen. Men du kan altids endre passord via PC, og da er du vel mere eller mindre logget av på telefonen også ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...