Mixy Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 rende at man ikke kan legge widgets og shortcuts hvor man vil på hjemmeskjermen. Hvis du tenker på at alt blir plassert i et grid? Prøv LauncherPro Plus, da kan man velge hvor mange rader og kolonner det skal være (opp til 10 tror jeg). Da får du i alle fall litt mer tilpasning Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ingen bombe akkurat, men batteriet synes jeg er alt for dårlig. Er sjelden den varer en hel dag. Så dårlig er det faktisk at jeg kjøpte et ekstrabatteri som legges rundt telefonen. Den blir endel større, men fungerer da også som beskyttelse. Pluss at telefonen varer en hel dag, hehe. Varer ikke en hel dag en gang? Må være kraftig bruk av telefonen det da? Batteriet kan vel ikke være så mye "dårligere" enn hva det var/er på HTC Desire? Er litt mer kraft under panseret på Galaxy S2 enn Desire, men batteriet har vel litt mere kapasitet også om jeg ikke tar helt feil(?) Moderat bruk vil jeg si. De fleste her inne kan nok skrive under på at f.eks. et par timers surfing bruker ganske mye av batteriet. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg vil trekke frem at å bruke telefonen til 2 timer surfing om dagen, ikke er "moderat" bruk. Det er jo 12% av hva normale mennesker er våkne ila et døgn Men ja, det er klart det trekker mye strøm. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Njaei... ikke egentlig. Multitasking er ikke akkurat like bra som på maemo5, men det funker. Småirriterende at man ikke kan legge widgets og shortcuts hvor man vil på hjemmeskjermen. Men det er OS-ting og ikke telefonting. MAn kan jo nesten sette det hvor man vil. Er jo avhengig av hvilken launcher. Man velger bare tettere/mindre tett grid. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hvor på telefonen finner jeg MAC-adressen? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hvis du tenker på at alt blir plassert i et grid? Prøv LauncherPro Plus, da kan man velge hvor mange rader og kolonner det skal være (opp til 10 tror jeg). Da får du i alle fall litt mer tilpasning Jau, bruker LPP. MAn kan jo nesten sette det hvor man vil. Er jo avhengig av hvilken launcher. Man velger bare tettere/mindre tett grid. Veldig liberalt bruk av "nesten" syntes nå jeg . Men sammenlignet med maemo5 blir det ikke helt det samme. Det er ingen ENORM inconvenience, men det begrenser litt. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hvor på telefonen finner jeg MAC-adressen? Meny->wifi/trådløst->Trådløst nettverk->Trykk Meny-knappen->Avansert Der står den Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ingen bombe akkurat, men batteriet synes jeg er alt for dårlig. Er sjelden den varer en hel dag. Så dårlig er det faktisk at jeg kjøpte et ekstrabatteri som legges rundt telefonen. Den blir endel større, men fungerer da også som beskyttelse. Pluss at telefonen varer en hel dag, hehe. Du får jo kjøpt batterier på "3500mAh" med alternativt bakdeksel til den. Da slipper du hvertfall kabel (som jeg antar du har for å koble til det utvendige). Lenke til kommentar
Anadroid Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Er egentlig veldig fornøyd med min Galaxy S2,men lurer på par ting... Min forje Mobil var en Iphone 3Gs "som jeg var ganske fornøyd med i grunn" 1. Hvorfor har Iphone 3gs 20-30% høyere volum på musikkspiller enn S2??? 2. Har iphone en kraftigere innebygd forsterker? Eller er det software som "bremser" på S2? 3. Har jeg mulighet og roote min S2 og få permanent høyere musikkvolum? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Ingen bombe akkurat, men batteriet synes jeg er alt for dårlig. Er sjelden den varer en hel dag. Så dårlig er det faktisk at jeg kjøpte et ekstrabatteri som legges rundt telefonen. Den blir endel større, men fungerer da også som beskyttelse. Pluss at telefonen varer en hel dag, hehe. Du får jo kjøpt batterier på "3500mAh" med alternativt bakdeksel til den. Da slipper du hvertfall kabel (som jeg antar du har for å koble til det utvendige). Trenger ikke kabel. Det utvendige batteriet kobles til gjennom usb porten. Ganske kjekk sak egentlig. Editor: La ved et bilde. Endret 13. september 2011 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Flere enn meg som irriterer seg over at Android Market klikker noen ganger? Det skjer ofte at jeg ikke får åpnet det og at jeg må inn på instillinger å "tvinge lukking" før jeg får åpnet det igjen. 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Har noen erfart at når man har koblet til ladekabel, så er SGS2 helt ubrukelig. Får ikke røre på skjermen, om jeg greier å røre/starte program, så er det helt tregt. Drar jeg ut lade kabel så er SGS2 tilbake rask som bare det. Litt plagsomt, og ikke kunne bruke SGS2 når man lader. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Har noen erfart at når man har koblet til ladekabel, så er SGS2 helt ubrukelig. Får ikke røre på skjermen, om jeg greier å røre/starte program, så er det helt tregt. Drar jeg ut lade kabel så er SGS2 tilbake rask som bare det. Litt plagsomt, og ikke kunne bruke SGS2 når man lader. Ja, men kun med en 1000-1200mAh lader, ikke den originale eller billader eller usb-lader. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hmmm, merkelig. Jeg har den orginale laderen på senga, og det er det det skjer. Har ikke testet dem uorginale laderene, men det skal jeg gjøre når jeg får sjangs. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Samme skjedde med en lader jeg bestilte fra DX, gikk rett i søpla Lenke til kommentar
Snurrebass1 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Lurer på noe her. Hva vil det si at IMEI til Galaxy S2'en min har forsvunnet, og uten at jeg har rootet telefonen? Er det mulig å fikse unknown IMEI? Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 1. Hvorfor har Iphone 3gs 20-30% høyere volum på musikkspiller enn S2??? Alle telefoner er forskjellige. Volum på avspilling er ikke noe folk flest fokuserer så mye på, så derfor gidder de sikkert ikke bruke så mye tid på det. 2. Har iphone en kraftigere innebygd forsterker? Eller er det software som "bremser" på S2? Vil tro høyttaleren og forsterkeren i iPhone er kraftigere hvis den har høyere lyd. Det virker litt rart at de skal begrense det i sofwtware. 3. Har jeg mulighet og roote min S2 og få permanent høyere musikkvolum? Tvilsomt Når alt dette er sagt er det ikke utenkelig at du kan få litt høyere lyd med en annen musikkspiller. Noen spillere lar deg normalisere lyden, sånn at de svakeste partiene blir på nivå med de sterkeste, men begrensningene i hardware kommer du uansett ikke forbi. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Det finnes en hack for å få høyere lyd på mikrofonen ved samtaler så jeg skulle da tro at det også skulle være mulig å få høyere lyd på høyttaleren og/eller handsfree. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Ingen bombe akkurat, men batteriet synes jeg er alt for dårlig. Er sjelden den varer en hel dag. Så dårlig er det faktisk at jeg kjøpte et ekstrabatteri som legges rundt telefonen. Den blir endel større, men fungerer da også som beskyttelse. Pluss at telefonen varer en hel dag, hehe. Varer ikke en hel dag en gang? Må være kraftig bruk av telefonen det da? Batteriet kan vel ikke være så mye "dårligere" enn hva det var/er på HTC Desire? Er litt mer kraft under panseret på Galaxy S2 enn Desire, men batteriet har vel litt mere kapasitet også om jeg ikke tar helt feil(?) Moderat bruk vil jeg si. De fleste her inne kan nok skrive under på at f.eks. et par timers surfing bruker ganske mye av batteriet. Men hvis vi tenker på HTC Desire, har telefonen noe "dårligere" batteri tid enn den? Ellers ser det ut som det blir en Galaxy S2, lurer på å ta turen ut imorgen får å se om jeg finner den i en eller annen butikk. Dog litt usikker på om jeg skal kjøpe med eller uten abonnement, har som regel kjøpt telefoner uten, men om man finner et abonnement med noe forbruk inkludert som passer bruken man har, så kan man kanskje spare noe på å kjøpe med abonnement? Eller? Får har vel alltid tenkt at det å kjøpe telefon uten abonnement er det billigste, men blitt litt usikker der i det siste. Edit: Er det nødvendig med noe skjermbeskyttelse til mobilen? Av touch telefoner har jeg hatt HTC HD, Hero og Desire, brukte beskyttelse på HD, men når jeg fikk Hero droppet jeg dette, samme gjelder Desire, og for min del funket det flott. Dog lurer litt på noe form for deksel/gummi sak til å beskytte rundt telefonen... Endret 13. september 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg