RaW_DeNiM Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) haha nei.. Dem sende med bilde da.. sier meg ikke en dritt om hva som skal være fuktskada der. Og er jo ikke porten der som har vært problemet. men men. EDIT: kan jo også være vilken som helst tlf det der. ingenting som tilsier at den er min. Endret 27. september 2011 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 HVa har hendt med muligheten i Maps for å forhåndsnedlaste 16*16 km kartutsnitt når man er tilkoblet wifi o.l? Er borte i min telefon! Ligger under "more options" "google labs" eller noe sånt, det er en slags betafunksjon som må slås på. AtW Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 EDIT: kan jo også være vilken som helst tlf det der. ingenting som tilsier at den er min. Jeg ville personlig tatt en titt på tlf jeg - for å sikre at det har vært nettopp det - min tlf. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 svaret jeg fikk fra deltaservice er : Når man oppdager væskeskade på en telefon så er det vanlig rutine å stoppe all jobb på denne, den vil uansett aldri bli helt bra igjen. En væskeskade er en snikende skade som sakte men sikkert vil forverre seg og etter en stund vil den slutte å virke. Det begynner med en ting som virker uforståelig og så blir feilene bare fler og fler. En væskeskade skaper kontakt mellom punkter som ikke skal ha det og andre komponenter omtrent råtner. Disse skadene kan være vanskelig å se, men når vi ser at det er korrosjon på ladekontakter eller komponenter så er det altså full stopp for vi vet at dette er et tapsprosjekt vi aldri vil få betalt for. Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Vel smarttelfonen er jo nesten bare en skjerm så er jo naturlig nok at den trekker mest strøm. Du bruker jo også skjermen under surfing, spill osv så da blir det ganske høyt forbruk. Jeg har hørt at man kan legge på ved å legge telfonen med skjermen ned på bordet. Hvor finner jeg instillnger på dette? Egentlig ikke nødvendig, men kult å ha Man kan snu skjermen ned for å dempe ringelyden ..innstillinger-bevegelse Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 svaret jeg fikk fra deltaservice er : Når man oppdager væskeskade på en telefon så er det vanlig rutine å stoppe all jobb på denne, den vil uansett aldri bli helt bra igjen. En væskeskade er en snikende skade som sakte men sikkert vil forverre seg og etter en stund vil den slutte å virke. Det begynner med en ting som virker uforståelig og så blir feilene bare fler og fler. En væskeskade skaper kontakt mellom punkter som ikke skal ha det og andre komponenter omtrent råtner. Disse skadene kan være vanskelig å se, men når vi ser at det er korrosjon på ladekontakter eller komponenter så er det altså full stopp for vi vet at dette er et tapsprosjekt vi aldri vil få betalt for. Krev et bedre bilde til å begynne med, eller snakk med garantisenteret for der du kjøpte den og ikke serviceforhandleren dems Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ja, det er riktig at vannskader ofte er en tapt kamp og det koster mer enn hva man får igjen hvis man skal prøve å reparere. Men jeg tror de lett bruker det som unnskyldning ugrunnet også for det er en grei ting som ikke dekkes og vanskelig for kunden å forholde seg til/argumentere imot. Så jeg ville nok sjekket egen tlf og sett om det stemmer det bildet. Stemmer det, så tror jeg ikke det er mye å gjøre, men er det bilde av en annen tlf, så er det jo svindel og det kan f.eks anmeldes (fotobevis har du jo) Jeg sier ikke at de lurer deg, men jeg ville sikret meg. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Har prøvd å snakke fornuftig med folket men... Bruker forbrukerombudets klageskjema ting og sendte inn en klage og reklamasjon greie. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen som vet hvordan jeg får løst dette? Når jeg setter i usb kabelen, kommer bare MTP tilkoblet, og jeg får ikke koblet til Kies. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 HellMate: bruker du TW launcher? Mener huske man må bruke TW launcher for at kies skjønner hva som foregår. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Bruker ingenting. Men virket som det skjedde noe rart med telefonen. Så jeg kjører en gjennoppretting. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fremdeles samme problem... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 2.3.4 via KIES, og uten at jeg engang har rørt telefonen så stupte plutselig batterigrafen og Android OS slukte strømmen på noen få timer. Samtidig kommer Facebook-appen høyt på listen, uten at jeg har brukt den, og uten at den kan lukkes fra oppgavebehandleren. Dette har skjedd flere ganger, og Facebook-appen er alltid der når problemet oppstår. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 og Facebook-appen er alltid der når problemet oppstår. Avinnstaler FB app 1 Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Nå har jeg hatt mobilen siden den kom ut. Er det flere enn meg som begynner å få en løs "hjem knapp"? Min sitter fortsatt som et skudd. Har hatt den ca siden lansering. Samme her. Sitter som den dagen tlf var ny. Kjøpte den med en gang den kom. Lenke til kommentar
jokke555 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Får man ikke nyeste oppdatering enda hvis telefon er telenor-låst? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Får man ikke nyeste oppdatering enda hvis telefon er telenor-låst? Joda, oppdateringen har kommet til Telenor også, jeg oppdaterte min via Kies forrige uke en eller annen gang. Lenke til kommentar
jokke555 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Får man ikke nyeste oppdatering enda hvis telefon er telenor-låst? Joda, oppdateringen har kommet til Telenor også, jeg oppdaterte min via Kies forrige uke en eller annen gang. Hmm, får ikke oppdatert via Kies. har prøvd å innstalere Kies på nytt på 2 PC`er, og prøvd å kjøre Kies som admin men den mener at kf3 er nyeste versjon. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hmm, kanskje oppdateringen blir lagt ut i puljer på Kies også, ellers høres det veldig merkelig ut. Du sitter ikke på en gammel versjon av Kies kanskje? Behøver ikke å si noe, men er eneste jeg kan komme på i farten. Ellers kan du alltid flashe via Odin, vanlige firmwares finner du her: forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 og branda(om du vil holde deg til telenor branda telefon) her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1113928 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg