αкαѕнα Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fant 64GB class 6 på ebay til 101$ inkl frakt. Var ikke det litt for billig til å være sant? lukter fake Jeg hadde vært skeptisk om det ikke var en "top rated seller". Disse som selger fakes har som regel ikke den statusen. du kan jo være prøvekanin ^^ Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 ARGH Nå har telefonen begynt med random reboots igjen. Når jeg starter apps etc. Pokkers skit. Går det an å slette alle app-settings uten å fjerne alle apps og legge inn igjen? Kan gjøres med titanium backup. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Noen som har fungerende oppsett til internett om MMS til Chess? De innstillingene Chess har på hjemmesiden sin funker ikke på min Samsung Galaxy S2 Det fungerer fint på min.. Du kan finne de du kan legge inn selv på siden dems. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ny offisiell firmware for norden ser ut til å være ute, KI8. Ser ut som denne blant annet inneholder Android 2.3.5. Skal ligge ut på Kies for de som bruker det. Dukker nok også snart opp på XDA. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ny offisiell firmware for norden ser ut til å være ute, KI8. Ser ut som denne blant annet inneholder Android 2.3.5. Skal ligge ut på Kies for de som bruker det. Dukker nok også snart opp på XDA. Hvorfor kan man ikke laste denne ned via "innstillinger" "programoppdateringer" på tlf? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Ny offisiell firmware for norden ser ut til å være ute, KI8. Ser ut som denne blant annet inneholder Android 2.3.5. Skal ligge ut på Kies for de som bruker det. Dukker nok også snart opp på XDA. Hvorfor kan man ikke laste denne ned via "innstillinger" "programoppdateringer" på tlf? Godt spørsmål. Spør Samsung Full info: Firmware info PDA:XWKI8 PHONE: XXKI4 Date: 28/09/2011 Android 2.3.5 Endret 7. oktober 2011 av jenskristian Lenke til kommentar
Recon Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 ARGH Nå har telefonen begynt med random reboots igjen. Når jeg starter apps etc. Pokkers skit. Går det an å slette alle app-settings uten å fjerne alle apps og legge inn igjen? Kan gjøres med titanium backup. Mmmhm, hvordan?En av de batchjobbene? Wipe data for app'ene? Lenke til kommentar
wafler Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Wahey, 2.3.5 via Kies. Lite nytt so far men dukker vel opp noe. Notifybaren ble litt mer rotete her men finner vel ut av det. Endret 7. oktober 2011 av wafler Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Wahey, 2.3.5 via Kies. Lite nytt so far men dukker vel opp noe. Notifybaren ble litt mer rotete her men finner vel ut av det. Gleder meg til å teste. Venter på ny CF-Root for KI8 før jeg flasher og rooter jeg. Satser på å kunne gjøre det i kveld Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Skjermbilder av Ice Cream Sandwich her. Video Gleder meg virkelig til å få dette på min S2 Lenke til kommentar
polsen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ny offisiell firmware for norden ser ut til å være ute, KI8. Ser ut som denne blant annet inneholder Android 2.3.5. Skal ligge ut på Kies for de som bruker det. Dukker nok også snart opp på XDA. Hmm... Flashet 2.3.4 i går eller forigårs... ikke noe bra tegn at det kommer ny versjon så kjapt, noe galt med 2.3.4? Får prøve å oppgradere i dag igjen, da... Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 2.3.5 > 2.3.4 Vi fikk 2.3.4 veldig sent i norden, så er veldig positivt at vi denne gangen var blant de første som fikk 2.3.5. Så vidt jeg vet er det kun Polen, Taiwan og Hong Kong som har fått 2.3.5 før oss. 2.3.4 var vi derimot blant de siste som fikk virker det som. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Noen som bruker talekomandoen ofte? Hver gang jeg dobbeltklikker på hjem knappen kommer den opp, og siden jeg aldri bruker den er den egentlig bare i veien. Testetn din litt isted, og ble ikke veldig overbevist, men kan ha vært litt støy i bakgrunnen, men er det noen her som har gitt den et forsøk? Og kommer den på norsk? Lenke til kommentar
Ablaze Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ja, syns det er bra at det forskjellsbehandles etter behov. Var jo ganske mange som slet veldig med 2.3.4 faktisk, og jeg merker gode forbedringer generelt på min telefon. Mest på at den virker kjappere og at språkfeilene er korrigert. Litt plagsomt at de har funnet ut at symbolet for vibrasjon skal være i statusbaren selv når lyden er på. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 ARGH Nå har telefonen begynt med random reboots igjen. Når jeg starter apps etc. Pokkers skit. Går det an å slette alle app-settings uten å fjerne alle apps og legge inn igjen? Kan gjøres med titanium backup. Mmmhm, hvordan?En av de batchjobbene? Wipe data for app'ene? Menu - batch - wipe data for user & system apps. Har ikke testet dette selv, men funker nok sikkert. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Noen som bruker talekomandoen ofte? Hver gang jeg dobbeltklikker på hjem knappen kommer den opp, og siden jeg aldri bruker den er den egentlig bare i veien. Testetn din litt isted, og ble ikke veldig overbevist, men kan ha vært litt støy i bakgrunnen, men er det noen her som har gitt den et forsøk? Og kommer den på norsk? Den støtter ikke norsk nei. Jeg har brukt den i noen få sammenhenger når jeg har kjørt bil. Bl.a. til å svare på tekstmeldinger, tvitre ^^ og huskelapp. Samt selvsagt å ringe opp. Norske navn er ofte en utfordring å uttale slik at den forstår det. Den blir ofte mer nøyaktig når man snakker saaakte. Lenke til kommentar
eik Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvordan er 2.3.5? Har ikke lagt inn 2.3.4 pga trøbbelet som ble rapportert rundt det.. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvordan er 2.3.5? Har ikke lagt inn 2.3.4 pga trøbbelet som ble rapportert rundt det.. Etter hva jeg har sett så er vel problemene kun knyttet til norsk språk? Så da kan man bare bruke engelsk Jeg er fornøyd med 2.3.5 (har brukt det en stund nå), men merker selvfølgelig ikke de store forskjellene. Lenke til kommentar
groov Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kan ikke se 2.3.5 i KIES her .. Har Samsung forresten lovet at Ice Cream Sandwhich blir gjort tilgjengelig for Galaxy SII? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kan ikke se 2.3.5 i KIES her .. Har Samsung forresten lovet at Ice Cream Sandwhich blir gjort tilgjengelig for Galaxy SII? Nei, men vil tro det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg