laksekongen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 En kompis har et problem.. mobiln skifte sang kvær gång han riste eller bevege den litt.. e ikkje nån instillinge som kan skru det av eller på! Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hei, skal opdattere Galaxyen min, men finnes det noen måter å ta backup av apps'a? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har nå gått fra Litening Rom til nyeste stock fra Samsung (med root). Finnes det en måte å få batteri ikonet i "notification-bar" til å vise hvor mange prosent det er på batteriet i stock rom Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hei, skal opdattere Galaxyen min, men finnes det noen måter å ta backup av apps'a? Har du AVG antivirus, så har den muligheten til å ta backup. Ellers kan du bruke "My Backup". Finnes sikkert masse andre også Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 En kompis har et problem.. mobiln skifte sang kvær gång han riste eller bevege den litt.. e ikkje nån instillinge som kan skru det av eller på! Er nok musikkspilleren. Se på instillinger på den, eller prøv å avinstalere andre musikkspillere. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har nå gått fra Litening Rom til nyeste stock fra Samsung (med root). Finnes det en måte å få batteri ikonet i "notification-bar" til å vise hvor mange pr osent det er på batteriet i stock rom Finn Jkay Settings på xda, flash et valgfritt theme, og installer appen. Da får du ikke bare prosenter på batteriet, men diverse andre muligheter for å tilpasse telefonen. Viss du absolutt kun vil ha prosentvisning fins det diverse modifiserte framework der ut du kan bytte til. Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 En kompis har et problem.. mobiln skifte sang kvær gång han riste eller bevege den litt.. e ikkje nån instillinge som kan skru det av eller på! Er nok musikkspilleren. Se på instillinger på den, eller prøv å avinstalere andre musikkspillere. Men skal jo ikkje være sånn.. e den som e standard, og det e ingen innstillinge førr det. Promise, har leita.. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 En kompis har et problem.. mobiln skifte sang kvær gång han riste eller bevege den litt.. e ikkje nån instillinge som kan skru det av eller på! Er nok musikkspilleren. Se på instillinger på den, eller prøv å avinstalere andre musikkspillere. Men skal jo ikkje være sånn.. e den som e standard, og det e ingen innstillinge førr det. Promise, har leita.. Hvis det er standard så vet jeg ikke. Noen programmer han har installert i det siste som kan ha noe å si? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Men siba har bra tilbud på galaxy s2 nå med tele2 mega, 1 kr og 239 i måneden total pris 2800 Skal hente min på postkontoret idag, gleder meg Så løp å kjøp hvis man ikke har en s2 , koster nesten 4000 uten ab, så sparer en tusenlap Den var ikke operatørlåst? Er det ingen som vet dette? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 blah .. fortsatt ingen oppdatering for meg.. 2 forskjellige pcer og greier. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Kjapt spørsmål: må jeg stille klokka på mobilen selv, eller endrer den dette automatisk i natt? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Kjapt spørsmål: må jeg stille klokka på mobilen selv, eller endrer den dette automatisk i natt? Tror skal endres automatisk. Har iallefall gjort det på andre mobilen jeg har hatt. Er ikke være enn å sjekke i morgen. Mange mobiler har valg for automatisk sommertid Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 ha på "bruk verdier levert av nettverket" funker kansje... Om jeg rooter tlf må jeg "formatere" tlf da? Tjipt å miste score på spill osv. ( eller finnes det en løsning på dette også?) Lenke til kommentar
spetter Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 ha på "bruk verdier levert av nettverket" funker kansje... Om jeg rooter tlf må jeg "formatere" tlf da? Tjipt å miste score på spill osv. ( eller finnes det en løsning på dette også?) Da ble det testet. har ikke automatisk "bruk verdier levert av nettverket" aktivert. Og ser ut som mobilen endret til vinterstid automatisk. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har nå gått fra Litening Rom til nyeste stock fra Samsung (med root). Finnes det en måte å få batteri ikonet i "notification-bar" til å vise hvor mange pr osent det er på batteriet i stock rom Finn Jkay Settings på xda, flash et valgfritt theme, og installer appen. Da får du ikke bare prosenter på batteriet, men diverse andre muligheter for å tilpasse telefonen. Viss du absolutt kun vil ha prosentvisning fins det diverse modifiserte framework der ut du kan bytte til. Tusen takk Mange fine tilpassninger der Lenke til kommentar
Atifb Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har to spørsmål: 1) Opplever litt for ofte at jeg dropper ut av nestlederen. Er det en kjent bug? Hva kan man gjøre for å fixe på det? 2) jeg synes batteriet på telefonen er veldig dårlig. Med litt aktiv bruk som litt nettsurfing, musikk og litt Sms, kan batteriet tappes ned på 6 timer. Er det vanlig hos andre s2 eiere? Mente selvfølgelig nettleseren, og ikke nestlederen. Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Mange klager på batteritiden. Man kan kjøpe nytt og større batteri. For min del hjalp det veldig etter siste oppdatering fra Samsung. Batteriet blir også en del bedre etter litt tid om telefonen er helt ny. Personlig vil jeg uansett ikke klare meg med original batteriet. Men det spørs jo på hva slags bruk man har og hvor ofte man er i nærheten av en lader. En del dlink routere tapper også tlf for strøm. Endret 30. oktober 2011 av Samok.no Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 En kompis har et problem.. mobiln skifte sang kvær gång han riste eller bevege den litt.. e ikkje nån instillinge som kan skru det av eller på! Er nok musikkspilleren. Se på instillinger på den, eller prøv å avinstalere andre musikkspillere. Men skal jo ikkje være sånn.. e den som e standard, og det e ingen innstillinge førr det. Promise, har leita.. Hvis det er standard så vet jeg ikke. Noen programmer han har installert i det siste som kan ha noe å si? Nei. Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen som vet hvor Handcent har blitt av?? Finner den ikke i marked lengere.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ikke det at jeg bruker handcent, men jeg sjekket og den er borte både på min S2 og min Desire. Dog så har de direkte nedlastingslenke på siden sin her: http://www.handcent.com/Download.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg