Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurte på en ting, har nettopp gått over fra en iPhone 4 til S2, men får ikke spotify til å fungere ordentlig i offlinemodus. Den starter å synce, men klarer bare å lagre 2-3 spillelister (ca 50 sanger) så stopper den (selvom alt med nettet er bra, og jeg har latt den synce en hel natt). Det hjelper heller ikke å ha Spotify oppe på telefonen, virker som den ikke klarer mer enn 50 sanger? Prøvde å google litt, og virker som det er et kjent problem. Er det noen som sliter med det samme, som evt har en løsning? Virker som en knall telefon ellers, men hvis dette ikke funker så må jeg tilbake til iPhone :/

 

Har sett litt på det her:

Spotify lagring på sd kort

Men jeg vil vel lagre på internminne, det som følger med. Følger meg ganske dum nå!

Endret av darknesss
Lenke til kommentar

Godt mulig det ikke er det, husker bare en del år tilbake forsøkte jeg på noe lignende, og da var det hardware begrensninger (riktig nok i en eller annen Windows Mobile telefon) som gjorde at det ikke var mulig og sende lyd signaler til samtalen, uten at det gikk via telefonens mikrofon. Hvordan dette virker på dagens telefoner har jeg ingen kjennskap til, men har enda til gode og se en app som klarer sende lyd inn i en samtale, enten den har root tilgang eller ikke.

 

Edit: Testet med headset nå, og lyden spilles av i headsetet, men musikken høres ikke i den andre "enden".

 

Nærmeste jeg kom var og spille av via høyttaler funksjonen, men da høres den bare svakt hos personen man snakker med.

 

Kjedelig at det ikke kom inn i samtalen da. Jeg må sjekke litt om ikke det finnes et eller annet en kan gjøre for å få det til. Ikke det at det er noe jeg kommer til å bruke, men det er jo moro med muligheten.

 

Jeg husker dette var noe som fungerte veldig bra på Symbian sine serie 60-telefoner. Har kun hatt en Windows Mobile telefon, en gammel q-tek, men der husker jeg faktisk ikke om det fungerte. Takk for svaret ditt hvertfall, da vet jeg å hoppe over Doubletwist for å teste der. :)

Endret av seppolaatle
Lenke til kommentar

Lurte på en ting, har nettopp gått over fra en iPhone 4 til S2, men får ikke spotify til å fungere ordentlig i offlinemodus. Den starter å synce, men klarer bare å lagre 2-3 spillelister (ca 50 sanger) så stopper den (selvom alt med nettet er bra, og jeg har latt den synce en hel natt). Det hjelper heller ikke å ha Spotify oppe på telefonen, virker som den ikke klarer mer enn 50 sanger? Prøvde å google litt, og virker som det er et kjent problem. Er det noen som sliter med det samme, som evt har en løsning? Virker som en knall telefon ellers, men hvis dette ikke funker så må jeg tilbake til iPhone :/

 

Har sett litt på det her:

Spotify lagring på sd kort

Men jeg vil vel lagre på internminne, det som følger med. Følger meg ganske dum nå!

 

Prøv å installer appen på nytt igjen, funket for meg. Evt sjekk hvor mye lagringplass du har igjen

Lenke til kommentar

1 dag 21 timer og vekslepenger, med 15% igjen på batteriet. Med autosync tillatt når sw føler for det og full pupp.

Sært som fan, men da jeg aktiverte det, gikk Android OS sin andel av batteriet ned til 7-8% og ble der, og jeg har fan meg bedre batteritid enn med alt mulig lukket og avslått. Noen forklaringer??

Lenke til kommentar

Tror nok nesten du lider av batterikjekking sykdommen. Du er så opptatt av batteriet at du ser hele tiden om det går ned. Du bruker jo så klart en del strøm på å få den ut av deep sleep hele tiden. Grunnen til at android os har gått ned er nok at andre ting bruker mer strøm. Hvis du ikke bruker telefonen ligger jo AOS høyere såklart.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som har problemer med avspilling av 720p .mkv filer (type TV-serie), vet jeg ikke har noe bruk for HD, men det er det som er lastet ned..

 

Jeg sliter med at det hakker av og til, og sliter med å få lyd. Har testet både med MX-player, Mobo Player og vanlige appen.

Lenke til kommentar

Tror nok nesten du lider av batterikjekking sykdommen. Du er så opptatt av batteriet at du ser hele tiden om det går ned. Du bruker jo så klart en del strøm på å få den ut av deep sleep hele tiden. Grunnen til at android os har gått ned er nok at andre ting bruker mer strøm. Hvis du ikke bruker telefonen ligger jo AOS høyere såklart.

 

Jeg bruker telefonen hele tiden, spotify under trening, spotify når jeg beveger meg i byen, sms'er til div skj...kvinns, ringing til hu mor etc.

Så ja, jeg syns det er merkelig at det varer lenger når jeg i tillegg åpner demningen for fri sync til apps ja.

Lenke til kommentar

Tror nok nesten du lider av batterikjekking sykdommen. Du er så opptatt av batteriet at du ser hele tiden om det går ned. Du bruker jo så klart en del strøm på å få den ut av deep sleep hele tiden. Grunnen til at android os har gått ned er nok at andre ting bruker mer strøm. Hvis du ikke bruker telefonen ligger jo AOS høyere såklart.

 

Jeg bruker telefonen hele tiden, spotify under trening, spotify når jeg beveger meg i byen, sms'er til div skj...kvinns, ringing til hu mor etc.

Så ja, jeg syns det er merkelig at det varer lenger når jeg i tillegg åpner demningen for fri sync til apps ja.

 

Kanskje spotify som bruker batteri?

Lenke til kommentar

Du har fått med deg at jeg kommenterer at batteriet varer LENGER når jeg i tillegg til all min annen bruk også lar google og facebook synce fritt, sant?

 

spotify under trening, spotify når jeg beveger meg i byen, sms'er til div skj...kvinns, ringing til hu mor etc + autosync AVSLÅTT, strikt regime for datatilkobling < spotify under trening, spotify når jeg beveger meg i byen, sms'er til div skj...kvinns, ringing til hu mor etc + autosync PÅSLÅTT og fri bruk av data for apps.

 

Føler vi prater litt forbi hverandre her.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tror nok nesten du lider av batterikjekking sykdommen. Du er så opptatt av batteriet at du ser hele tiden om det går ned. Du bruker jo så klart en del strøm på å få den ut av deep sleep hele tiden. Grunnen til at android os har gått ned er nok at andre ting bruker mer strøm. Hvis du ikke bruker telefonen ligger jo AOS høyere såklart.

 

Jeg bruker telefonen hele tiden, spotify under trening, spotify når jeg beveger meg i byen, sms'er til div skj...kvinns, ringing til hu mor etc.

Så ja, jeg syns det er merkelig at det varer lenger når jeg i tillegg åpner demningen for fri sync til apps ja.

 

Jeg for min del blir forvirret av at vi melder fra om diverse problemer, og fordi de fleste later til å "modde" telefonen i "hue og ræva" er det nesten umulig å få noen som helst oversikt ... sukk! ... Skulle ønsket at vi alle hadde felles utgangspunkt (men det blir vel for kjedelig, kanskje ...) ohmy.gif

 

Vi får vel bare gjøre som Tittingen, og "stå han a" ...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...