Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja var samsungdive tuuuusen takk. :)

 

Jeg får opp en melding at" simcard have changed" men vet ikke om det er fordi jeg sperret simkortet mitt(mest sannsynlig) prøver å tracke den ned men får ikke kontakt da (hehe) mobilen skulle sendes inn til reperasjon, får ikke slått den på uten en viss teknikk så trøsten er at den er ubrukelig for personen. Men samsungdive.com virker halvferdig.

 

Finnes det ikke noen aps som man kan sende som sms til sin mobil for å få location etc btw ?

Lenke til kommentar

Da jeg så på faq for litt siden tror jeg det sto at det bare var til uk og usa, men når jeg så nå var det vist plutselig for 130 land. Det kan hende jeg fikk opp en eldre versjon av faq, ikke vet jeg.

 

Edit: Set ut til at de hadde/har noen tekniske problemer. Når jeg logget inn nå fikk jeg opp en helt annen side enn det jeg fikk tidligere. Kanskje jeg til og med klarer å bruke det.

 

Edit2: Klarte å finne posisjonen min, men problemet er at du må gå med mobilnett på hele tiden, og det kan bli litt dyrt i lengden. Hvis det ikke er noen måte å skru det på automatisk er det forsatt ganske ubrukelig.

Endret av mas222
Lenke til kommentar

@Nilsido: Jeg nevnte i et innlegg at det ikke var mulig å ta bilde under samtale. Det er kun noe jeg har lest, og ikke testet selv. Forøvrig kom jeg også over biten med denne karen som hadde hatt musikk på i en samtale der begge to kunne høre det hele. Det dreide seg ikke om S2, men S. Men jeg må innrømme jeg fremdeles tenker at det er software som har skylda. :)

 

@Mas222: Hva mener du med at det ser ut som de hadde / har tekniske problemer? Du sier jo du nettopp var innlogget der, da må du nå vite om de har problemer eller om det var noe dem hadde en gang tidligere.

 

Plutselig sier du at du har klart å finne posisjonen din til tross for en telefon som ikke er slått på, og som "telefonfinneren"ikke kan slå på. Hvordan har du fått det til?

 

Hva legger du i "litt siden"? Når du skriver at du var innom Samsungdive.com for litt siden og sporing ikke fungerte i Norge? 5 måneder? Det har jo fungert fint lenge.

 

Dessuten finnes det en rekke andre ting enn å spore telefonen du kan gjøre fra Samsungdive.com. Det høres ikke ut på innlegget ditt som at du har hatt av disse funksjonene i tankene. Jeg testet selv hver eneste funksjon på Samsungdive.com for et par uker siden, og det var ikke tegn til problemer i det hele tatt med noe som helst.

 

S2 tilbyr dessuten også at det blir sendt en sms til et nummer du spesifiserer dersom simkortet byttes i telefonen, med detaljer om det nye simkortet.

 

Har du i det hele tatt aktivert noen av de sikkerhetsfunksjonene som finnes på telefonen? For mitt vedkommende høres det ikke slik ut.

Endret av seppolaatle
Lenke til kommentar

@Mas222: Hva mener du med at det ser ut som de hadde / har tekniske problemer? Du sier jo du nettopp var innlogget der, da må du nå vite om de har problemer eller om det var noe dem hadde en gang tidligere.

 

Plutselig sier du at du har klart å finne posisjonen din til tross for en telefon som ikke er slått på, og som "telefonfinneren"ikke kan slå på. Hvordan har du fått det til?

 

Hva legger du i "litt siden"? Når du skriver at du var innom Samsungdive.com for litt siden og sporing ikke fungerte i Norge? 5 måneder? Det har jo fungert fint lenge.

 

Dessuten finnes det en rekke andre ting enn å spore telefonen du kan gjøre fra Samsungdive.com. Det høres ikke ut på innlegget ditt som at du har hatt av disse funksjonene i tankene. Jeg testet selv hver eneste funksjon på Samsungdive.com for et par uker siden, og det var ikke tegn til problemer i det hele tatt med noe som helst.

 

S2 tilbyr dessuten også at det blir sendt en sms til et nummer du spesifiserer dersom simkortet byttes i telefonen, med detaljer om det nye simkortet.

 

Har du i det hele tatt aktivert noen av de sikkerhetsfunksjonene som finnes på telefonen? For mitt vedkommende høres det ikke slik ut.

 

Med hadde / har mener jeg at de nettopp hadde problemer, men det kan hende de forsatt har det.

 

Jeg har aldri sagt at telefonen min er av.

 

Med litt siden mente jeg for 30 minutter siden. Først fikk jeg ikke opp noe som helst når jeg logget inn, men et par minutter senere fikk jeg opp en side. Når jeg prøvde å finne posisjonen min sto det at funksjonen ikke var tilgjengelig i mitt område. På faq sto det at det bare var tilgjengelig for usa og uk. Da jeg prøvde 10 minutter senere fikk jeg opp en helt annen side, med mange flere funksjoner enn tidligere. Faq hadde plutselig blitt mye lengre og sa at det var gjengelig for 130 land.

Lenke til kommentar

Finnes det en sånn forbanna autocorrect greie som HTC har?

HOlder snart på å ta selvmord for det går FAEN ikke ann å skrive ÉN melding på S2 uten at jeg skal ha komma som mellomrom, og mangle hundre bokstaver. fy faen

 

1: Prøv Swype, det er allerede installert. Lær deg å bruke det og du kommer nesten garantert til å blir frelst.

2: Prøv ut Swiftkey X på Market. Gratis prøveversjon varer i noen dager (30 tror jeg).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...