rvenes Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Skrur ikkje telefonen WLAN av når den ikkje er i bruk ei stund? Trur dei andre telefonene eg har hatt har gjort det? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Tror kanskje det er noe du må stille inn selv i innstillingene ett sted, mener det var slik, skal ikke gå god for det, kjører wifi 24/7 når jeg er hjemme ellers slår jeg det av. Eller nei, det er kansje feil, kansje det bare var for 3G, men ta og se under "power saving", der burde du vel finne noe. Men når kommer 2.3.5 liksom offisielt til kies da? Endret 2. oktober 2011 av meg0709 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Er nok ikke så lenge til. Allerede rullet ut i Polen, Hong Kong og Taiwan. Endret 2. oktober 2011 av jenskristian Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som har fått testet ut SPB Shell 3d? Lastet det inn på min SG2, og liker det jeg ser. Utrolig ryddig, og ga tlf et lite piff Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Jeg har det, men hadde vært fint å kunne bytte icon og litt mer customisation. Hvis jeg ahdde hatt tablet hadde jeg definitivt brukt det. Tablet mode ser jo sykt bra ut spør du meg. Endret 2. oktober 2011 av Nilsido Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som har lest om Android OS bug er vekk i 2.3.5? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Må bare få denne tråden inn på "mine innlegg", slike at jeg ikke glemmer den. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Skrur ikkje telefonen WLAN av når den ikkje er i bruk ei stund? Trur dei andre telefonene eg har hatt har gjort det? Kommer an på hva Settings->Wireless and network->WiFi settings->Menu->Advanced->Wi-Fi sleep policy står på. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som har lest om Android OS bug er vekk i 2.3.5? Det har ikke blitt noe bedre/fikset slik jeg har opplevd i alle fall. Dessverre. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ser det står skrevet om bugs i lyden under samtaler her, hva er det? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 får man kjøpt noe som kan dekke usb/lade inngangen? er jo sånn på flere dårligere modeller. Skal bytte usb/lade delen... Så bedre å prøve å være litt mer forsiktig om det skulle hjelpe^^ Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noeb som har erfaringer med å kjøpe uorginale batterier til telefonen med mer juice? Hørte om en som hadde kjøpt et på 2300 MAH, som fortsatt passe under dekselet. Hadde vært utrolig kjekt med litt bedre batteritid Lenke til kommentar
Recon Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Her er ett som bare gjør litt tykkere: http://cdon.no/elektronikk/samsung_extended_batterykit_galaxy_s_ii_black-14878910 Jeg har slik 2300mah-batteri, og det er bare jalla piss. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Her er ett som bare gjør litt tykkere: http://cdon.no/elektronikk/samsung_extended_batterykit_galaxy_s_ii_black-14878910 Jeg har slik 2300mah-batteri, og det er bare jalla piss. Altså det er bare bortkasta penger å kjøpe noe større batteri da? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg tror at å kjøpe et batteri som har samme fysiske størrelse, men skryter på seg 50% mer ytelse er litt bondefangeri ja. Derimot finnes det sikkert større batterier som funker. Større både i ytelse og size. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noeb som har erfaringer med å kjøpe uorginale batterier til telefonen med mer juice? Hørte om en som hadde kjøpt et på 2300 MAH, som fortsatt passe under dekselet. Hadde vært utrolig kjekt med litt bedre batteritid Tror du virkelig at Samsung har jobbet så hardt for å lage en tynnest mulig telefon, for så å fylle batteriet med luft? Beklager om jeg virker spydig, men dette er bare bullshit, de får ikke plass til mer batteri inne i samme størrelse, men teksten utenpå er det få som hindrer de i å endre Sannsynligvis ender du med et som har dårligere kapasitet. 1 Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 dere som har telefonen! er det noen som kan sammenligne det og iphone 4? med tanke på backup, sikkerhet , tilgjendlige tillegsprogrammer, priser på dem osv... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Allright, da pakkes min SGS2 ned i esken den kom i og sendes til ei glad frøken i Nordland. Jævlig awesome telefon, anbefales som dere alle vet på det sterkeste, og utrolig mye moro i en og samme duppeditt. But all good things come to an end. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg