Mixy Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Aosp ICS er allerede ute. Galnet MIUI. Ja, du har rett, men slik jeg forstår har de brukt koden fra emulatoren som ligger i SDKn, og dette er ikke dette optimalt. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Oops, hehe, der kom noen før meg. Åja misforstod helt. Trodde når du sa "hakket" at du mente "har ikke" Endret 15. november 2011 av Nilsido Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Ja, du har rett, men slik jeg forstår har de brukt koden fra emulatoren som ligger i SDKn, og dette er ikke dette optimalt. Galnet MIUI funker utmerket for S2! Men dette lover jo ENDA bedre Endret 17. november 2011 av cyclo Fjernet unødvendig sitat Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 hey hva er hjemmesiden til galaxy s2 logg inn .. ble akkurat stjålet på trikken her i oslo og må logge meg inn, kan man sende det inn som melding på min inbox da jeg er i oslo sentrum på mobil web. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Typisk meg å laste ned masse fancy themes, så ender jeg opp med den vanlige... Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) HeHe :!: Prøvd MIUI? Mange 100 forskjellige og fine themes. Endret 15. november 2011 av Nilsido Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jepp Er jo så lett å skaffe themes der... Bare laste ned og applie i MIUI Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ja var samsungdive tuuuusen takk. Jeg får opp en melding at" simcard have changed" men vet ikke om det er fordi jeg sperret simkortet mitt(mest sannsynlig) prøver å tracke den ned men får ikke kontakt da (hehe) mobilen skulle sendes inn til reperasjon, får ikke slått den på uten en viss teknikk så trøsten er at den er ubrukelig for personen. Men samsungdive.com virker halvferdig. Finnes det ikke noen aps som man kan sende som sms til sin mobil for å få location etc btw ? Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Dukien: Dude, where is my Droid? https://market.android.com/details?id=com.alienmanfc6.wheresmyandroid&hl=no Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Prøvde meg litt frem i Samsung dive, og det eneste jeg fant ut av var at det var helt ubrukelig. I tillegg til masse tekniske problemer på nettsidene, så fungerer ikke GPS tracking i norge. Jeg tror Wheres My Droid er et bedre valg. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 ... så fungerer ikke GPS tracking i norge. Joda, GPS trackingen fungerer også i Norge. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Da jeg så på faq for litt siden tror jeg det sto at det bare var til uk og usa, men når jeg så nå var det vist plutselig for 130 land. Det kan hende jeg fikk opp en eldre versjon av faq, ikke vet jeg. Edit: Set ut til at de hadde/har noen tekniske problemer. Når jeg logget inn nå fikk jeg opp en helt annen side enn det jeg fikk tidligere. Kanskje jeg til og med klarer å bruke det. Edit2: Klarte å finne posisjonen min, men problemet er at du må gå med mobilnett på hele tiden, og det kan bli litt dyrt i lengden. Hvis det ikke er noen måte å skru det på automatisk er det forsatt ganske ubrukelig. Endret 16. november 2011 av mas222 Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Ingen slike apps funker uten at de kobler seg til nett. Var det ikke en som sa at man ikke kunne ta bilde under samtale? Med denne kan man gjøre det. Går nok ikke på hardware da. Endret 16. november 2011 av Nilsido Lenke til kommentar
Mr. Ikke her mer Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) @Nilsido: Jeg nevnte i et innlegg at det ikke var mulig å ta bilde under samtale. Det er kun noe jeg har lest, og ikke testet selv. Forøvrig kom jeg også over biten med denne karen som hadde hatt musikk på i en samtale der begge to kunne høre det hele. Det dreide seg ikke om S2, men S. Men jeg må innrømme jeg fremdeles tenker at det er software som har skylda. @Mas222: Hva mener du med at det ser ut som de hadde / har tekniske problemer? Du sier jo du nettopp var innlogget der, da må du nå vite om de har problemer eller om det var noe dem hadde en gang tidligere. Plutselig sier du at du har klart å finne posisjonen din til tross for en telefon som ikke er slått på, og som "telefonfinneren"ikke kan slå på. Hvordan har du fått det til? Hva legger du i "litt siden"? Når du skriver at du var innom Samsungdive.com for litt siden og sporing ikke fungerte i Norge? 