Igniztion Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Fikk samme problemet da jeg oppdaterte til 2.3.5, gikk derfor tilbake til 2.3.4... Det merkelige var at når jeg brukte høyttalerfunksjonen kunne mottager høre meg fint. Ergo var det ikke mic'en som var problemet, men SW... Så viss problemet med lyden forsvinner når du bruker høyttalerfunksjonen, ville jeg nedgradert til 2.3.4!! Har vært borti samme problemet på fruens Galaxy S. Plutselig en dag var det umulig å høre hva hun sa på telefonen. Flashet samme firmware som hun hadde fra før med Odin, factory reset og alt fungerte fint igjen.. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Noen som vet forskjell på XXKI4 2.3.5 og XXKI3 2.3.5 på CriskeloRom? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Baser på forskjellige offisielle ROMs. Ingen vet hva som er forskjellen på de offisielle da samsung ikke vil slippe patch notes Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Dumt spørsmål: Er alle språk (inkludert norsk) med i de forskjellige versjonene? Som f.eks XXKI4? Eller må det være en versjon med mulitCSC (NEE, nordisk) for at det skal være norsk språk med? Altså XW-versjonene der NEE er med i Multi-pakken Endret 20. oktober 2011 av MrMastodon Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hmmm, fin test av Samsung Galaxy S II sitt kamera her. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Dumt spørsmål: Er alle språk (inkludert norsk) med i de forskjellige versjonene? Som f.eks XXKI4? Eller må det være en versjon med mulitCSC (NEE, nordisk) for at det skal være norsk språk med? Altså XW-versjonene der NEE er med i Multi-pakken Det varierer litt, men på xda kan man som regel finne custom pakker med den CSC man foretrekker. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Da har jeg mottatt mitt 2000 mah batteri kit (kjøpt hos Mytrendyphone.no) I tillegg til bedret batteritid bygger dekseletvel 1 mm slik at bakdekselet ligger litt lenger ute enn kameralinsen og denne er da beskyttet når tlf ligges med baksiden ned. Tlf blir også mer håndvennlig. Batteritiden virker lovende men vil vente noen dager før jeg gir den endelige dom. Joda, ser bra ut dette her. . . . . Lenke til kommentar
wotg Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Har nettopp fått meg S2 og får feilmelding: "kan ikke redigere SNS-kontakter på telefon." Hva gjør jeg galt? Endret 20. oktober 2011 av wotg Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 Antar at du prøver å redigere en facebook kontakt. Det er ikke mulig. Du må lage en annen kontakt som du linker til facebook kontakten Lenke til kommentar
wotg Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Antar at du prøver å redigere en facebook kontakt. Det er ikke mulig. Du må lage en annen kontakt som du linker til facebook kontakten Japp thats it Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Antar at du prøver å redigere en facebook kontakt. Det er ikke mulig. Du må lage en annen kontakt som du linker til facebook kontakten Japp thats it Takk skal du ha. hei kan du gå på: instillinger, "om telefon" og skrive ned alt du ser fra "android 2.3.3" ?^^ Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg synes å ha lest (rimelig sikker på at det var i denne tråden) om en app som holdt skjermen våken når man brukte den. Som i at man slipper å konstant trykke på mobilen når man leser på nett, pdf eller hva som helst lignende. Jeg hadde satt veldig pris på om noen visste hvilket program det var snakk om? Har prøvd å google litt, men er tydeligvis dårlig til det :-P Lenke til kommentar
Recon Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Tasker, men imo uforståelig framgangsmåte. Or in plain nrowenglish, jeg gidder f.. ikke sitte og prøve meg fram på alt mulig for å få det til å virke. event, action.....wtf!?? Hvis [applikasjon] aktiv - skjerm på. [Applikasjon] lukkes - tilbake til standard. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Et spørsmål til alle dere Android brukere. Jeg er tidligere iPhone 4 bruker, men har nå gått over på Samsung galaxy s II. Men har noen spørsmål. Jeg har hele tiden synkronisert kalender og kontakter på iphone med macen. (Alt ligger i iCal og Adressebok på macen min). Men iPhonen er ødelagt, og ikke tilgjengelig lenger. Hvordan får jeg overført alt fra kalenderen på iCal og kontaktene i adressebok på min nye samsung? (Jeg har google konto), og men får ikke til noe av det. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Cord Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Et spørsmål til alle dere Android brukere. Jeg er tidligere iPhone 4 bruker, men har nå gått over på Samsung galaxy s II. Men har noen spørsmål. Jeg har hele tiden synkronisert kalender og kontakter på iphone med macen. (Alt ligger i iCal og Adressebok på macen min). Men iPhonen er ødelagt, og ikke tilgjengelig lenger. Hvordan får jeg overført alt fra kalenderen på iCal og kontaktene i adressebok på min nye samsung? (Jeg har google konto), og men får ikke til noe av det. Takk for hjelp Begge deler synces greit via Kies :-) Last det bare ned fra Samsung sine sider. (Forrøvrig sitter jeg i akkurat samme situasjon som deg selv. Stor omveltning å gå fra iOs til Android!) Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Et spørsmål til alle dere Android brukere. Jeg er tidligere iPhone 4 bruker, men har nå gått over på Samsung galaxy s II. Men har noen spørsmål. Jeg har hele tiden synkronisert kalender og kontakter på iphone med macen. (Alt ligger i iCal og Adressebok på macen min). Men iPhonen er ødelagt, og ikke tilgjengelig lenger. Hvordan får jeg overført alt fra kalenderen på iCal og kontaktene i adressebok på min nye samsung? (Jeg har google konto), og men får ikke til noe av det. Takk for hjelp Begge deler synces greit via Kies :-) Last det bare ned fra Samsung sine sider. (Forrøvrig sitter jeg i akkurat samme situasjon som deg selv. Stor omveltning å gå fra iOs til Android!) har lastet ned kies også, og vært inne på det på macen.. men fant ikke ut av det..Hmm. får titte litt. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg får opp kontaktene i kies på macen, men finner ikke ut hvordan jeg får de over på telefonen... Også får jeg ikke opp kalenderen i kies. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg får opp kontaktene i kies på macen, men finner ikke ut hvordan jeg får de over på telefonen... Også får jeg ikke opp kalenderen i kies. Trur du må gjøre dette på nytt... ang kontakter, så bruker android gmail som email,apps,kalender og kontakter! få deg en gmail, logg på android tlf din, begynn og lag nye kontakter og lagre dem på gmail kontoen din. og du har de for livet... ny android tlf til neste år? no prob, logg in på gmail og den syncer alt og alle kontakter,gmail og kalenderen er der;) Lenke til kommentar
Cord Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg får opp kontaktene i kies på macen, men finner ikke ut hvordan jeg får de over på telefonen... Også får jeg ikke opp kalenderen i kies. Du trykker på bildet av tlf`en ->Synkronisering ->huker av for "Synkroniser med adressebok" og "Synkroniser tidsplaner med iCal" Voilá!! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Er dette nyeste offisielle rom? XWKI8 Firmware info PDA:XWKI8 PHONE: XXKI4 Date: 28/09/2011 Android 2.3.5 NEE (Nordic Region): http://www.multiupload.com/XPF31ATMO4 Edit: Og kan Ninphetamine-2.1.3 brukes sammen med den? http://forum.xda-dev...d.php?t=1179814 Endret 20. oktober 2011 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg