-ɐMoԀ- Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Grrr.... Imorgen kommer min SGS2 *GLEDE*SEG* Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Hvor har du bestilt fra? Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Etter litt om og men har eg klart å prute prisen på Elkjøp Utklipp fra mail Meg - Regner med at mobilen sendes imorgen, sjølv om "sendes 06.05.2011" er tatt vekk fra siden deres? Elkjøp - Hei og takk for din henvendelse! Her må jeg bare beklage. Denne blir ikke sendt ut før 18.mai. Datoen vi får er dator fra levrandør, og det er aldri bekreftet desverre. Så du må nok smøre deg med litt tolmodighet. Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertlig velkommen til å kontakte oss igjen! Meg- Avbestillte på CDON for dere skulle klare å levere før. Der kostet den 4499. Har dere lyst å matche den prisen, slik at eg slepper å avbestille? Synst det er veldig synd at dere marknadsfører med "tulledatoer", slik at fleire skal forhandsbestille hos dere. Dere mister iallefall endel troverdighet. Elkjøp -Hei og takk for din forespørsel Synd du oppfatter oss slik. Dette er jo helt useriøst. Selvfølgelig driver vi ikke og markedsfører våres varer med tulledatoer slik du beskriver oss. Vi er en av europas største elektrokjeder og da bør du ta oss alvolig også. De datoene vi oppgir er opplysning gitt fra Samsung og pga. forsinkelser fra leverandør blir denne stadig forandret. Når det er sagt så har vi ikke prisgaranti mot internett, det har vi aldri hatt heller men er konkurransedyktige på priser kontra fysiske varehus med lokal beliggenhet. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Meg-Dere sier jo selv at datoen aldri har blitt bekreftet fra Samsung, så hvorfor marknadsfører dere med desse datoene da? Dere skriver "SENDES UT 6. MAI". Dette tolker eg og sikkert du og resten av Norge som bekrefta. Elkjøp - Hei og takk for din henvendelse! Vi beklager meget men ny leveringsdato på produktet er 18 mai fra leverandøren. Du skal få produktet til samme pris som CDON fra oss, vi vil sette tilbake kr 400,- på din konto. Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertlig velkommen til å kontakte oss igjen! Nå har de endret dato til 8. Makan til useriøst når de skriver til deg at de får den inn 18. Selfølgelig driver de og markedsfører seg med slike tulledatoer. Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Synest slik burde straffes. Dei nøla jo ikkje eit sekund på å lyge heller. Lenke til kommentar
Dinqado Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg har opplevd det samme med Elkløp.no selv. Jeg valgte dem da de hadde "bedre dato", men den ble utsatt hele tiden...... Jeg ble noe sur..... Lenke til kommentar
Dinqado Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 netonnet.no har billigst folkens... Og at de sier at den kommer inn ca 13.05.11 pris UTEN ABB: 4 590,- (+frakt) http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefon-uten-abonnement/merkevarer/samsung/samsung-i9100galaxysii/150354.3211/ Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hvor har du bestilt fra? Jeg "måtte" ty til handtech.co.uk da jeg er så møkkalei slike som setter liksomdatoer her hjemme. Ikke ble noe noe spess dyrere heller. 4800,- med mva/frakt Endret 5. mai 2011 av -PoWa- Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Den er vel strengt tatt ikke billigst der. Uten å ha sjekket priser andre steder, så er ihvertfall cdon billigere. Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 netonnet.no har billigst folkens... Og at de sier at den kommer inn ca 13.05.11 pris UTEN ABB: 4 590,- (+frakt) http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefon-uten-abonnement/merkevarer/samsung/samsung-i9100galaxysii/150354.3211/ Ikke billigst og ubekreftet dato. No deal. Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Nydelig telefon.Har forferdelig lyst på den selv,og det blir nok til at jeg kjøper den i butikk når den kommer. Gleder meg til å lese testene når de kommer Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvor har du bestilt fra? Jeg "måtte" ty til handtech.co.uk da jeg er så møkkalei slike som setter liksomdatoer her hjemme. Ikke ble noe noe spess dyrere heller. 4800,- med mva/frakt Er den ankommet Norge? Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Nydelig telefon.Har forferdelig lyst på den selv,og det blir nok til at jeg kjøper den i butikk når den kommer. Gleder meg til å lese testene når de kommer Testane har forsåvidt kommet. Techradar Phonearena Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) netonnet.no har billigst folkens... Og at de sier at den kommer inn ca 13.05.11 pris UTEN ABB: 4 590,- (+frakt) http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefon-uten-abonnement/merkevarer/samsung/samsung-i9100galaxysii/150354.3211/ "de sier" har ingen ting å si. Det er ikke de som bestemmer når den kommer. De har ikke fått noen endelig dato de heller... Endret 5. mai 2011 av fluke2k Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvis man bestiller på http://www.expansys.no får man den "gode" versjonen og kan man skifte språk til norsk? Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Expansys ser ut til å selge den samme versjonen som Norge får. Den har helt sikkert norsk språk også. Endret 5. mai 2011 av Nyph Lenke til kommentar
MiNi1S Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Jeg valgte å bestille fra CDON, det er jeg glad for fordi de var de første som forandret leveringsdatoen, og er isåfall ærlige med kundene sine. Jeg har overvåket Samsungen i lengere tid og så at den ble forsinket helt til 26 Mai hos CDON, da holdt det på å klikke for meg, og jeg var raskt igang for å avbestille og heller bestille hos Elkjøp. Jeg er glad jeg tok en titt innom denne tråden først og så at Elkjøp sine datoer bare var lureri, jeg lurte også på hvorfor CDON og div andre leverandører hadde utsatt datoen ca 2 uker mens Elkjøp og noen til fortsatt hadde den samme.. Jeg tipper at Samsung sender massemail til alle Leverandørene, og ikke bare noen få? Det er noen ugler i mosen til elkjøp som lar vær å sette en bestemmt dato. EDIT: Elkjøp har fortsatt 8 mai som "Sende dato" om det betyr fra fabrikken, eller hva en det skal bety, så tror jeg isåfall at elkjøp kunder vill med skuffet blikk se oppi postkassene sine de neste 2 uker. Endret 5. mai 2011 av Emshuee Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg vurderer også å bestille fra Expansys. Er det sånn å forstå at hvis en må levere inn telefonen til reparasjon, kan man bare levere den inn til Samsung-verkstedet her i Norge? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvor har du bestilt fra? Jeg "måtte" ty til handtech.co.uk da jeg er så møkkalei slike som setter liksomdatoer her hjemme. Ikke ble noe noe spess dyrere heller. 4800,- med mva/frakt Er den ankommet Norge? Akurat nå så ser jeg den er på Arlanda Sverige, neste er vel Gardermoen, så budbil på de siste 3 mila Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Noen som vet om telefonen har noen form for optisk varsling av tapte anrop, SMS, mail etc (tenker på lyset i trackballen på Nexus One f.eks)slik at man slipper å "slå på" skjermen for å sjekke. Vet det finnes programmer/apper som viser et lite ikon på skjermen, men jeg mener at noen fant ut at dette trakk uforholdsmessig mye strøm. Lenke til kommentar
TSport Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Expansys legger til fortollingsgebyr som DHL express bestemmer selv. Dem var usikre på hvor høyt dette er når når jeg snakka med dem idag. Kan bli en dyr telefon. 5300kr++ ? Da er handtec nesten mer fristende. Men tipper at den ikke inneholder norsk språk. Dillemma.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg