Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, forvent derfor en ca 20 % bedre ytelse, med mindre andre ting er flaskehals (i sånnfall så ville det vært en dårlig test). Den fant hårfint i en test, tapte i en, og tapte hårfint i en siste.

 

Tipper Samsungen sin 1,2 GHz versjon kommer til å slå tegra totalt ja. :)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Jaja - har sovet på det i natt - har bestemt meg for å opprettholde avbestillingen på 2en, og beholder min nå perfekte lagfrie Galaxy i9000. Skal denne gang sitte på gjerdet og lese dette og andre forum for å se hvordan den nye funker. Glemmer aldri alt marakkelset med lags og evige fiksinger på den jeg har nå, som faktisk først nå oppfører seg som den skulle fra starten av. Jeg er av den oppfatning at det kanskje ikke bare er den NFC-brikka som er nytt på den som kommer etter første utgave ..., kanskje Samsung da får summet seg etter alt presset med å slippe denne, at de smeller inn rein perfeksjonisme på utgave 2? Hehe, jaja, vi får se - den som venter på noe godt venter neppe forgjeves. :ph34r:

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar

Jeg har fått NFC på hjernen cobble, gobble:

 

"Det store spørsmålet rundt NFC blir til syvende og sist om de viktigste aktørene i bransjen klarer å samarbeide rundt noe som kan ligne på en standard. Forhåpentligvis vil dette løse seg like elegant som i tilfellet med Bump-teknologien.

 

Er dette teknologi tredjepartsutviklere får tilgang til via API’er, tyder mye på at står vi foran en aldri så liten revolusjon. NFC-revolusjonen. (min understrekning)

 

Vi gleder oss til mobilen blir betalingskort, nøkkelkort, t-bane-kort, pass og nøkkelen til bilen/huset/båten/hytta vår…"

 

:whistle:

Lenke til kommentar

Ok, ikke klikk i vinkel nå Krankenstein!

Men Elkjøp har fjernet sin "Sendes" dato, kan det bety at de faktisk har den på web-ordre lager??

http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobil-uten-abonnement/I9100BLACK/samsung-galaxy-s-ii-i9100-sort

 

Edit: Meh, det står verken "På lager(x antall)" eller "Varen Sendes:".

 

 

Så dette idag jeg også. Et eller annet "collect store". Det er noe helt nytt. For meg ihvertfall. Du får ringe elkjøp og spørre de da vettu mr:)

 

Ingen som klikker her. Vil ha mobilen kjappest mulig jeg også. But still. "Antatt", "forventet" osv betyr ikke så mye. I rest my case:)!!

Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg avbestiller min fra chess og venter til en versjon med NFC også kommer, men siden til samsung er hakka møkk! Jeg får ikke kontakt med dem da enten dem eller alle mine browsers bøgger .. Noen som har mulighet for å sende mail og spørre om de har en ETA på når den vil komme til Norge?

Lenke til kommentar

Ok, ikke klikk i vinkel nå Krankenstein!

Men Elkjøp har fjernet sin "Sendes" dato, kan det bety at de faktisk har den på web-ordre lager??

http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobil-uten-abonnement/I9100BLACK/samsung-galaxy-s-ii-i9100-sort

 

Edit: Meh, det står verken "På lager(x antall)" eller "Varen Sendes:".

 

 

Så dette idag jeg også. Et eller annet "collect store". Det er noe helt nytt. For meg ihvertfall. Du får ringe elkjøp og spørre de da vettu mr:)

 

Ingen som klikker her. Vil ha mobilen kjappest mulig jeg også. But still. "Antatt", "forventet" osv betyr ikke så mye. I rest my case:)!!

 

Hehe, var ikke vondt ment. :)

Prøvde å ringe, men hun dama hadde ikke peiling, og når hun skulle sette meg over så sa det KLIKK, og så var den samtalen over. Hun hørtes søt da vertfall :blush:

Lenke til kommentar

Etter litt om og men har eg klart å prute prisen på Elkjøp :new_woot:

 

Utklipp fra mail

 

Meg - Regner med at mobilen sendes imorgen, sjølv om "sendes 06.05.2011" er tatt vekk fra siden deres?

 

Elkjøp - Hei og takk for din henvendelse!

Her må jeg bare beklage. Denne blir ikke sendt ut før 18.mai. Datoen vi får er dator fra levrandør, og det er aldri bekreftet desverre. Så du må nok smøre deg med litt tolmodighet.

 

 

 

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertlig velkommen til å kontakte oss igjen!

 

Meg-

Avbestillte på CDON for dere skulle klare å levere før. Der kostet den 4499. Har dere lyst å matche den prisen, slik at eg slepper å avbestille? Synst det er veldig synd at dere marknadsfører med "tulledatoer", slik at fleire skal forhandsbestille hos dere. Dere mister iallefall endel troverdighet.

 

Elkjøp -Hei og takk for din forespørsel

 

Synd du oppfatter oss slik. Dette er jo helt useriøst. Selvfølgelig driver vi ikke og markedsfører våres varer med tulledatoer slik du beskriver oss.

Vi er en av europas største elektrokjeder og da bør du ta oss alvolig også. De datoene vi oppgir er opplysning gitt fra Samsung og pga. forsinkelser

fra leverandør blir denne stadig forandret. Når det er sagt så har vi ikke prisgaranti mot internett, det har vi aldri hatt heller men er konkurransedyktige

på priser kontra fysiske varehus med lokal beliggenhet.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

 

Meg-Dere sier jo selv at datoen aldri har blitt bekreftet fra Samsung, så hvorfor marknadsfører dere med desse datoene da? Dere skriver "SENDES UT 6. MAI". Dette tolker eg og sikkert du og resten av Norge som bekrefta.

 

Elkjøp -

Hei og takk for din henvendelse!

 

Vi beklager meget men ny leveringsdato på produktet er 18 mai fra leverandøren.

Du skal få produktet til samme pris som CDON fra oss, vi vil sette tilbake kr 400,- på din konto.

 

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertlig velkommen til å kontakte oss igjen!

 

 

 

Lenke til kommentar

Fordelen er vell at du kan gå rett i butikk dersom det er noke feil.

Mulig det er like greit og sende det sjølv rett til Samsung Norge.

 

Elkjøp blir bare et mellomlegg de sender den bare videre til verkstedet som du fint kan gjøre selv. Kjøp der den er billigst for samme garanti gjelder uansett...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...