Nilsido Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tror ikke det, men du må nok ha root. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Orker ikke sette meg inn i det. Har ikke behov for det, men det burde jo vært mulig å endre på det uten å ha root. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 ER jo en del av systemet så ikke helt usansynlig. Samsung kunne jo såklart lagt det customizable. Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 du må nok ha root... har sett flere tråder om forskjellige hacks for å endre på dobbelklikk på hjemknappen, på disse på du ha root Lenke til kommentar
Steelhead Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hei Har hatt S2 siden mai, er svært fornøyd. Jeg hadde samme problem med Kies (Win XP pro)som mange andre her, etter å ha lest til øyet ble stort og vått, tok jeg ut SD-kortet, startet opp igjen tlf, plugget inn kabelen - da koblet Kies seg opp på første forsøk. Jeg fikk oppdatert til 2.3.5, og etter det har Kies fungert med SD-kort i telefonen. S. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er det flere enn meg som opplever random restart av telefonen? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ikke meg. Klarer snart 1k timer uten å ha slått den av Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg har problemer med random reboot, telefonen låser seg og situsasjoner der jeg må manuelt restarte telefonen for å få ting til å fungere. Jeg skulle til å se hvor mange timer jeg hadde, men oppdaget at den hadde låst seg igjen. Fungerer fint etter å ha tatt ut og inn battereiet, men det er veldig irriterende. Mulig det har noe med at jeg har rootet den. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Har funnet en løsning på crappy samtalekvalitet med XWKI8! Hadde en mistanke om at det kunne være relatert til modem-delen av oppdateringen. Og siden den delen kan flashes uavhengig av ROM, har jeg nå gått fra CyanogenMod og tilbake til XWKI8 med 2.3.5. Deretter (etter å ha flashet CF-Root selvfølgelig) flashet jeg modem-versjonen som kom med XWKI4, nemlig XXKI1, og voila, så har jeg XWKI8 med super samtalekvalitet Det er bare en zip-fil som skal installeres gjennom CWM. Lenke til kommentar
flekken Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Får ikke lastet ned ny versjon. (programoppdatering.) Vet det har kommet en ny, men telefonen sier at det ikke finnes noen.? Har versjon 2.3.3. Er det noe som må gjøres igjennom kies ? (finner ikke ut av det heller.) er det noen der ute som kan hjelpe meg. please. :-) Spørsmål 2. Er det flere som plages av dårlig lyd i telefon delen ? den i andre enden klager veldig over dårlig lyd. Noen som har tips til hva man kan gjøre med dette. Håper noen vil ta seg tid til å svare. blir veldig takknemmelig. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Spørsmål 2. Er det flere som plages av dårlig lyd i telefon delen ? den i andre enden klager veldig over dårlig lyd. Noen som har tips til hva man kan gjøre med dette. Håper noen vil ta seg tid til å svare. blir veldig takknemmelig. Hadde samme problem som deg på 2.3.3 og, ikke bare på 2.3.5. Vil tippe at løsningen jeg har beskrevet ovenfor vil fungere for deg og, viss det ikke retter seg med en oppdatering.. Men da må du lese litt om rooting og flashing, både med Odin og med CWM... Fordelen er at da får du ganske kjapt oppdatert telefonen :-D Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Har hatt telefonen siden juni nå og er ganske fornøyd. Det eneste som jeg ikke er fornøyd med er batteritiden til S2. Den klarer ikke en hel dag ved aktiv bruk og jeg må lade den hver natt.. Har prøvd å ikke bruke telefonen så mye, men den går også veldig mye ned ved inaktivitet. For eksempel så går batteriet kanskje ned ca 30% i løpet av 4-5 timer når jeg ikke bruker den. Bruker 2.3.5, med ingen root, rom eller noe lignende. Kanskje jeg må kjøpe nytt batteri? :S Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Da har du nok noe som tapper batterier ditt, er svært sjelden noe galt med batteriet. Sjekk ut tråden min her Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Da har du nok noe som tapper batterier ditt, er svært sjelden noe galt med batteriet. Sjekk ut tråden min her Jeg har prøvd den "enkle" guiden og det hjelper fortsatt ikke. Har ikke prøvd middels eller avansert da jeg ikke vet helt hva root er ennå. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Da har du nok noe som tapper batterier ditt, er svært sjelden noe galt med batteriet. Sjekk ut tråden min her Jeg har prøvd den "enkle" guiden og det hjelper fortsatt ikke. Har ikke prøvd middels eller avansert da jeg ikke vet helt hva root er ennå. Har nevnt det før, men for min del så gjorde Google Latitude ganske stort innhogg i batteriet mitt over natta. Sørg for at du ikke er signet inn på Latitude. Lenke til kommentar
KontraBass Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Er det flere enn meg som opplever random restart av telefonen? Fikk det etter å ha satt i et 16GB SanDisk kort. Har testet flere ganger med kort inn og ut over noen ukers tid, og telefonen restarter KUN med kortet i telefonen. Jeg har formatert kortet flere ganger, telefonen restarter selv om jeg ikke har installert noe som helst på kortet. Så i mitt tilfelle er det så vidt jeg kan forstå minnekortet som er problemet. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg bruker et jalla "noname" 32 GB class10 fra ebay uten problemer. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Ønsker å slå av Den IKKE herlige Samsung Galaxy s2 Talekommando, har alleredet googlet meg til at dette er et problem å slå av samt har iritert flere en meg. OM man får trykt 2 ganger på meny knappen dukker denne Voice\tale kommandoen opp, problemet er at jeg Aldrig skal bruke dette men jeg kommer stadig inn grunnet feiltrykk evnt sensitiv mobil. Om jeg diseabler programmet evnt av-innstallerer det dukker det opp igjen uansett (Disable - ønsker du å bruke Voice igjen, ved avinnstallering - Vill du innsallere voice Command). Argh! like langt med andre ord, kan jeg få dette av for evig tid ? Endret 24. oktober 2011 av simalarion Lenke til kommentar
jeebs Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Noen som har en grei måte å skru av "full battery alarm" på? 1 Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ønsker å slå av Den IKKE herlige Samsung Galaxy s2 Talekommando, har alleredet googlet meg til at dette er et problem å slå av samt har iritert flere en meg. OM man får trykt 2 ganger på meny knappen dukker denne Voice\tale kommandoen opp, problemet er at jeg Aldrig skal bruke dette men jeg kommer stadig inn grunnet feiltrykk evnt sensitiv mobil. Om jeg diseabler programmet evnt av-innstallerer det dukker det opp igjen uansett (Disable - ønsker du å bruke Voice igjen, ved avinnstallering - Vill du innsallere voice Command). Argh! like langt med andre ord, kan jeg få dette av for evig tid ? Her vil jeg igjen anbefale JKay deluxe settings fra xda som jeg har linket til tidligere, den har en egen setting for å skru av dette (finner ikke link, er på jobb, ligger under themes på xda, og krever root) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg