Xkr%#^+* Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Noen som vet hvorfor min S2 ikke vil koble opp mot WiFi? .. Jeg legger inn riktig brukernavn og passord, men den kommer aldri lenger enn "henter ip-adresse..". Du har ikke startet passordet med stor bokstav uten å mene det? Lenke til kommentar
torebravo Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Førstegangsbruker av KIES. har installert det på pc'en, åpnet det og koblet til sII'en. Driver installasjonen går greit og telefonen gjenkjennes. Men, når de skal kobles sammen får jeg følgende feilmelding: "Koble til enheten igjen i modusen Samsung Kies (PC Studio) Kies støtter ikke den aktuelle tilkoblingsmodusen" Hvordan får jeg koblet til i SAmsung Kies modus? Du må bruke Samsungs egen launcher for at Kies skal virke. Dersom du bruker LauncherPro, Go Launcher eller noe annet, må du bytte tilbake til standard først. Like før både telefon og pc går i veggen... Jeg får ikke opp telefonen i Kies. Har av- og reinstallert programmet og fulgt alle tips i tråden (slå av ditt og datt på telefeonen), men ingenting virker. Kan noen forklare trinnvis hvordan man får dette helv.... programmet til å kommunisere med telefonen??? Aaaargh!!! Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Oppdaterte til nye softwaren via Kies i dag. Smooth oppdaterte et par program, når jeg skulle sjekke juicedefender ultimate som har funket perfekt siden jeg kjøpte det. Står at det er juicedefender ultimate jeg har, men kommer ikke opp noen ultimate settings osv. bare free versjon instillinger. Reinstallert og alt... Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Førstegangsbruker av KIES. har installert det på pc'en, åpnet det og koblet til sII'en. Driver installasjonen går greit og telefonen gjenkjennes. Men, når de skal kobles sammen får jeg følgende feilmelding: "Koble til enheten igjen i modusen Samsung Kies (PC Studio) Kies støtter ikke den aktuelle tilkoblingsmodusen" Hvordan får jeg koblet til i SAmsung Kies modus? Du må bruke Samsungs egen launcher for at Kies skal virke. Dersom du bruker LauncherPro, Go Launcher eller noe annet, må du bytte tilbake til standard først. Like før både telefon og pc går i veggen... Jeg får ikke opp telefonen i Kies. Har av- og reinstallert programmet og fulgt alle tips i tråden (slå av ditt og datt på telefeonen), men ingenting virker. Kan noen forklare trinnvis hvordan man får dette helv.... programmet til å kommunisere med telefonen??? Aaaargh!!! Føler smerten din... Nå har jeg forsøkt på 4 pcer, alle med win7 x64, og hver gang får jeg beskjed om at det ikke finnes USB-driver, eller at installeringen var mislykket. 4 pcer.. sukk Installert/avinstallert KIES x antall ganger, manuellt installert/avinstallert "Samsung USB driver for mobile phones", men ikke faen. Det fungerte da jeg fikk telefonen i juni, men har ikke forsøkt siden dengang. Det var samme faenskapet med Nokia-telefoner. Funket første gangene, deretter var det klin umulig å få koblet å få koblet til OVI Suite med USB-kabel. Med Nokia kunne jeg heldigvis oppdatere/connecte via bluetooth/wifi, men nå er jeg tydeligvis stuck med gammel firmware for evig og alltid... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Førstegangsbruker av KIES. har installert det på pc'en, åpnet det og koblet til sII'en. Driver installasjonen går greit og telefonen gjenkjennes. Men, når de skal kobles sammen får jeg følgende feilmelding: "Koble til enheten igjen i modusen Samsung Kies (PC Studio) Kies støtter ikke den aktuelle tilkoblingsmodusen" Hvordan får jeg koblet til i SAmsung Kies modus? Du må bruke Samsungs egen launcher for at Kies skal virke. Dersom du bruker LauncherPro, Go Launcher eller noe annet, må du bytte tilbake til standard først. Like før både telefon og pc går i veggen... Jeg får ikke opp telefonen i Kies. Har av- og reinstallert programmet og fulgt alle tips i tråden (slå av ditt og datt på telefeonen), men ingenting virker. Kan noen forklare trinnvis hvordan man får dette helv.... programmet til å kommunisere med telefonen??? Aaaargh!!! Prøvd alle USB portene på pcen? Edit: Og du har prøvd å slå USB Debugging av/på? Endret 21. september 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Med Nokia kunne jeg heldigvis oppdatere/connecte via bluetooth/wifi, men nå er jeg tydeligvis stuck med gammel firmware for evig og alltid... Vil det ikke være mulig å oppdatere gjennom telefonens egen oppdatering funksjon snart uansett - for de som ikke vil ha kies på PC og/eller har problemer med den? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Når jeg innstallerte kies, så dreiv den å leite etter drivere og jeg klødde med i hode, men så sjekka jeg windows update og der var driverne, det tok litt tid å innstallere av en eller anna merkelig grunn, men det fungerte og dette her var/er på 2 maskiner med vista også etter det så bare funka det. Men jeg sleit med å klare å connecte tlf igår til begge maskinene så tok jeg reboot av tlf og da funka det som en varm kniv i smør og jeg har ikke stilt inn på noe eller gjort noe særlig endringer i slike innstillinger siden jeg starta tlf for første gang. Villeste jeg har gjort er vel å huke meg opp på wifi og stille klokka. Endret 21. september 2011 av meg0709 Lenke til kommentar
Stiffone Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Førstegangsbruker av KIES. har installert det på pc'en, åpnet det og koblet til sII'en. Driver installasjonen går greit og telefonen gjenkjennes. Men, når de skal kobles sammen får jeg følgende feilmelding: "Koble til enheten igjen i modusen Samsung Kies (PC Studio) Kies støtter ikke den aktuelle tilkoblingsmodusen" Hvordan får jeg koblet til i SAmsung Kies modus? Du må bruke Samsungs egen launcher for at Kies skal virke. Dersom du bruker LauncherPro, Go Launcher eller noe annet, må du bytte tilbake til standard først. Like før både telefon og pc går i veggen... Jeg får ikke opp telefonen i Kies. Har av- og reinstallert programmet og fulgt alle tips i tråden (slå av ditt og datt på telefeonen), men ingenting virker. Kan noen forklare trinnvis hvordan man får dette helv.... programmet til å kommunisere med telefonen??? Aaaargh!!! Føler smerten din... Nå har jeg forsøkt på 4 pcer, alle med win7 x64, og hver gang får jeg beskjed om at det ikke finnes USB-driver, eller at installeringen var mislykket. 4 pcer.. sukk Installert/avinstallert KIES x antall ganger, manuellt installert/avinstallert "Samsung USB driver for mobile phones", men ikke faen. Det fungerte da jeg fikk telefonen i juni, men har ikke forsøkt siden dengang. Det var samme faenskapet med Nokia-telefoner. Funket første gangene, deretter var det klin umulig å få koblet å få koblet til OVI Suite med USB-kabel. Med Nokia kunne jeg heldigvis oppdatere/connecte via bluetooth/wifi, men nå er jeg tydeligvis stuck med gammel firmware for evig og alltid... prøv å slå av "USB-feilsøking" under programmer -> utvikling. Det funka for meg Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du må bytte til usb modus som heter "samsung kies" under Instillinger, Trådløs og nettverk og USB verktøy når telefon er tilkoblet pcen. Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Finns det noen fornuftig app som kan styre WiFi på telefonen? Lar jeg den stå på er batteriet tomt på et øyeblikk. Ironisk nok, så hadde min lille primitive X10 Mini automatisk standby modus på WiFi hvis det ikke var aktiv trafikk i løpet av x minutter. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du har Juice Defender. Also har du en knapp på nedtrekksmenyen som det står "WiFi" på som du kan trykke på for å skru av/på wifi. Lenke til kommentar
snowroller Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Eller gå på innstillinger - trådløs og nettverk - Wi-Fi-instillinger, trykk deretter menyknappen og velg avansert og gå inn på Wi-Fi-sovepolicy for å endre dvaleinnstillinger Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Finns det noen fornuftig app som kan styre WiFi på telefonen? Lar jeg den stå på er batteriet tomt på et øyeblikk. Ironisk nok, så hadde min lille primitive X10 Mini automatisk standby modus på WiFi hvis det ikke var aktiv trafikk i løpet av x minutter. Er innebygget i Android: Inne på wifi-settings trykk meny, og advanced. Der finner du "Wifi Sleep Policy" Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Eller gå på innstillinger - trådløs og nettverk - Wi-Fi-instillinger, trykk deretter menyknappen og velg avansert og gå inn på Wi-Fi-sovepolicy for å endre dvaleinnstillinger SUPER! Dette var nesten perfekt. Skulle hatt noen tids intervaller på den listen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Fikk en samsung GS2 her om dagen, lurte på et par ting. Synes kontaktlista og kalender og epost er litt mørkt, går det ann å endre på fargene her, en slags annen skin? Ditto med ikoner i OSet, er det noe det går ann å forandre på? AtW Lenke til kommentar
riroil Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Last ned og innstaller en annen Launcher. Litt usikker på om noen av de kan endre fargene i kontaktlista, men kalender og e-post kan i hvertfall endres. Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Go Contacts EX er ihverfall en alternativ kontaktliste. Finnes flere forskjellige themes du kan laste ned. Lenke til kommentar
kommis Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 hola amigos. Noen som kan fortelle meg hvor vi huker av for å få film til alltid å vises liggende. Har hatt det før, men etter siste oppdatering er det ikke mulig å finne igjen. Håper det er meg som ikke ser skogen for trær her og ikke at valget er borte. Og da mener jeg ikke autorotasjon som er bortimot ubrukelig når du skal ligge på siden og se film. mvh kommis Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hvis du slår av autorotasjon? Lenke til kommentar
kommis Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) hvis jeg slår av autorotasjon får jeg et knøttlite bilde på tvers av en stående telefon. edit: hvis jeg bruker mvideoplayer er problemet løst. Endret 22. september 2011 av kommis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg