Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke kernel og modem bruker folket?

 

Med CriskeloROM 30 kan man enkelt bytte imellom disse :dribble:

 

Nå har jeg

Rom: CriskeloRom v30 (XXKI4-2.3.5)

Kernal: SiyahKernel v2.1.1

Base: XXKI4 - Kommer nok til å bytte ut denne. Bare finne noe som er bedre :whistle:

 

Er CriskeloRom noe å anbefale? And why? :)

Det synes jeg ihvertfall. Har testet Lighting og den orginale ifra Samsung. Klart best/kjekkest med Criskolo sin ROM. Kan gjøre masse etter siste oppdatering og. :new_woot:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har fått med deg at jeg kommenterer at batteriet varer LENGER når jeg i tillegg til all min annen bruk også lar google og facebook synce fritt, sant?

 

spotify under trening, spotify når jeg beveger meg i byen, sms'er til div skj...kvinns, ringing til hu mor etc + autosync AVSLÅTT, strikt regime for datatilkobling < spotify under trening, spotify når jeg beveger meg i byen, sms'er til div skj...kvinns, ringing til hu mor etc + autosync PÅSLÅTT og fri bruk av data for apps.

 

Føler vi prater litt forbi hverandre her.

 

Ja, men tenkte at hvis du ikke hadde brukt spotify så mye nå som autosync var på så kan jo det kanskje være grunnen. Kan jo også være at du har en kernel som funker best under mer bruk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hehe, poenget var bare at jeg hadde gjort masse rart for å spare batteri og hatt liten nytte, men med samme rom og samme bruk går batteritiden opp når jeg bare slipper opp nett-tilgangen. ;)

 

Greit nok, men hvis denne tråden skal være til "virkelig hjelp" for oss som har den samme "saken" hjelper det kun de "innvidde" å bedømme hvor stor din "straponrom-sgx2tiss" er i forhold til de andre som har samme preferanse.

 

Vi står han åsså a:

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd eller vet som GalnetMIUI 1.11.9 er egnet for GT-I1900?

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1335745

 

Ser at ROM'en er postet under SGH-I777...

 

Det er jo en egen galnet for SGSII. Hvorfor prøve med en som mest sannsynlig ikke funker? Eller snakker du om en annen telefon nå? Da skal du ikke poste her.

Endret av Nilsido
Lenke til kommentar

Ja, men tenkte at hvis du ikke hadde brukt spotify så mye nå som autosync var på så kan jo det kanskje være grunnen. Kan jo også være at du har en kernel som funker best under mer bruk.

 

Naturlig brukt spotify på mobilen mindre i helgen siden jeg hr vært hjemme, men dette var noe jeg merket allerede i uken som gikk at den var seigere med batteriet.

Jf det som er uthevet - går det an?

 

PencilCase:

Jeg har Litening 6.1.

Samme apps og bruksmønster som ellers, men mye seigere batteri med autosync aktivert for face og google. Sier neppe dere så mye det med apps, det var strengt tatt bare ift å ha satt døra til nett-tilgangen på vid gap at jeg stusset på at det virker å gi meg mer batteritid. :)

 

Edit: for øvrig ikke meningen å høres bitchy ut, jeg er bare driiit sulten! ;D

Endret av Recon
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Edit: for øvrig ikke meningen å høres bitchy ut, jeg er bare driiit sulten! ;D

 

Greit nok, chill! Hvis du nå hadde beveget deg i "Cannabis-tråden" - hadde du fått diverse oppskrifter. wub.gif

Lenke til kommentar

Governor er heller ikke endret med JD eller noe. Skal ta en titt på den tråden.

 

Edit:

Greit nok, chill! Hvis du nå hadde beveget deg i "Cannabis-tråden" - hadde du fått diverse oppskrifter. wub.gif

Nå fikk jeg lyst på brownies.

 

Vanlige, altså! :p

Endret av Recon
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Governor er heller ikke endret med JD eller noe. Skal ta en titt på den tråden.

 

Edit:

Greit nok, chill! Hvis du nå hadde beveget deg i "Cannabis-tråden" - hadde du fått diverse oppskrifter. wub.gif

Nå fikk jeg lyst på brownies.

 

Vanlige, altså! :p

 

Joa, "møkkahue" ... wub.gif

Lenke til kommentar

Det er jo en egen galnet for SGSII. Hvorfor prøve med en som mest sannsynlig ikke funker? Eller snakker du om en annen telefon nå? Da skal du ikke poste her.

 

SGH-I777 og GT-I900 begge er SGSII. Først nevnte er vel en AT&T versjon.

 

Muligens jeg er forvirra her, mens hvis du har en link til GalnetMIUI basert på ICS så blir jeg happy :)

Lenke til kommentar

Det er jo en egen galnet for SGSII. Hvorfor prøve med en som mest sannsynlig ikke funker? Eller snakker du om en annen telefon nå? Da skal du ikke poste her.

 

SGH-I777 og GT-I900 begge er SGSII. Først nevnte er vel en AT&T versjon.

 

Muligens jeg er forvirra her, mens hvis du har en link til GalnetMIUI basert på ICS så blir jeg happy :)

 

Hvilken av dem er det du har?

Lenke til kommentar

Prøv å gå inn på mobilsidene til nettbanken. Du sier ikke særlig mye om hvilken nettbank det gjelder da, så det er litt vanskelig å hjelpe... Det finnes en god del av dem

 

Er smn.no. Får feilmelding om Java runtime. Fikk også feilmelding om java når jeg testet ut SuperOffice pocket i dag.

 

Ingen som kan gi meg et hint på hvordan jeg får en nettleser som takler java. Litt dritt å ikke få brukt tlf til nettbank!!!

Endret av arntos
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...