5 måneder? Det har jo fungert fint lenge. Dessuten finnes det en rekke andre ting enn å spore telefonen du kan gjøre fra Samsungdive.com. Det høres ikke ut på innlegget ditt som at du har hatt av disse funksjonene i tankene. Jeg testet selv hver eneste funksjon på Samsungdive.com for et par uker siden, og det var ikke tegn til problemer i det hele tatt med noe som helst. S2 tilbyr dessuten også at det blir sendt en sms til et nummer du spesifiserer dersom simkortet byttes i telefonen, med detaljer om det nye simkortet. Har du i det hele tatt aktivert noen av de sikkerhetsfunksjonene som finnes på telefonen? For mitt vedkommende høres det ikke slik ut. Endret 16. november 2011 av seppolaatle Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Har akkurat skaffet meg SII og vil gjerne bytte ut stock rom med noe. Vet det står mye på side 1, men kan noen anbefale meg en enkel og stabil rom med ikke alt for mye krøll? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Finnes det en sånn forbanna autocorrect greie som HTC har? HOlder snart på å ta selvmord for det går FAEN ikke ann å skrive ÉN melding på S2 uten at jeg skal ha komma som mellomrom, og mangle hundre bokstaver. fy faen Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 @Mas222: Hva mener du med at det ser ut som de hadde / har tekniske problemer? Du sier jo du nettopp var innlogget der, da må du nå vite om de har problemer eller om det var noe dem hadde en gang tidligere. Plutselig sier du at du har klart å finne posisjonen din til tross for en telefon som ikke er slått på, og som "telefonfinneren"ikke kan slå på. Hvordan har du fått det til? Hva legger du i "litt siden"? Når du skriver at du var innom Samsungdive.com for litt siden og sporing ikke fungerte i Norge? 5 måneder? Det har jo fungert fint lenge. Dessuten finnes det en rekke andre ting enn å spore telefonen du kan gjøre fra Samsungdive.com. Det høres ikke ut på innlegget ditt som at du har hatt av disse funksjonene i tankene. Jeg testet selv hver eneste funksjon på Samsungdive.com for et par uker siden, og det var ikke tegn til problemer i det hele tatt med noe som helst. S2 tilbyr dessuten også at det blir sendt en sms til et nummer du spesifiserer dersom simkortet byttes i telefonen, med detaljer om det nye simkortet. Har du i det hele tatt aktivert noen av de sikkerhetsfunksjonene som finnes på telefonen? For mitt vedkommende høres det ikke slik ut. Med hadde / har mener jeg at de nettopp hadde problemer, men det kan hende de forsatt har det. Jeg har aldri sagt at telefonen min er av. Med litt siden mente jeg for 30 minutter siden. Først fikk jeg ikke opp noe som helst når jeg logget inn, men et par minutter senere fikk jeg opp en side. Når jeg prøvde å finne posisjonen min sto det at funksjonen ikke var tilgjengelig i mitt område. På faq sto det at det bare var tilgjengelig for usa og uk. Da jeg prøvde 10 minutter senere fikk jeg opp en helt annen side, med mange flere funksjoner enn tidligere. Faq hadde plutselig blitt mye lengre og sa at det var gjengelig for 130 land. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Finnes det en sånn forbanna autocorrect greie som HTC har? HOlder snart på å ta selvmord for det går FAEN ikke ann å skrive ÉN melding på S2 uten at jeg skal ha komma som mellomrom, og mangle hundre bokstaver. fy faen 1: Prøv Swype, det er allerede installert. Lær deg å bruke det og du kommer nesten garantert til å blir frelst. 2: Prøv ut Swiftkey X på Market. Gratis prøveversjon varer i noen dager (30 tror jeg). 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 1: Prøv Swype, det er allerede installert. Lær deg å bruke det og du kommer nesten garantert til å blir frelst. Det som er irriterende med den er at , (komma) ikke er tilgjengelig med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg