Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte telefonen idag, strålende fornøyd så langt, utrolig hvor kvikk telefonen er, og browseren er i en klasse for seg selv. Eneste minuset jeg har funnet så langt er at det ser ut som det er noe tull med Auto Brightness funksjonen, så jeg har for øyeblikket skrudd den av og justere lysstryken via skjermen(kan holde nede på baren på toppen og dra fingeren frem og tilbake for å justere lysstyrken).

Lenke til kommentar

Også fornøyd, kun lyden på mic som burde vært bedre, men den kan man justere opp.

 

Lysjustering: "baren på toppen"? - den man drar ned for å sette på wifi, blåtann osv og der man ser kjørende? Holder og drar nedover, så kommer kun de fram - drar jeg venstre/høyre, så skjer ingenting. (nå har jeg lagt widgeten der man slår av/på wifi, blåtann, gps og justering av lys på skrivebordet jeg da men ... greit å vite hvis jeg tar den bort)

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Hvis du tar på baren på toppen, men ikke drar den nedover, og holder der til den forsvinner igjen så kan du dra til venstre og høyre og justere lysstyrken

 

Riktig, om det fortsatt skulle være litt uklart så ser du hvordan det gjøres her:

 

En annen ting, er flere her som har lagt merke til at Auto Brightness ikke er helt god? Må bare forsikre meg om at det ikke bare er jeg som sliter med det, for da kan det jo være noe rart med telefonen min her...

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Hvis du tar på baren på toppen, men ikke drar den nedover, og holder der til den forsvinner igjen så kan du dra til venstre og høyre og justere lysstyrken

Ok, da skjønner jeg ... etter å også sett videoen fått bekreftet at det ikke virker til meg. Har prøvd dette fra før ... jeg vet ikke hvor mange ganger og også holdt fra 1 sek til 5+ uten at det virker. Hmmm rart.

Lenke til kommentar

Virker som det også er mulig, spørsmålet er vel om det virker, har ikke funnet noe oppdateringer til telefonen min enda, så kan egentlig ikke si hva som funker.

 

En ting jeg lurer på, kan jeg flashe hvilken som helst firmware jeg vil på telefonen min fra denne tråden: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=16781156&postcount=2 eller er det noe jeg må passe på? Og får å installere custom rom's som andre har pakket sammen, må man ha root først sant?

 

Edit: Vil tro at telefonen min er Telenor "branda", men det har ikke noe å si håper jeg med tanke på flashing av div. ting?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å jeg fikk en update, det var jo firmware.

Eneste jeg har merka hittil er bare at build nummeret har endret seg, jeg har nå XWKF3 mot XWKE2 eller hva den forrige het.

Men det kan jo være noe med strømforbruk og litt optimalisering som er greia.

Men det er vel ikke den aller nyeste updaten, tror jeg, er ikke sikker.

 

Forresten, har folket sett denne her, mulig den har vært posta før?

Er den relevant og er det sant det som står?

 

http://geekfor.me/faq/you-shouldnt-be-using-a-task-killer-with-android/#section-comments

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Forresten, har folket sett denne her, mulig den har vært posta før?

Er den relevant og er det sant det som står?

 

http://geekfor.me/faq/you-shouldnt-be-using-a-task-killer-with-android/#section-comments

Du trenger ikke bruke en task killer, så mye minnesom denne telefonen har. Om du har en applikajson som du vet tar mye strøm, og som ikke lukker seg av seg selv, så bruker du en task killer på den. Det eneste du får ut av å bruke en task killer på noe annet er at det tar deg lenger tid å åpne programmet igjen senere

Lenke til kommentar
Auto Brightness må skrus av først, har du gjort det?

Ahhh :wallbash: ... DET var grunnen ja. Takk takk! :thumbup:

 

Til en annen ting. Jeg har kjøpt meg holder i bilen og den går over i bilmodus når jeg setter den i og går ut av denne når den tas ut. Problemet jeg har merket er at den fortsatt gir denne irriterende damestemmen som forteller hvem som ringer. Vet det er tatt opp før, men det var det å finne det igjen ... Hvordan får jeg slått av dette kvinnemenneskets stadige 'kakling' - her i motsetning til irl så er det vel en knapp(innstilling) for det :D

Lenke til kommentar
Auto Brightness må skrus av først, har du gjort det?

Ahhh :wallbash: ... DET var grunnen ja. Takk takk! :thumbup:

 

Til en annen ting. Jeg har kjøpt meg holder i bilen og den går over i bilmodus når jeg setter den i og går ut av denne når den tas ut. Problemet jeg har merket er at den fortsatt gir denne irriterende damestemmen som forteller hvem som ringer. Vet det er tatt opp før, men det var det å finne det igjen ... Hvordan får jeg slått av dette kvinnemenneskets stadige 'kakling' - her i motsetning til irl så er det vel en knapp(innstilling) for det :D

 

De har en knapp irl for å skru av kakling også. Just saying.

Lenke til kommentar

Gah, etter jeg skiftet til villainROM 2.4.2 er android os og cellestandby back with a vengeance. Lada opp før jeg la meg og er nede på 85% nå. De to nevnte har tatt 30'ish % hver. Haat!

 

Gah, og prosessen com.android.phone popper opp med at den må tvangslukkes støtt (spesielt når jeg skal åpne meldinger etc.

Tips til dette?

 

Er VillainROM mer buggy enn I was lead to believe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...