Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg nå har funnet ut hvilken ROM jeg kommer til å bruke etter Lite'ning ROM v6.1.

Jeg har nå testet ut forskjellige ROM's og liker nå veldig godt CheckROM v5 som du finner her.

Sammen med den så bruker jeg 'Special Edition Theme v2.1' som du finner her.

EDIT: Etter litt tenkning, så tror jeg at jeg skal vente med å oppgradere til CheckROM v5 til CheckROM er kommet ut med KI8 firmwaren som akkurat er kommet ut. Så holder meg til Lite'ning ROM v6.1 intill videre.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man kan få SGS2 billigst mulig? Var på tilbud for 3,7k hos siba i Juni, men uansett hvilken nettbutikk jeg ser i nå blir jo totalprisen på over 4k uansett hvilket abonnement.

Satser på at det er noen kampanjer på SGS2 noen steder.

Bump. Ser at totalprisen etter 12mnd ligger på 3,2k hos siba nå. Noen billigere?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nuvel - når brukeren strevde med både nattesøvn - overdreven fråding og vannviddet lysende ut av gluggene tydde man til siste mulighet. Gjenopprettet dævelskapet til fabrikkinnstillingene, og voila! Den forrige feilmeldingen forsvant

Og ble erstattet av en splitterny en ... cool.gif

Hipp hurra!

Men oppi alt strevet fikk denne meget kyndige brukeren det for seg å prøve å fikle sammen telefon med Kies på PC - og nå tok jaggu sjiten helt av og nå er fillefransen oppgradert til 2.3.5 ... wub.gif

At telefonprodusent og dustemiklene som har påfunnet Mac burde saksøkes på det groveste for å påføre sine kunder alle disse små hjerneblødningene får man heller komme tilbake til ... new_yes.gif

Lenke til kommentar

Tror jeg nå har funnet ut hvilken ROM jeg kommer til å bruke etter Lite'ning ROM v6.1.

Jeg har nå testet ut forskjellige ROM's og liker nå veldig godt CheckROM v5 som du finner her.

Sammen med den så bruker jeg 'Special Edition Theme v2.1' som du finner her.

EDIT: Etter litt tenkning, så tror jeg at jeg skal vente med å oppgradere til CheckROM v5 til CheckROM er kommet ut med KI8 firmwaren som akkurat er kommet ut. Så holder meg til Lite'ning ROM v6.1 intill videre.

Lenge siden det har kommet noen oppdateringer til Lite'ning ROM egentlig.

Har de gitt seg mon tro..

Lenke til kommentar

Ja de har sluttet med development.

Det har vel ikke vært noen offisiell uttalelse om dette? Eller har jeg gått glipp av noe?

Hvis du leser på forumet er det litt blandet meninger. Det er ihvertfall sluttet for øyeblikket.

Ok, så det er egentlig bare spekulering siden man ikke har hørt noe fra LitePro på en stund. Er litt rart dersom det bare har blitt avsluttet uten noen som helst forklaring.

Lenke til kommentar

Hvilken firmware må jeg flashe for at jeg skal få lov til å oppdatere gjennom Kies? Den nekter nesten samme hva jeg har.

har du prøvd en av de såkalt offisielle versjonene fra XDA forumet??

Tror de nå er pakket med gammel bootloader for å hindre av usb-jig slutter å fungere. Vil anbefale å teste med den eldste for norden som ligger der.

Denne bør fungere.

XWKE2

Firmware info

PDA:XWKE2

PHONE: XXKDJ

Build date: 06/05/2011

Generic NEE (Nordic): http://www.multiupload.com/BNW7UQP9OG

Flashes med Odin, og du bør være tilbake på stock. Du vil da kunne oppdatere til nyeste firmware (KI8) med Kies etterpå.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst på denne telefonen, men hvilken farge bør jeg gå for?

Som for eks den svarte minner om en iphone noe som jeg misliker sterkt. Men fortsatt så er det 2 flotte farger nontheless ;)

Takker for tips på forhånd!

Nokia har noen modeller fra rundt tusenårskiftet som ser absolutt ikke minner om iPhone og de kan du til og med bytte deksel på...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...