Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Aha, da var det ikke rart jeg ikke fikk opp advanced valg, men jeg tar også prøver å legge inn nyeste firmware, bare lade den litt først også ser jeg om det blir bedre, hvis ikke så får jeg prøver å bytte mitt batteri over i tlf som "sliter" og hvis det er samme sak der så får vi bruke tlf som fotball eller sende den inn.

Tror slike tlf er fine blinker til hagle også.

 

Men inne på batteribruk, både på min egen og "problem" tlf, så er telefon signal på gult nesten hele tiden?

Hva har det å si?

Og før jeg oppdaterte til KF3/KI4 så var den mye på grønt, både her hjemme og andre steder.

 

Takk for all hjelp så langt, litt mye mas ifra min side, men men.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den nye firmwaren har gjort underverker for min telefons batteritid hvertfall.

 

Dette gjelder spesielt når den ikke blir så mye brukt. Følte telefonen gikk tom for batteri veldig fort selv når jeg knapt brukte den på en dag. Nå er det hvertfall bedre men under "hard bruk" (flere timers surfing osv) virker det som om batteriet tømmes like kjapt som før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel da har jeg lagt inn nye 2.3.4 så får jeg se om det hjelper også lade den heeeeelt ut, lade opp også gjøre det samme ett par ganger så får jeg se.

 

Jeg har bare 2.3.3, selv om jeg søker etter oppdateringer under innstillinger. Har du rootet din?

 

Gjør det som står over posten min her, koble tlf til PC også legg inn via kies og nei jeg har ikke noe root.

Lenke til kommentar

Prøvde meg på lenke fra tidligere i tråden for å få ned bruken til "Android OS", men har søkt litt rundt, virker som dir-655-ruteren min og SGS2 ikke er noen heldig combo, visstnok får dir-655 galaxyen til å trekke masse strøm.

 

AtW

 

Du kan få telefonen til å koble fra trådløsnett når du låser skjermen, det hjalp enormt på min batteritid, spesielt hvis den ligger ett sted jeg har dårlig wifi-signal.

Lenke til kommentar

Prøvde meg på lenke fra tidligere i tråden for å få ned bruken til "Android OS", men har søkt litt rundt, virker som dir-655-ruteren min og SGS2 ikke er noen heldig combo, visstnok får dir-655 galaxyen til å trekke masse strøm.

 

AtW

Det har du helt rett i. Dessverre har jeg ikke sett noen annen løsning enn å bytte ruter. Jeg har selv byttet ut min DIR-855.

 

Jeg har enda ikke fått 2.3.4 oppdateringen via telefonen. Noen som vet hvor lang tid det kan ta før oppdateringen rulles ut til alle enhetene? Har ikke mulighet til å oppdatere via Kies.

 

EDIT: Har Mac, kan jeg oppdatere tlf via Kies på Mac?

Tror aldri du vil få oppdateringen uten å brukes Kies. Finnes ikke til Mac etter hva jeg har sett, så vil anbefale deg å låne PC'en til en venn for å gjøre oppdateringen. Tar ikke så mange minuttene.

Lenke til kommentar

Prøvde meg på lenke fra tidligere i tråden for å få ned bruken til "Android OS", men har søkt litt rundt, virker som dir-655-ruteren min og SGS2 ikke er noen heldig combo, visstnok får dir-655 galaxyen til å trekke masse strøm.

 

AtW

Det har du helt rett i. Dessverre har jeg ikke sett noen annen løsning enn å bytte ruter. Jeg har selv byttet ut min DIR-855.

 

Jeg har enda ikke fått 2.3.4 oppdateringen via telefonen. Noen som vet hvor lang tid det kan ta før oppdateringen rulles ut til alle enhetene? Har ikke mulighet til å oppdatere via Kies.

 

EDIT: Har Mac, kan jeg oppdatere tlf via Kies på Mac?

Tror aldri du vil få oppdateringen uten å brukes Kies. Finnes ikke til Mac etter hva jeg har sett, så vil anbefale deg å låne PC'en til en venn for å gjøre oppdateringen. Tar ikke så mange minuttene.

 

Kjøre virituel Windows, dog sikkert ikke det tryggeste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...