Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Har to spørsmål:

2) jeg synes batteriet på telefonen er veldig dårlig. Med litt aktiv bruk som litt nettsurfing, musikk og litt Sms, kan batteriet tappes ned på 6 timer. Er det vanlig hos andre s2 eiere?

Mulig en app trekker strøm hos deg siden batteritiden er så dårlig. GB 2.3.5 vil gi bedre batteritid. Jeg vil og anbefale Samsung 2000 mah extended battery kit, gir meg 25% mer strøm og har alltid minst en hel dag med tung bruk ( to med moderat bruk). Kjøpte det hos mytrendyphone.no :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk å lagre den som en .apk-fil

----------------------

Hva er forskjellen på disse?

http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9100-galaxy-55714p.html

http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9100-galaxy-52038p.html

http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9100-galaxy-51712p.html

http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9100-galaxy-51711p.html

Endret av JFM
Lenke til kommentar

1 er vanlig bordlader

2 er bare batterilader, men kan også brukes til telefon docking

3 lader telefonen og kan synce med pcen

4 samme som 3, men kan også lade bare batteriet.

Lenke til kommentar

Har to spørsmål:

1) Opplever litt for ofte at jeg dropper ut av nestlederen. Er det en kjent bug? Hva kan man gjøre for å fixe på det?

2) jeg synes batteriet på telefonen er veldig dårlig. Med litt aktiv bruk som litt nettsurfing, musikk og litt Sms, kan batteriet tappes ned på 6 timer. Er det vanlig hos andre s2 eiere?

Mente selvfølgelig nettleseren, og ikke nestlederen.

1. Vill gjetning, men "de fleste" av nettleserfeil i form av kræsj kommer av Flash. Har du det installert og oppdatert? Du kan jo prøve å sette på i nettleseren at det kun skal brukes om du trykker på det (slik at alt flash-innhold ikke lastes automatisk).

2. Se punkt 1, flash trekker strøm. Sjekk batteri-statsene dine, oppdater programvaren, og sjekk eventuelt ut tråden min her

Lenke til kommentar

1: Du laster den ned til telefonen.

2: Du finner apk filen og trykker på den. Da bør det komme opp et valg om å installere.

Så enkelt er det jo ikke. Man må i tillegg tillate installering fra uautoriserte kilder¹

¹) Bruker engelsk grensesnitt på telefonen, så er ikke 100% sikker på hva dette heter på norsk

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Så enkelt er det jo ikke. Man må i tillegg tillate installering fra uautoriserte kilder¹

¹) Bruker engelsk grensesnitt på telefonen, så er ikke 100% sikker på hva dette heter på norsk

"Innstillinger" - "programmer" - "ukjente kilder" (huk av/på)

Lenke til kommentar

Har nå kjørt nyeste offisielle MIUI rom i to dager. Fantastisk god på alle måter :)

Trodde virkelig at releasen ville være mere buggy, siden MIUI nettopp kom ut av beta. Har egentlig ikke funnet noen ordentlige bugs enda, rom'en er LYNKJAPP! OG ikke minst så er UI'et fantastisk lekkert :thumbup:

Batteritiden virker også minst like god som VillainROM 3.0 som jeg kjørte før. Faktisk så virker den kanskje enda bedre...

Lenke til kommentar

Har nå kjørt nyeste offisielle MIUI rom i to dager. Fantastisk god på alle måter :)

Trodde virkelig at releasen ville være mere buggy, siden MIUI nettopp kom ut av beta. Har egentlig ikke funnet noen ordentlige bugs enda, rom'en er LYNKJAPP! OG ikke minst så er UI'et fantastisk lekkert :thumbup:

Batteritiden virker også minst like god som VillainROM 3.0 som jeg kjørte før. Faktisk så virker den kanskje enda bedre...

Har du testa bankid på mobil med siste miui? Sist jeg flasha MIUI fungerte ikke bankid på mobil..

Lenke til kommentar

Har på merkelig vis blitt låst ute fra telefonen min, og håper noen av dere kan hjelpe.

Var på vei hjem fra jobb på fredag og hørt på musikk med telefonen. På vei hjem låst jeg den opp flere ganger for å bytte sang etc. Har telefonen låst med pin-kode (altså ikke pattern) og den er satt til samme kode som jeg har på sim. Kommer hjem, er 100% sikker på at ingen andre har vært bort i telefon, men når jeg taster pin får jeg besjed om at det er feil pin-kode. Tenker at jeg har tastet feil ved et uhell, og prøver igjen og det samme skjer. Gjør det flere ganger med samme resultat.

Slår av telefon, blir promptet for SIM-pin. Denne går gjennom greit og får igjen spørsmål om pin-kode og får fremdeles beskjed om at det er feil pin. Har søkt litt og kan ikke se at dette er et kjent problem på samsung galaxy 2. Prøvde også å søke litt i denne tråden, men fant ikke noe. Leste på div. forum at hvis man taster feil pin mange nok ganger så skulle man bli promptet for google brukernavn og passord, men til slutt fikk jeg en melding som sa at hvis jeg taster feil pin en gang til så vil alle data på telefonen bli slettet.

Noen som skjønner hva som skjer og/eller hva jeg kan gjøre for å få låst den opp igjen?

Lenke til kommentar

Har to spørsmål:

Mulig en app trekker strøm hos deg siden batteritiden er så dårlig. GB 2.3.5 vil gi bedre batteritid. Jeg vil og anbefale Samsung 2000 mah extended battery kit, gir meg 25% mer strøm og har alltid minst en hel dag med tung bruk ( to med moderat bruk). Kjøpte det hos mytrendyphone.no :new_woot:

Det kan være en mulighet. Jeg skal kjøpe et større batteri, så får jeg se om det blir no bedre.

Takk for infoen :)

Lenke til kommentar

Jeg prøver å oppdatere telefonen gjennom Kies, men det dukker opp følgende melding: GT-19100 støtter ikke Fastvareoppgradering.

Hva må/bør jeg gjøre for å fikse dette, slik at jeg får oppdatert tlfen?

Endret av Atifb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...