Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Hei

Skal prøve å oppgradere til 2.3.5 men får feil melding i kies.....

Se bilde

Gjør dette fordi jeg mister internett forbindelsen, noen ganger mister jeg symbolet for internett og noen ganger så lyser bare grønne pila, skjedde plutselig i dag..... hadde det samme problemet med tidliger rom.

http://www.fmfile.com/opplastninger/1320266093.jpg

Noen løsninger ???

Ola

post-216152-0-73505700-1320266858_thumb.jpg

Endret av olahal3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telefonen skipper til neste låt på eget initiativ. Det er noe bevegelsemøkk, som ved tilting til siden skipper til neste låt, vel og bra, bortsett fra at den gjør det ved hvert skritt jeg tar, eller ved at jeg bare løfter opp telefonen. Hvordan skrur jeg av det? Jeg blir gæren.

Trykk på meny knappen, (nederst til venstre på telefonen), velg "settings" og så "motion". Der kan du skru av bevegelssesstyring.

3. Vibreringen er overstadig sterk. Noen måte å kontrollere den på?

settings->sound->vibration intensity

Lenke til kommentar

Hei. Jeg fikk min S2 for noen dager siden. men får ikke slått på mobilnettet. har aktivert bruk pakkadata, dataroaming, og funnet nettverk og valgt tilgangspunktnavn. Jeg har telenor, men nettet funker allikevel ikke. noen tips?

Hadde samme problem, inntil jeg ble fortalt at jeg måtte gå inn på min leverandør (Netcom) sin side og be om å få tilsendt en konfigurasjons-mms. Det gjorde susen! Sikkert ikke noen big deal å sette opp ting manuelt, men da skal man nok holde tunga rett i munnen. Det var en tilsvarende config-mms for å sette opp mms-sending og mottak også.

Lenke til kommentar

Hei,

Har prøvd å søke litt rundt i tråden her etter en løsning, men tror ikke jeg har funnet de magiske søkeordene.

Jeg sliter med at SG2 kutter all dataforbindelse med jevne mellomrom. Skjer relativt hyppig, gjerne hvert femte minutt og da er dataforbindelsen ute i rundt 2 minutter. Symbolet som viser E/3G/H/H+ blir også borte og bare stolpene (som viser dekning) står igjen. Jeg har prøvd formatering, ta ut batteriet osv, men problemet gjenoppstår kort tid etterpå. Etter formatering går det riktignok noe lenger tid før det dukker opp, men det kommer tilbake.

Tips?

Lenke til kommentar

Telefonen skipper til neste låt på eget initiativ. Det er noe bevegelsemøkk, som ved tilting til siden skipper til neste låt, vel og bra, bortsett fra at den gjør det ved hvert skritt jeg tar, eller ved at jeg bare løfter opp telefonen. Hvordan skrur jeg av det? Jeg blir gæren.

Trykk på meny knappen, (nederst til venstre på telefonen), velg "settings" og så "motion". Der kan du skru av bevegelssesstyring.

3. Vibreringen er overstadig sterk. Noen måte å kontrollere den på?

settings->sound->vibration intensity

Takk for svar!

En ting jeg skulle nevnt: Jeg har allerede skrudd av bevegelsesstyrring. Likevel vedvarer skippingen.

Vibration intensity er ikkke velgbart. Den er grå, og jeg kan ikke velge noe.

Lenke til kommentar

Bruker du headset/ørepropper som har innebygde knapper? I så fall er de nok disse som lager lyd når du trykker på dem. Går an å ta av hvis du bruker PowerAmp. Det med ristingen har nok også med musikkspilleren å gjøre. Hvis ikke det funker må du nesten bare ta factory reset.

Nope. Headsetene jeg har brukt med telefonen har ikke knapper.

Ser ut som om jeg må ta en factory-reset. De problemene jeg har hatt er regelrett provoserende når telefonen ellers virker så flott.

Lenke til kommentar

Høres rimelig rart ut. Tror factory reset er veien å gå. Om ikke så er det nok en defekt enhet.

Jepp, factory reset er prøvd flere ganger. Telefonen er på vei til rep og jeg håper det ordner det, men jeg har en sterk følelse av at de kjører factory reset og sender den i retur.

Lenke til kommentar

En på jobben har en SGSII og får ikke svartelista på kontakter til å fungere riktig. Når man legger en kontakt inn i svartelista, vil oppringning fra denne fortsatt funke, og det er vel ikke riktig?

Noen som vet noe om dette? Og, hvilket program på tlf styrer dette? Kan ikke finne noe program noe sted...

Lenke til kommentar

Hei,

jeg har en samsung galaxy s2 som er flashet til litenin' rom. Har jeg fortsatt mulighet til å oppdatere min telefon til ICS ved hjelp av Kies?

takk.

Du vil måtte flashe tilbake til en offisiell ROM for Norden før du kan bruke Kies igjen. Du kan finne dette her.

Takker for svar, men jeg finner ikke Norge i boksen hvor det står "Letter code"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...