Nitrius Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Noen som har lagt merke til at homescreen har blitt litt hakkete når man blar imellom de? Kan ikke huske det var slik før oppdateringen... Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Noen som har lagt merke til at homescreen har blitt litt hakkete når man blar imellom de? Kan ikke huske det var slik før oppdateringen... Merker ingenting til det her. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Merkelig, kanskje jeg skal prøve en reset... Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Noen som har en link til hva updaten inneholder? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Noen som har en link til hva updaten inneholder? Samsung gir ikke ut noen changelog til firmwareoppdateringer. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er det ikke meninga at når man trykker på den digitale klokka, som man kan ha som widget på skjermen, at klokka åpnes? Altså at man blir tatt til den menyen der man kan sette alarmer osv..? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hvor stor i str er denne oppdateringen? Altså antall MB? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Fikk min SGS2 i dag. Oppgraderte fra ein HTC Desire... Litt av ein forskjell! Alt knekt eit batteri! Fikk ikkje laste inn siste versjon pga lågt batteri. Jaja, heavy bruk... spotify sync og konstant tafsing! Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Er det ikke meninga at når man trykker på den digitale klokka, som man kan ha som widget på skjermen, at klokka åpnes? Altså at man blir tatt til den menyen der man kan sette alarmer osv..? Nei, det er desverre ikke det. Det hadde vært kjekt :-) Det er ihvertfall ikke på dem værwidget`ene jeg har testet :-( Men vil gjerne ha det Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) tenker å handle meg galaxy 2. noe annen mobil jeg heller burde vente på? har brukende mobil i dag så måååå ikke ha i dette sekund. hvordan får jeg mobilen billigst? vil ha chess ontime abn på den. lønner det seg å handle den uten abn, eller kanskje kjøpe den med random telenor feks og bare la det simkortet ligge på hylla? er dem operatørlåst? varierer vell det. Endret 21. september 2011 av Markelure Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) @ Markelure Vent å kjøp Samsung Galaxy S3 da. eller kjøp SGS2 og få herligheten med en gang :-) Et søk på SGS3 på google Endret 21. september 2011 av Ray001 Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Er det ikke meninga at når man trykker på den digitale klokka, som man kan ha som widget på skjermen, at klokka åpnes? Altså at man blir tatt til den menyen der man kan sette alarmer osv..? Joda, det er bare å legge inn digiclock app-en, så kan du konfigurere den til å åpne alarmer hvis du trykker på den.. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) @ Markelure Vent å kjøp Samsung Galaxy S3 da. eller kjøp SGS2 og få herligheten med en gang :-) Et søk på SGS3 på google får jo 4,7" skjerm den? syns 4,3" som s2 har er stor nok får jo ikke så stort beist i bukselomma Endret 21. september 2011 av Markelure Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 SGS3 er foreløpig bare rykter. Specs'ene du finner på Google må man derfor ta med en klype salt (ihvertfall en stund til). Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hvor stor i str er denne oppdateringen? Altså antall MB? Den jeg lastet ned fra XDA er på 270.26 MB. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 noe annen mobil jeg heller burde vente på? Galaxy Note. Eller N9. Mmm.. n9.. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Førstegangsbruker av KIES. har installert det på pc'en, åpnet det og koblet til sII'en. Driver installasjonen går greit og telefonen gjenkjennes. Men, når de skal kobles sammen får jeg følgende feilmelding: "Koble til enheten igjen i modusen Samsung Kies (PC Studio) Kies støtter ikke den aktuelle tilkoblingsmodusen" Hvordan får jeg koblet til i SAmsung Kies modus? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Førstegangsbruker av KIES. har installert det på pc'en, åpnet det og koblet til sII'en. Driver installasjonen går greit og telefonen gjenkjennes. Men, når de skal kobles sammen får jeg følgende feilmelding: "Koble til enheten igjen i modusen Samsung Kies (PC Studio) Kies støtter ikke den aktuelle tilkoblingsmodusen" Hvordan får jeg koblet til i SAmsung Kies modus? Tror du får opp noe på telefonen du må trykke på. Har ikke brukt Kies selv på lenge, men tror det var noe man måtte trykke på. Endret 21. september 2011 av jenskristian Lenke til kommentar
gwh Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Får bare opp det vanlige usb copy valget:( Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) @ Markelure Vent å kjøp Samsung Galaxy S3 da. eller kjøp SGS2 og få herligheten med en gang :-) Et søk på SGS3 på google får jo 4,7" skjerm den? syns 4,3" som s2 har er stor nok får jo ikke så stort beist i bukselomma Ja sant nok, men det kommer ann på hvor man måler ifra. Dem har snakket om at dem tar vekk knappene, og beholder samme størrelse fysisk.Men det er bare snakk om 1cm. Mål 0,5cm på vær side diagonal på skjermen din, så ser du at det ikje e så galt allikavel, om man behodler samme yttermål. Se kanskje kommende SGS3 bilde(ser meget bra ut, om det blir denne :-)) Endret 21. september 2011 av Ray001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg