jenskristian Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hotmailapp til Android. https://market.android.com/details?id=com.hotmail.Z7&feature=search_result Lenke til kommentar
dANIELZ1 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Hei, jeg plages med å få koblet min G S2 til Kies i Windows 7 (via USB), pr. dags dato kjører jeg A2.3.4. Noen ganger når jeg kobler telefonen til pc'n kommer den opp i Explorer'n, men står bare som "Kobler til.." i eveigheter i Kies. Halp anyone? Vil jo gjerne få oppgradert til siste updaten... Har også prøvd å feilsøke tilkoblingen, og installert USB-driverne på nytt opp til flere ganger.. Endret 13. oktober 2011 av nibbler90 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvordan er det med IMAP push/idle i default-epost-klient? Vil gjerne slippe å polle imap-serveren hele tiden, både mtp hastighet og batteri. AtW Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 For de som måtte ønske å koble telefonen til en større monitor, selges nå en MHL adapter til en grei pris på Dealextreme. Jeg var fristet til å handle, men innser at det bare hadde vært for å teste, for så å bli lagt i skuffen for all fremtid... Link til MHL til HDMI adapter på Dealextreme Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Jeg trodde det hadde blitt bedre lyd. Ihvertfall med Ki3. Har ikke testet det selv, men folk på xda sier det. Skal sies at det var XWKI8 jeg oppgraderte til.. Har du, eller noen andre her, oppgradert til KI3 med multi CSC? Endret 13. oktober 2011 av MrMastodon Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 hei,har det kommet noen nye oppdateringer de siste 4-6 ukene? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei, jeg plages med å få koblet min G S2 til Kies i Windows 7 (via USB), pr. dags dato kjører jeg A2.3.4. Noen ganger når jeg kobler telefonen til pc'n kommer den opp i Explorer'n, men står bare som "Kobler til.." i eveigheter i Kies. Halp anyone? Vil jo gjerne få oppgradert til siste updaten... Har også prøvd å feilsøke tilkoblingen, og installert USB-driverne på nytt opp til flere ganger.. Bruker du Titanium Backup? Grunnen til at jeg spør er som følger: Kies har problemer med filer på internminnet og/eller SDkortet som har mer enn 8 (ikke helt sikker på antallet) bokstaver etter siste punktum i filnavnet. En fil som f.eks "com.mydomain.myawesomeandroidapp" som ligger på internminnet eller SD-kortet vil gjøre at Kies ikke finner telefonen. Jeg tar alltid ut SD-kortet og tømmer internminnet (etter å ha tatt backup til PC selvsagt) før tilkobling til Kies, og da fungerer det fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ehm.. Leste nå at du har SD-kort? Bare jeg som ikke har fått med meg dette? (Ny telefon er fun.) Finner ikke noe sted der jeg kan sette inn SDkort på telefonen heller? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Stemmer, telefonen har støtte for Micro-SD kort. Det ligger rett over batteriet, du må ta ut batteriet for å sette det inn. Telefonen støtter offisielt kort opp til 32 GB, men det kan se ut til at 64GB kort også støttes, selv om disse ikke er lett tilgjengelig enda. Endret 13. oktober 2011 av byggeren Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ehm.. Leste nå at du har SD-kort? Bare jeg som ikke har fått med meg dette? (Ny telefon er fun.) Finner ikke noe sted der jeg kan sette inn SDkort på telefonen heller? Ta av lokket på baksiden, og se inntil batteriet, der er det en liten micro-sd-slot. AtW Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 hei,har det kommet noen nye oppdateringer de siste 4-6 ukene? KI8 (Android 2.3.5) er offisielt ute for oss i norden. Oppdateres med Odin eller Kies. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Stemmer, telefonen har støtte for Micro-SD kort. Det ligger rett over batteriet, du må ta ut batteriet for å sette det inn. Telefonen støtter offiseielt kort opp til 32 GB, men det kan se ut til at 64GB kort også støttes, selv om disse ikke er lett tilgjengelig enda. Men jaggu, da har jeg netopp fått meg 32gb ekstra plass på telefonen. Det kommer alltid godt med! Takk Lenke til kommentar
