Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Fikk samme problemet da jeg oppdaterte til 2.3.5, gikk derfor tilbake til 2.3.4... Det merkelige var at når jeg brukte høyttalerfunksjonen kunne mottager høre meg fint. Ergo var det ikke mic'en som var problemet, men SW...

Så viss problemet med lyden forsvinner når du bruker høyttalerfunksjonen, ville jeg nedgradert til 2.3.4!!

 

Har vært borti samme problemet på fruens Galaxy S. Plutselig en dag var det umulig å høre hva hun sa på telefonen. Flashet samme firmware som hun hadde fra før med Odin, factory reset og alt fungerte fint igjen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dumt spørsmål: Er alle språk (inkludert norsk) med i de forskjellige versjonene? Som f.eks XXKI4? Eller må det være en versjon med mulitCSC (NEE, nordisk) for at det skal være norsk språk med?

Altså XW-versjonene der NEE er med i Multi-pakken

 

Det varierer litt, men på xda kan man som regel finne custom pakker med den CSC man foretrekker.

Lenke til kommentar

Da har jeg mottatt mitt 2000 mah batteri kit :) (kjøpt hos Mytrendyphone.no) I tillegg til bedret batteritid bygger dekseletvel 1 mm slik at bakdekselet ligger litt lenger ute enn kameralinsen og denne er da beskyttet når tlf ligges med baksiden ned. Tlf blir også mer håndvennlig. Batteritiden virker lovende men vil vente noen dager før jeg gir den endelige dom. Joda, ser bra ut dette her. . . . . :yes:

Lenke til kommentar

Jeg synes å ha lest (rimelig sikker på at det var i denne tråden) om en app som holdt skjermen våken når man brukte den. Som i at man slipper å konstant trykke på mobilen når man leser på nett, pdf eller hva som helst lignende.

Jeg hadde satt veldig pris på om noen visste hvilket program det var snakk om?

Har prøvd å google litt, men er tydeligvis dårlig til det :-P

Lenke til kommentar

Et spørsmål til alle dere Android brukere.

 

 

Jeg er tidligere iPhone 4 bruker, men har nå gått over på Samsung galaxy s II. Men har noen spørsmål. Jeg har hele tiden synkronisert kalender og kontakter på iphone med macen. (Alt ligger i iCal og Adressebok på macen min). Men iPhonen er ødelagt, og ikke tilgjengelig lenger.

 

Hvordan får jeg overført alt fra kalenderen på iCal og kontaktene i adressebok på min nye samsung? (Jeg har google konto), og men får ikke til noe av det.

 

Takk for hjelp

Lenke til kommentar

Et spørsmål til alle dere Android brukere.

 

 

Jeg er tidligere iPhone 4 bruker, men har nå gått over på Samsung galaxy s II. Men har noen spørsmål. Jeg har hele tiden synkronisert kalender og kontakter på iphone med macen. (Alt ligger i iCal og Adressebok på macen min). Men iPhonen er ødelagt, og ikke tilgjengelig lenger.

 

Hvordan får jeg overført alt fra kalenderen på iCal og kontaktene i adressebok på min nye samsung? (Jeg har google konto), og men får ikke til noe av det.

 

Takk for hjelp

 

Begge deler synces greit via Kies :-) Last det bare ned fra Samsung sine sider.

(Forrøvrig sitter jeg i akkurat samme situasjon som deg selv. Stor omveltning å gå fra iOs til Android!)

Lenke til kommentar

Et spørsmål til alle dere Android brukere.

 

 

Jeg er tidligere iPhone 4 bruker, men har nå gått over på Samsung galaxy s II. Men har noen spørsmål. Jeg har hele tiden synkronisert kalender og kontakter på iphone med macen. (Alt ligger i iCal og Adressebok på macen min). Men iPhonen er ødelagt, og ikke tilgjengelig lenger.

 

Hvordan får jeg overført alt fra kalenderen på iCal og kontaktene i adressebok på min nye samsung? (Jeg har google konto), og men får ikke til noe av det.

 

Takk for hjelp

 

Begge deler synces greit via Kies :-) Last det bare ned fra Samsung sine sider.

(Forrøvrig sitter jeg i akkurat samme situasjon som deg selv. Stor omveltning å gå fra iOs til Android!)

 

 

har lastet ned kies også, og vært inne på det på macen.. men fant ikke ut av det..Hmm. får titte litt.

Lenke til kommentar

Jeg får opp kontaktene i kies på macen, men finner ikke ut hvordan jeg får de over på telefonen... Også får jeg ikke opp kalenderen i kies.

 

Trur du må gjøre dette på nytt... ang kontakter, så bruker android gmail som email,apps,kalender og kontakter! få deg en gmail, logg på android tlf din, begynn og lag nye kontakter og lagre dem på gmail kontoen din. og du har de for livet... ny android tlf til neste år? no prob, logg in på gmail og den syncer alt og alle kontakter,gmail og kalenderen er der;)

Lenke til kommentar

Jeg får opp kontaktene i kies på macen, men finner ikke ut hvordan jeg får de over på telefonen... Også får jeg ikke opp kalenderen i kies.

 

Du trykker på bildet av tlf`en ->Synkronisering ->huker av for "Synkroniser med adressebok" og "Synkroniser tidsplaner med iCal"

Voilá!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...