Pungrotta Crash Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er det noen forskjell på 16GB og 32GB? Altså teknisk.. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg lurer faktisk på om Orion eller Tegra er best, nå som vi har muligheten til å velge. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 So vidt eg har fått med meg tyder vel ting på at det er Tegra som er best? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det har jo strengt tatt ikke kommet noen ordentlige tester av Orion, da ikke SGSII har kommet ut enda og er fryktelig beta... Jeg vet ikke enda. Men det kan virke som om Tegra har gjort det best foreløpig Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det er vel skrevet at det vil bli Tegra i telefoner utenfor USA og England. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Synd, for det kan se ut som som Exynos yter bedre, selv om det er GeForce i Tegra... Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen som har fått inn denne som forhåndsbestilling? Damn, som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg skal vente til den faktisk blir reelt tilgjengelig i Europa, så bestiller jeg der jeg finner den billigst, med mindre det kommer helt klare grunner til å velge Exynos framfor Tegra2, eller omvendt Ingen norske sider har den for forhåndsbestilling enda Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Du kan nå forhåndsbestille den fra Amazon Tyskland. http://www.amazon.de/Samsung-Super-Amoled-Full-HD-Videofunktion-zus%C3%A4tzliche-Videotelefonie/dp/B004Q3QSWQ/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1298986282&sr=8-1 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Tror nok dette blir min neste telefon slik det ser ut nå. Har vært på jakt etter en telefon med >4" skjerm og bra specs, så dette ser bra ut. Ser at norske siden til expansys har 16GB versjonen liggende ute til 4900kr inkl. moms, så det er jo ikke gale. Bare håper den kommer i løpet av en måned eller to, begynner å klø fælt i "ny-mobil"-lysten. Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Da er det bare å bestille SAMSUNG Galaxy S II i9100 fra ludostore! Kun 13 232 kr, men synes du det er dyrt kan du slippe unna med 545,- i mnd i 3år. ' (Kredittkjøpspris: kr 19 043,00) http://www.ludomegastore.no/PartDetail.aspx?q=p:3811345 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg snakket akkurat med moobi, og den ligger i registeret dems, men kun som ubekreftet, det er ikke en gang en ubekreftet dato :-P Så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet på denne :-) Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Står jo mai på Samsung sine egne sider. Fakta: Galaxy S II (GT-I9100) er en touchmobil med en 4,27 tommer stor Super-AMOLED-skjerm i wvga (480x800 piksler) og kjøres på operativsystemet Android 2,3 (Gingerbread). En gigahertzprosessor med doble kjerner. Mobilt bredbånd (HSPA) med støtte for hastighet opp til 21 MB per sekund. Bluetooth 3.0, USB 2.0, WiFi 802.11 a/b/g/n, DLNA. Bakre kamera med åtte megapiksler samt en LED-blitslys og fremre kamera med to megapiksler. Spiller de fleste lyd- og bildeformater. Radio. GPS med Google Maps og navigering samt digital kompass. Hurtigskrivfunksjonen Swype. Akselerometer og gyroskop. Størrelse: 125,3 x 66,1 x 8,49 millimeter, vekt: 117 gram. Batteri: 1650 mAh. Kommer i maj. http://www.samsung.com/no/news/newsRead.do?news_group=productnews&news_ctgry=&news_seq=24279 Endret 10. mars 2011 av Gjermundsen Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Dette blir nesten garantert min neste telefon, selv om jeg for øyeblikket føler jeg allerede har verdens beste telefon... Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Dette blir nesten garantert min neste telefon, selv om jeg for øyeblikket føler jeg allerede har verdens beste telefon... Samsung Galaxy S? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Yes sir. Jeg gikk fra Desiere til Galaxy s og til Desire HD. Var utrolig godt fornøyd med Desirer, bortsett fra minneproblemene som var med 2.1. Skjermen på Galaxy S er enorm! Skjermen på Desire HD er en ENORM nedtur etter å hatt Galaxy S. Så kunne jeg fått en mobil like stabil som Desire med skjerm fra Galaxy S, da hadde jeg vært godt fornøyd... Galaxy med 5" GOD skjerm og mindre lagg enn Galaxy S hadde dog vært min drøm. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) 5" synes JEG personlig er alt for stort med tanke på at man skal ringe med den og ha den i lommen. Synes 4,3" er helt perfekt Endret 11. mars 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Yes sir. Jeg gikk fra Desiere til Galaxy s og til Desire HD. Var utrolig godt fornøyd med Desirer, bortsett fra minneproblemene som var med 2.1. Skjermen på Galaxy S er enorm! Skjermen på Desire HD er en ENORM nedtur etter å hatt Galaxy S. Så kunne jeg fått en mobil like stabil som Desire med skjerm fra Galaxy S, da hadde jeg vært godt fornøyd... Galaxy med 5" GOD skjerm og mindre lagg enn Galaxy S hadde dog vært min drøm. Jeg har faktisk både Galaxy S og Desire HD, men det var Galaxy'n jeg hintet til som verdens beste telefon pr dags dato. Min er stabil som bare det. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Etter 2.2.1 så er Galaxyen min så lekker og vidunderlig, at det blir en trist opplevelse å skille seg av med den. Men jeg har en person i sikte som skal få den. Det er ei heller ille å avlevere en telefon som fungerer som telefoner av denne klasse skal fungere. Blir og spennende og se hva oppdateringen som Amobil skryter av skal komme allerede i slutten av denne måneden kan gjøre ... Kan den ennå bli bedre liksom? Men Galaxy 2 skal jeg ha, om jeg så må sitte med begge telefonene selv, en i hver hånd? Men denne gangen skal jeg la det bero litt før jeg kjøper, skal sjekke forum og diskusjoner rundt den, slik at jeg kan vente til den er grei før jeg kjøper den om det skulle være noe med den. Jeg trenger ikke gå hele veien da - som jeg nå har gjort med den jeg nå har. Sist hadde jeg N97 før Galaxyen, og da hadde jeg ikke noe valg - den måtte vekk, den dritten. Nokia i disse dager med Symbian-galskapen deres, vel kanskje windows kan redde dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg