gammalerik Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Som nevnt tidligere i tråden så vil butikkene få den samtidig inn +/- en dag på tross av det som står som forventet dato. Forventet dato er kun en pekepinn som blir endret hele tiden, og det kan stå to uker, men kan komme neste dag om så. Ta en bolle og få den i posten når den kommer. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Som nevnt tidligere i tråden så vil butikkene få den samtidig inn +/- en dag på tross av det som står som forventet dato. Forventet dato er kun en pekepinn som blir endret hele tiden, og det kan stå to uker, men kan komme neste dag om så. Ta en bolle og få den i posten når den kommer. Da kommer jeg til å bli uhorvelig feit innen den er her :!: 1 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Som nevnt tidligere i tråden så vil butikkene få den samtidig inn +/- en dag på tross av det som står som forventet dato. Forventet dato er kun en pekepinn som blir endret hele tiden, og det kan stå to uker, men kan komme neste dag om så. Ta en bolle og få den i posten når den kommer. Da kommer jeg til å bli uhorvelig feit innen den er her :!: ...Med mindre man er dansk 2 Lenke til kommentar
Eskilden Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Aaaah! Da får jeg på første batch fra CDON så lenge dem ikke prioriterer Sverige. Noe som uansett hadde vært sykt teit Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Nå begynner det å bli litt kjedelig å lese av alle innleggene om forventet leveringstidspunkt. Får håpe noen lanserer en god test snart slik at det kan bli noe annet å diskutere med angående denne mobiltelefonen. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Aaaah! Da får jeg på første batch fra CDON så lenge dem ikke prioriterer Sverige. Noe som uansett hadde vært sykt teit Hvordan kan du være sikker på det? Har du sendt mail og spurt? Lenke til kommentar
Eskilden Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Aaaah! Da får jeg på første batch fra CDON så lenge dem ikke prioriterer Sverige. Noe som uansett hadde vært sykt teit Hvordan kan du være sikker på det? Har du sendt mail og spurt? Basert på en post litt lengre bak fra CDON og at jeg har bestilt for 2-3 uker siden, regner jeg sterkt med det! Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Aaaah! Da får jeg på første batch fra CDON så lenge dem ikke prioriterer Sverige. Noe som uansett hadde vært sykt teit Hallo, tror dere at dersom Sverige har flere forhåndsbestilte telefoner enn Norge, så prioriterer de Sverige før Norge? Neppe, det er nok bestilt et antall telefoner til skandinavia, og av disse vil jeg tro at Sverige får så mange, Norge så mange osv. Og så de som ikke får fra første batch må vente til neste. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg bestilte 1. mai, så om det stemmer får jeg første batch. Er jo lov å håpe 1 Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=QKztg1ra4-0 Mens vi venter kan vi se på noen skru fra hverandre mobilen Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tn-1dkq_dvk Phonearena video review Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det virker som om det for noen er noen nøyaktighetsproblemer med GPSen. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1062225 Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Min GARANTERT siste postering relatert NFC! Jeg stilte spørsmål til Samsung Norge på Facebook i dag, og fikk kjapt svar, meget bra! Her er svaret: "Samsung Norge Ja, GS II med NFC innebygget lanseres i løpet av sommeren også i Norge." Så da toer jeg mine hender, venter til sommeren, og gleder jeg meg til posteringene her gjeldende brukererfaringer når den kommer til berget! :-) Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det er morsomt å lese hvordan mange her inne tror og mener ting, når de ikke har noen som helst forutsetning whatsoever til å uttale seg om slike ting :-) Jeg sier ikke at noen tar feil eller noen tar rett, for jeg, som alle(?) andre her, har ikke noen større forutsetning for å gjette noe. Jeg kan se bort på LGO2X, da jeg fulgte den tråden nøye, og si at der var CDon treige. Og jeg synes å huske at det var Telebutikken som faktisk fikk den først. Men det er jo ingen spesiell grunn til at det samme skulle skje med Galaxy S II... Hvordan CDon eller deres leverandører prioriterer sine varer? Kanskje har CDon.se høyprioritet framfor CDon.no? Kanskje er det motsatt? Kanskje er det akkurat likt, og de får prosentvis i forhold til befolkningen i landet? Kanskje får de basert på forhåndsbestillinger? Kanskje får de helt likt antall? Har dere i det hele tatt en garanti på at CDon bruker samme hovedleverandør i Sverige som i Norge? Kanskje har de ingenting med hverandre å gjøre, annet enn navnet på butikken? Jeg uttaler meg om ting jeg ikke vet nå, så hvis noen vet bedre, er det bare å gi svarene på dette. Men slik jeg forstår utifra samtlige poster her, er det foreløpig ingen som har kommet med inside information, og det virker ikke som om noen her har noen større forutsetninger enn andre, bortsett ifra noen som bygger på erfaring. Nok erfaring kan selvfølgelig også være et grunnlag... Samme gjelder med Komplett/MPX, Netshop, Chess, Ventelo, Elkjøp, hvemsomhelst. Ingen av disse er hovedleverandrører. Snakk med Moobi, feks. De er hovedleverandører. Kanskje, bare kanskje, de kan si hvem de prioriterer eller hvordan det fungerer. Det er selvfølgelig flere hovedleverandører også. Kanskje ingen av disse vil uttale seg om saken i det hele tatt. Det kan være så sinnsykt mange muligheter på hvordan dette løses, at spekulasjoner er direkte unødvendig. Vi bare fyller side opp og side ned på noe egentlig ingen her har greie på. Kanskje noen jobber i bransjen? Da har de muligens mulighet til å få litt inside information? Og kanskje om de kan få det, så kan de heller ikke dele det... Jeg skjønner at dere ikke slutter å spekulere i det bare fordi jeg uttaler meg om saken, men jeg håper litt at det gjør at vi til dels slutter å spamme ned med "Når kommer den? Hvilken dato står det rundtomkring?" inntil vi får bekreftede datoer/inside information. Siden CDon.se kan oppgi denne informasjonen som de har gjort, er det svært sannsynlig at leverandøren til CDon faktisk har noen ordentlige håndfaste datoer ifra Samsung selv. 1 Lenke til kommentar
powermaker Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det er morsomt å lese hvordan mange her inne tror og mener ting, når de ikke har noen som helst forutsetning whatsoever til å uttale seg om slike ting :-) Jeg sier ikke at noen tar feil eller noen tar rett, for jeg, som alle(?) andre her, har ikke noen større forutsetning for å gjette noe. Jeg kan se bort på LGO2X, da jeg fulgte den tråden nøye, og si at der var CDon treige. Og jeg synes å huske at det var Telebutikken som faktisk fikk den først. Men det er jo ingen spesiell grunn til at det samme skulle skje med Galaxy S II... Hvordan CDon eller deres leverandører prioriterer sine varer? Kanskje har CDon.se høyprioritet framfor CDon.no? Kanskje er det motsatt? Kanskje er det akkurat likt, og de får prosentvis i forhold til befolkningen i landet? Kanskje får de basert på forhåndsbestillinger? Kanskje får de helt likt antall? Har dere i det hele tatt en garanti på at CDon bruker samme hovedleverandør i Sverige som i Norge? Kanskje har de ingenting med hverandre å gjøre, annet enn navnet på butikken? Jeg uttaler meg om ting jeg ikke vet nå, så hvis noen vet bedre, er det bare å gi svarene på dette. Men slik jeg forstår utifra samtlige poster her, er det foreløpig ingen som har kommet med inside information, og det virker ikke som om noen her har noen større forutsetninger enn andre, bortsett ifra noen som bygger på erfaring. Nok erfaring kan selvfølgelig også være et grunnlag... Samme gjelder med Komplett/MPX, Netshop, Chess, Ventelo, Elkjøp, hvemsomhelst. Ingen av disse er hovedleverandrører. Snakk med Moobi, feks. De er hovedleverandører. Kanskje, bare kanskje, de kan si hvem de prioriterer eller hvordan det fungerer. Det er selvfølgelig flere hovedleverandører også. Kanskje ingen av disse vil uttale seg om saken i det hele tatt. Det kan være så sinnsykt mange muligheter på hvordan dette løses, at spekulasjoner er direkte unødvendig. Vi bare fyller side opp og side ned på noe egentlig ingen her har greie på. Kanskje noen jobber i bransjen? Da har de muligens mulighet til å få litt inside information? Og kanskje om de kan få det, så kan de heller ikke dele det... Jeg skjønner at dere ikke slutter å spekulere i det bare fordi jeg uttaler meg om saken, men jeg håper litt at det gjør at vi til dels slutter å spamme ned med "Når kommer den? Hvilken dato står det rundtomkring?" inntil vi får bekreftede datoer/inside information. Siden CDon.se kan oppgi denne informasjonen som de har gjort, er det svært sannsynlig at leverandøren til CDon faktisk har noen ordentlige håndfaste datoer ifra Samsung selv. Det er helt meningsløst ja, men det er tydelig at mange liker dette tidsfordrivet det er å spekulere opp og ned i huet å r***.. Vi er jo like gira alle sammen.. Men for å legge CDon saken død, så sier kundeservice i Norge at det ikke fins to leveranser.. De som bestilte før 1.mai får den akkurat samtidig som de som bestilte etter.. Men det kan dog være noe de sier fordi de er lei henvendelser fra gærne Galaxy tilhengere! Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 At mange liker dette tidsfordrivet ødelegger jo noe som kunne vært en nyttig og seriøs tråd... Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Fikk nettopp svar fra CDON: "Hej, Tack för att du kontaktade oss. Det är 2011-05-26 som gäller för alla. Vi beklagar att de har satt ett senare datum på varan." Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg sendte en mail til elkjøp idag,da de har byttet datoer flere ganger. Fikk dette til svar nå; Hei og takk for din henvendelse! Grunnen til at datoen er blitt forandret er rett og slett fordi Samsung har kommet med en forsinkelse på den. At det sto 18.05 var en skrivefeil, det er derfor blitt rettet til 08.05 som er den nye bekreftende datoen fra Samsung. Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertlig velkommen til å kontakte oss igjen! Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Fant noe rart. På SGSII står det at den koster ca 5000 inkl moms, men i slutten av checkout står det (Inkl. Moms) Kr4,084.99 SGSII (2) Hvis det er den siste som stemmer er den jo billig. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Huff for noe dato styr/faenskap Men gleder meg til imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg