Konto brukes ikke Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ta batteri ut og inn - hjelper ikke det, så lever den inn for sjekk tror jeg Lenke til kommentar
olahal3 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ta batteri ut og inn - hjelper ikke det, så lever den inn for sjekk tror jeg Ble den løsningen, inn på service :-( Lenke til kommentar
Jannne Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Kan noen hjelpe meg med en samsung? Har tatt mønster feil 5 ganger å nå spør den etter google konto som jeg ikke har. Er det mulighet for å restarte hele greia ? Eller hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 fikk mail fra delta service idag og gitt. med tanke på om det ikke var noe dem kunne gjøre i det hele tatt.. svaret jeg fikk var : Vi vil ikke bytte noen ting på en væskeskadet telefon, for det vil uungåelig bli problemer i ettertid. Vi kunne ha byttet hovedkort og deksler, men det er ikke noe trivelig hvis det blir snodige saker som skjer etter kort tid... den var ikke veske skadet ... den var fuktskadet ifølge dem.. og dem sier "hvis". med andre ord er dem ikke sikker... blah Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Har du låst den, så tror jeg du må levere den inn. Det er en sikring og da bør og skal det ikke være lett å åpne igjen - teknikere får det til. Derfor man bør ha en google konto, da er det lett å få den opp igjen selv. Dette er for å sikre at eier får info om åpning til sin konto og ingen andre lett skal bare åpne. Så lever inn og få den åpnet igjen, så ordner du deg en google konto slik at du er sikret hvis du 'roter' det til neste gang svaret jeg fikk var : Vi vil ikke bytte noen ting på en væskeskadet telefon, for det vil uungåelig bli problemer i ettertid. De sier den ER vannskadet og da kan slike ting som de sier oppstå i etterkant. De har helt rett i det. Det eneste du kan gjøre er å forsikre deg om at bildet samsvarer med DIN tlf som tidligere nevnt. Endret 28. september 2011 av kandasa Lenke til kommentar
Recon Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Denne j.. com.android.phone prosessen som driver og krasjer og det at telefonen selv går i flightmodus og må rebootes holder på å drive meg til vanvidd. Nøyaktig HVA skjer ved factory reset? Sært om dette skulle være en hw-feil når den dukket opp første gangen jeg la inn Villain, og fulgte med til Litening igjen. Lenke til kommentar
terjemathiesen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Både min og kånas SGSII har på forskjellige tidspunkt hatt denne syklusen: Plutselig begynner lading å ikke funke ordentlig, den bytter av seg selv til bilmodus, og generelt gjør litt rare ting. Etter noen dager har problemene fadet litt ut, og trodde nå at begge er tilbake til normalt igjen. Jeg kan imidlertid ikke koble min til pc på like god måte som før. Skulle legge inn ny firmware via kies, men tilkoblingen holder ikke lenge nok til at det fungerer. Den bryter hele tida. Noen som har noe tips, utenom å kjøpe ny telefon? :/ Lenke til kommentar
M0rtenHS Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Rulles den nye oppdateringa ut gradvis, eller må jeg oppdatere via Kies? Finner den ikke igjennom telefonen.. (Har netcom, om det betyr noe) Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 hey. laste ned nyeste firmware nettopp, men da bare forsvant det sms temaet jeg hadde valgt fra tidligere. Virker som man ikke kan velge sms theme lengre nå. Jeg vil jo ikke ha det standar temaet..forslag? Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 hey. laste ned nyeste firmware nettopp, men da bare forsvant det sms temaet jeg hadde valgt fra tidligere. Virker som man ikke kan velge sms theme lengre nå. Jeg vil jo ikke ha det standar temaet..forslag? Last ned handsent sms..der er det masse valg.. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 hey. laste ned nyeste firmware nettopp, men da bare forsvant det sms temaet jeg hadde valgt fra tidligere. Virker som man ikke kan velge sms theme lengre nå. Jeg vil jo ikke ha det standar temaet..forslag? Stemmer at det forscinner ja..merkelig avgjørelse fra Samsung Oppdaterte du via Kies? Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Både min og kånas SGSII har på forskjellige tidspunkt hatt denne syklusen: Plutselig begynner lading å ikke funke ordentlig, den bytter av seg selv til bilmodus, og generelt gjør litt rare ting. Etter noen dager har problemene fadet litt ut, og trodde nå at begge er tilbake til normalt igjen. Jeg kan imidlertid ikke koble min til pc på like god måte som før. Skulle legge inn ny firmware via kies, men tilkoblingen holder ikke lenge nok til at det fungerer. Den bryter hele tida. Noen som har noe tips, utenom å kjøpe ny telefon? :/ Noe galt med selve usb kabelen hvis du og kona bruker den samme? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 kva er siste versjon? 2.3.4? eller 2.3.5? som er tilgenglig via Kies Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 2.3.4 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Da kom første ripa i skjermen min idag, kjenner det gnager litt, er heldigvis ikke så veldig stor og ikke lett å se heller. Lurer litt på om jeg skal teste ut disse ripe fjerner middlene, selv om jeg egentlig ikke har hørt mye bra om de, noen erfaringer der? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Ripe fjerne middlene gjør ikke mirakler nei. Men de kan gjøre det mindre synlig. Skulle heller brukt 10 spenn på en skjermbeskytter Endret 28. september 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hmm, vel har prøvd skjermbeskyttere før, ikke på denne telefonen dog, men ender alltid opp med å ikke bruke det da jeg alltid får bobler under beskyttelsen eller lignende. Uansett noen som har tips til ting man kan prøve? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ja, noen typer er enklere enn andre og sette på. Pusse godt, godt lys, lite støv. Fjerne riper på skjermen er aldrig enkelt, men det er gorilla glass, og glass kan jo poleres (?) Se på han her http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=821129 Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Litt voldsomt å gjøre det for en eneste ripe. Han hadde jo mange, dype også. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hehe blir ikke brukt noe sandpapir her med det første gitt, men må si at med tanke på hvor jævlig den skjermen så ut først, og hvordan den ble etterpå så var det ikke så værst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg