Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke si sikkert hva språk det er på den enda, men vil tro også UK også har EU versjonen, MEN om det ikke er Norsk på den så kan det flashes uten noe problem.Men jeg kan komme med en tilbakemelding på det i morgen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå hadde det skjedd mye her siden sist jeg var innom (i går :ohmy: )så jeg må bare spørre, selv om det er spurt om 3000 ganger før. Hvor bør jeg bestille fra?? Står masse om utenlandske sider her, men blir ikke det svinedyrt? Og datoene er jo helt fucka her i Norge, blir gær'n snart hahaha. Er så utrolig utålmodig :D

Lenke til kommentar

Nå hadde det skjedd mye her siden sist jeg var innom (i går :ohmy: )så jeg må bare spørre, selv om det er spurt om 3000 ganger før. Hvor bør jeg bestille fra?? Står masse om utenlandske sider her, men blir ikke det svinedyrt? Og datoene er jo helt fucka her i Norge, blir gær'n snart hahaha. Er så utrolig utålmodig :D

Jeg ville ha bestilt fra CDON.com siden det ser ut til at de tar det mest seriøst, også har de det ganske billig også.

Lenke til kommentar

Fant noe rart. På nettsiden står det at den koster ca 5000 inkl moms, men i slutten av checkout står det (Inkl. Moms) Kr4,084.99

Hvis det er den siste som stemmer er den jo billig, men tviler på det. Enten er det jeg som misforstår eller så har de gjort en feil.

Lenke til kommentar

Noe fra swedroid forumet

Hej alla Swedroidvänner.

Det är med stort intresse vi följer era diskussioner och teorier kring leveransdatum av SGS II. Vi förstår att ni alla vill ha denna fantastiska produkt levererad omgående men ni får ge er till tåls några dagar till.

Detta gäller för stunden.

telefonen har releasedatum den 12:e. detta betyder att ingen i Sverige kommer leverera en SGSII innan dess såvida den inte är importerad.

Hela första batchen är slutsåld.

Har man beställt av CDON före den 3:e Maj kommer telefonen levereras den 12:e. Alla beställningar gjorda efter den 3:e levereras (som det ser ut nu) den 26:e.

Oavsett vad som sagts av vår kundservice tidigare är det detta som gäller. Vi har över 100 kundservicemedarbetare varav många är timanställda vilket tyvärr gör att det slinker ut felaktig information ibland.

Mvh

inköparna på CDONs mobilavdelning

CDON.COM - Så mycket. För så lite.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt hvorfor noen vil kjøpe dyrere fra Elkjøp enn fra CDON, fordi de mener at Elkjøp er mer seriøse. Jeg har kun dårlige erfaringer fra servicen på elkjøp. Det har venner av meg også opplevd. Kjæresten min har hatt problemer med PCen sin helt siden han kjøpte den hos Elkjøp. De tok den inn på service sikkert mer enn 5 ganger, men tilbydde han aldri en ny, nå har garantien gått ut og han sitter igjen med en PC som jevnt slutter å virke.

CDON derimot har alltid vært hjelpsomme og jeg har fått varer på tiden.

Lenke til kommentar

Noe fra swedroid forumet

Hej alla Swedroidvänner.

Det är med stort intresse vi följer era diskussioner och teorier kring leveransdatum av SGS II. Vi förstår att ni alla vill ha denna fantastiska produkt levererad omgående men ni får ge er till tåls några dagar till.

telefonen har releasedatum den 12:e. detta betyder att ingen i Sverige kommer leverera en SGSII innan dess såvida den inte är importerad.

Har man beställt av CDON före den 3:e Maj kommer telefonen levereras den 12:e. Alla beställningar gjorda efter den 3:e levereras (som det ser ut nu) den 26:e.

Oavsett vad som sagts av vår kundservice tidigare är det detta som gäller. Vi har över 100 kundservicemedarbetare varav många är timanställda vilket tyvärr gör att det slinker ut felaktig information ibland.

Mvh

Neimen, håper nesten ikke dette stemmer. For nå er det 5 mai, og jeg har ikke bestilt.....

Lenke til kommentar

Noe fra swedroid forumet

Hej alla Swedroidvänner.

Mvh

Jeg bestilte 1. mai. Betyr dette at vi som har bestilt før den 3. mai får første batch til den 12. mai?

Endret av Magnetar
Lenke til kommentar

Kan hende CDON prioriterer Sverie først da og at dem ikke leverer i Norge før andre batch som er 26. mai.

Jeg gir ikke opp dette med NFC, her fra siste førsteinntrykk i dag på Din Side:

"Utformingen på baksiden gir også god komfort, og lokket på baksiden er syltynt; visstnok nødvendig for NFC-funksjonaliteten."

Men hvorfor i alle dager får ikke den første utsendelsen NFC da? :ermm:

Det tynnet lokket på baksiden skal også være slik pga. varme.

Lenke til kommentar

Kan hende CDON prioriterer Sverie først da og at dem ikke leverer i Norge før andre batch som er 26. mai.

Hva får deg til å tro dette??

Veldig mye spekulasjoner her inne, haha

Tenkte akkurat det samme. At de gidder å spekulere i ting de allikevel ikke kan få svar på tenkte jeg :) Skulle nesten tro det var den siste matbiten i verden folk satt og ventet på ;)

Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro dette??

Veldig mye spekulasjoner her inne, haha

Kan hende =/= tro

Kan også være slik at første batch er solgt ut (alt er forhåndbestilt) og at dem fører opp datoen til 2. batch på nettsiden slik at dem som bestiller nå ikke tror dem får mobilen lenge før dem egentlig får dem. Er jo helt umulig å vite sikkert men jeg er ekspert i å spekulere :dribble:

Endret av Nyph
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...