Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Med Musikk kan du kun starte sanger, pause, velge videre til neste. Men hvorfor er det ingen Stop knapp? Du må jo fysisk stoppe spilleren på Oppgavebehandling for å drepe spilleren. Å bruke tilbaketasten hjelper ikke.

Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får opp at jeg har 2 oppdateringer tilgjengelig i.marked, men når jeg åpner marked så finner jeg ikke ut hvilke apps som har oppdatering tilgjengelig.. Noen som har vært borti det?

Hadde samme problemet sjæl. Trur jeg fant ut at det var et par Google apps som hadde fått oppdatering.

Når jeg åpnet GoogleMaps og gmailappen på "my apps" fikk jeg muligheten for oppdatering.

Hvis ikke må du bare lete igjennom alle apps desverre:P det er noen som har oppdatering men de kommer ikke opp av en el annen grunn.

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt denne telefonen i 2-3 uker, og jeg er ikke særlig imponert over ripebestandigheten. Har vært veldig forsiktig, ikke lagt den i lomme med noe annet, og hatt på en skjermbeskyttelsesfilm en uke av tiden, nå tatt av fordi den var litt sticky. Allerede kan jeg skjelne et par riper. Jeg kan ikke skjønne hvordan de har oppstått. Den gamle iPhonen hadde bare to riper etter to år, etter et ganske så røft liv i lommer, fall i bakken osv. Synes det er veldig rart, med tanke på alle ripetestvideoene der ute, men jeg er nok litt skuffet. Må se å få tak i en skjermbeskytter jeg liker bedre. Det er kanskje noen mer matte der ute som kan anbefales?

Snodig. Jeg har hatt min helt uten beskyttelse i lomma siden juli. Hadde også forrige versjon uten beskyttelse i lomma i ett år. IKKE EN ENESTE RIPE! Ikke antydning engang. Vil tro, uten å påstå, at du enten er ekstremt uheldig eller uforsiktig som får riper.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Rådet på forrige post fungerte :thumbup: Men har nå et nytt problem, mitt i installasjonen av 2.3.5 Kom det opp på pcn at programet ikke svarte og jeg lukka det, nå får jeg ikke tlf på. Jeg får bare en feilmelding, prøvde det som står på skjermen men Kies får ikke kontakt med tlf.

post-176538-0-41578400-1320520165_thumb.jpg

Endret av Optimus Prime
Lenke til kommentar

Hei..

Når man blar mellom paneler er det mulig å bla 1-2-3-1-2-3-1 eller 3-2-1-3-2 osv.. altså at man kan bla seg rundt fra siste til første side uten å være innom alle sidene mellom. Både i hvilemodus og i programmer kan man gjøre dette.. Men nå har jeg klart å gjøre noe med innstillingene så jeg klarer bare å bla 1-2-3-2-1.. Altså ikke hele veien rundt.. Jeg må bla "tilbake" for å komme tilbake til skjerm nr 1, istedenfor å bla videre fra skjerm nr 3. Hvordan endrer jeg disse innstillingene igjen?

Lenke til kommentar

Rådet på forrige post fungerte :thumbup: Men har nå et nytt problem, mitt i installasjonen av 2.3.5 Kom det opp på pcn at programet ikke svarte og jeg lukka det, nå får jeg ikke tlf på. Jeg får bare en feilmelding, prøvde det som står på skjermen men Kies får ikke kontakt med tlf.

Var da fælt til mye problemer du fikk da :/ Prøv og skru av tlf, ta ut bat. om nødvendig. så skal du skru på tlf med Volum - (ned) + menyknappen (den i midten) så av/på knappen, hold alle de tre inne på en gang i ca 1-2 sek, om du fortsatt ikke får det til så send meg en pm ;)

Lenke til kommentar

Eg synes framleis batteriet mitt er litt slapt på min SGS2.

Den er ikkje ny lengre, har hatt den 1 måned +++

Lurer på om det er modem versjonen som gjer at den bruker masse batteri.

Har no KI4 modemet, som er det siste i følge denne XDA tråden.

Bruker nattlige oppdateringer fra CyanogenMod 7. Er vel på 105 no snart... laster ned ny etter bilet i spoiler blei tatt.

screenshot-1320532488784.png

KI4 modem

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

"imponerende" 581 sider med mer eller mindre nyttig fakta og anekdoter om min kjære samsung galaxy s2 - som igjen får meg nesten til å tro at akkurat denne lille dævelen av plast og metall er en "klassiker" blant en haug med "noksagter" ... Får litt bender av disse tankene ... ph34r.gif

Tåler vi 581 til?

Lenke til kommentar

"imponerende" 581 sider med mer eller mindre nyttig fakta og anekdoter om min kjære samsung galaxy s2 - som igjen får meg nesten til å tro at akkurat denne lille dævelen av plast og metall er en "klassiker" blant en haug med "noksagter" ... Får litt bender av disse tankene ... ph34r.gif

Tåler vi 581 til?

Om du får bender av "mindre nyttige fakta og anekdoter blant noksagter" bør du egentlig heller ta en titt i denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1235455. Gitt din...tja.. litt "sære tenning", så kan jeg nok love deg at den tråden vil gi deg større tilfredsstillelse. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat ryddet tråden for masse misbruk av sitat-funksjonen. Vennligst les vår nettikette og følg den. Jeg oppsummerer:

- Man skal aldri sitere mer enn en post bakover i tid
- Svarer man på siste innlegg i tråden skal man ikke sitere
- Siterer man lange poster, skal man dele opp sitatet i flere mindre deler, og svare på hver enkelt del.
- Bilder, filmer og lignende skal aldri siteres.

Da håper jeg at dere følger dette neste gang dere poster.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...