dANIELZ1 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei, jeg plages med å få koblet min G S2 til Kies i Windows 7 (via USB), pr. dags dato kjører jeg A2.3.4. Noen ganger når jeg kobler telefonen til pc'n kommer den opp i Explorer'n, men står bare som "Kobler til.." i eveigheter i Kies. Halp anyone? Vil jo gjerne få oppgradert til siste updaten... Har også prøvd å feilsøke tilkoblingen, og installert USB-driverne på nytt opp til flere ganger.. Bruker du Titanium Backup? Grunnen til at jeg spør er som følger: Kies har problemer med filer på internminnet og/eller SDkortet som har mer enn 8 (ikke helt sikker på antallet) bokstaver etter siste punktum i filnavnet. En fil som f.eks "com.mydomain.myawesomeandroidapp" som ligger på internminnet eller SD-kortet vil gjøre at Kies ikke finner telefonen. Jeg tar alltid ut SD-kortet og tømmer internminnet (etter å ha tatt backup til PC selvsagt) før tilkobling til Kies, og da fungerer det fint. Med mindre det er en app som følger med telefonen fra ny av, så nei. HVa er beste fil-browser-app, så kan jeg sjekke om jeg har noen filer med mer en 8 tegn etter siste punktum. Kan jo alltids være noen andre random apps jeg har lasta ned som gjør det.. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Med mindre det er en app som følger med telefonen fra ny av, så nei. HVa er beste fil-browser-app, så kan jeg sjekke om jeg har noen filer med mer en 8 tegn etter siste punktum. Kan jo alltids være noen andre random apps jeg har lasta ned som gjør det.. Astro f.eks https://market.android.com/details?id=com.metago.astro&feature=search_result Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 får da ingen oppdatering jeg:( Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 får da ingen oppdatering jeg Du bruker Kies? (som er nevnt utallige ganger i denne tråden) Lenke til kommentar
dANIELZ1 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei, jeg plages med å få koblet min G S2 til Kies i Windows 7 (via USB), pr. dags dato kjører jeg A2.3.4. Noen ganger når jeg kobler telefonen til pc'n kommer den opp i Explorer'n, men står bare som "Kobler til.." i eveigheter i Kies. Halp anyone? Vil jo gjerne få oppgradert til siste updaten... Har også prøvd å feilsøke tilkoblingen, og installert USB-driverne på nytt opp til flere ganger.. Bruker du Titanium Backup? Grunnen til at jeg spør er som følger: Kies har problemer med filer på internminnet og/eller SDkortet som har mer enn 8 (ikke helt sikker på antallet) bokstaver etter siste punktum i filnavnet. En fil som f.eks "com.mydomain.myawesomeandroidapp" som ligger på internminnet eller SD-kortet vil gjøre at Kies ikke finner telefonen. Jeg tar alltid ut SD-kortet og tømmer internminnet (etter å ha tatt backup til PC selvsagt) før tilkobling til Kies, og da fungerer det fint. Ikke helt sikker på hva som var feilen, men jeg sletta et par random apps som jeg uansett ikke har bruk for, og da funka det plutselig, så kunne jo tyde på at det var antall bokstaver etter punktum i en app som fucka det til Takk anyways! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Stemmer, telefonen har støtte for Micro-SD kort. Det ligger rett over batteriet, du må ta ut batteriet for å sette det inn. Telefonen støtter offiseielt kort opp til 32 GB, men det kan se ut til at 64GB kort også støttes, selv om disse ikke er lett tilgjengelig enda. Men jaggu, da har jeg netopp fått meg 32gb ekstra plass på telefonen. Det kommer alltid godt med! Takk Jeg bestilte 64GB nå på ebay http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=390350707878 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ok, hva er forskjelden mellom Rooting/Flashing villianrom. Og hva slags root burde jeg bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg