Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan man får til ikoner å ligge sånn som på dette bilde (Gmail, Facebook, Plume og en annen mail app)?

(bilde er er hentet fra en artikkel i itavisen)

Multicon

Og hva gjelder oppdatering til ICS, de første AOSP-baserte ROMs vil komme ganske snart (tenk 2 uker). Regn med noen bugs, men både AdamG og Team Hacksung vil hive seg over saken og de er kjent for å løse problemer :)

Vil du ha Touchwiz må du nok fortsatt vente til over nyttår.

Forøvrig tror jeg det var 18mnd Samsung er forpliktet til å oppdaterere telefoner, ikke 2 år.

Lenke til kommentar

Tilbudet til Siba du ser på ?

Blir rett under 3200 ink frakt og etablering (med mindre du er tele2 kunde fra før).

Men det er fortsatt en god pris, sikkert en av de billigste måtene og skaffe seg SII på om dagen og sikkert også en av de beste telefonene du får til den prisen. Så her er det bare og slå til.

Lenke til kommentar

Merkelig. Det du gjør det med vanlig bytting mellom skjermene? Ikke den der du holder inne tallene?

Ja vanlig bytte.. Skjønner ikke hvorfor det plutselig ikke virker lengre. Kjenner en med samme telefon og det går helt fint på hans..

Lenke til kommentar

Forøvrig tror jeg det var 18mnd Samsung er forpliktet til å oppdaterere telefoner, ikke 2 år.

Mener å huske at dette gjalt for telefoner lansert etter at avtalen ble skrevet under, som jo var i august i år. Mao er det kun Samsungs humør som bestemmer hvor lenge de gidder å oppdatere sgs2.

Korriger meg om jeg husker feil :)

Endret av xdye
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte telefonen i går.

Reklamen / og nettsiden viser tydelig at minste totalpris blir 3086,-

Det de opplyser om når du kommer til butikken, er at tele 2 har en minstedebitering i TILLEGG, så da blir totalprisen ca 3600,-

Jeg har klaget både til SIBA og TELE 2, og de skylder bare på hverandre....men saken er på ingen måte avsluttet.

Lenke til kommentar

Har merket at etter siste oppdateringen (2.3.5) så er ting tregere på mobilen (merker det blant annet på å scrolle homescreen, og når jeg installerer apps fra market), og den blir også varm av å ligge i lommen nå og da.

Eneste batteri oversikten viser er "Android OS" (som forsåvidt har 5 timers cpu total..). Hadde ikke det problemet med 2.3.4

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte telefonen i går.

Reklamen / og nettsiden viser tydelig at minste totalpris blir 3086,-

Det de opplyser om når du kommer til butikken, er at tele 2 har en minstedebitering i TILLEGG, så da blir totalprisen ca 3600,-

Jeg har klaget både til SIBA og TELE 2, og de skylder bare på hverandre....men saken er på ingen måte avsluttet.

Siba kan skylde på Tele2 så mye de vil, men så lenge de er utsalgstedet, og det er de som reklamerer med tiilbudet og totalprisen, er det vel også de som har ansvaret.

Om de er opplyst om feilen, burde de også rette på annonsen sin.

1KR_MEGA.png

Lenke til kommentar

På stasjonære pcen min, så bruker jeg jo kabel - Men, er det noen måte som gjør at, når jeg har tilkobla telefonen til PCen via usb kabel, om jeg kan få pcen til å få nett via telefonen, som er tilkobla det trådløse nettverket?

Må da være en måte????

For å være ærlig så skjønner jeg ikke helt hva du mener...

Snakker du om at du har kablet internett til din stasjonære pc, og lurer på om du kan bruke mobilen som "wifi-kort"?

Du kan ihvertfall gjøre det via "Tethering and portable hotspots", men da tror jeg du må surfe via 3G/HSPA. Tror jeg da. Kan hende det går an å bruke mobilen som aksesspunkt for en PC via USB-kabel, men det virker for meg ganske tåpelig. Blir jo ikke spesielt imponerende hastighet, samt ganske mye ping.

Hold deg til kabel hvis mulig.

Det telefonen er fin til, er å bruke den som 3G/HSPA-modem når man kjører tog, eller kjeder seg på en flyplass.

Lenke til kommentar

Var vell egentlig det jeg ville fram til, om en kan bruke telefonen som "internett". Siden når jeg ikke har internett via tp kabel på stasjonæren, kunne det vært kjekt å brukt telefonen som er tilkobla det trådløse nettverket.

Endret av cyclo
Fjernet unødvendig sitat
Lenke til kommentar

Ville heller anbefale deg å ofre en hundrelapp på en TP-kabel. For 100kr får du omtrent 10-15 meter kabel. Alternativt bruke 150kr på et wifi-kort. Må da være myyyye enklere enn å koble til telefonen hele tiden.

Men som sagt, sjekk ut "Tethering"-funksjonen under Wireless-menyen

Endret av cyclo
Fjernet unødvendig sitat
Lenke til kommentar

Sjekk bildet. Tonnevis med telefonnumre er blitt endret fra kategori MOBILE til kategori VOICE. Ergo vises de ikke i kontaktlisten i f.eks Handcent som er stilt til å vise kun mobilnumre for å slippe alle jobbnumre, hustelefonnumre, etc.

Hvordan kan jeg få batteriet mitt oppi høyre hjørne til å se slik ut?

Endret av cyclo
Fjernet unødvendig sitat
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...