Mixy Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har bestilt dette batteriet til min S2. Regner med at det ikke er noe problem å lade telefonen hele natta, slik som jeg gjør med telefonen nå (standard batteri)? Skal ikke være noe problem. Det tar jo uansett over dobbelt så lang tid å lade som originalbatteriet Lenke til kommentar
erlend72 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 2.3.3 er såvidt jeg vet siste tilgjengelige via Kies, og også inne på telefonen. Hvis du vil ha nyere enn det så må du flashe via Odin på PCn. Er ingen revolusjon når du flasher 2.3.4 uansett. Forøvrig er 2.3.5 kommet, og 2.3.6 er in-the-works men disse fåes kun via AOSP ROMs foreløpig (Cyanogen, Oxygen, DevNull) Ah, takk, da ble jeg litt klokere! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Må si telefonen frister mer mer nå, titta på en del reviews, og ser jo lovende ut, ser også ut som den slår det meste, eneste er vel at den ikke har denne nye qHD oppløsninga på skjermen, men det er jo ikke store greiene akkurat, for min del hvertfall. En annen ting, ser at det er snakk om en 32gb versjon div. steder, men ser ikke ut som den er tilgjengelig? Edit: Kameraet på telefonen, hvordan er lyd og bildekvalitet kontra HTC Sensation? Edit2: Står jo at telefonen har 16GB med lagringsplass(kan også bruke microsd om man vil), men slik jeg har forstått er bare 2GB av disse til applikasjoner? Resten er da til musikk,video og div. andre filer? Er det mulig å utvide de 2GB til applikasjonene? Endret 12. september 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Så hvor finner jeg nyeste Ninphetamines?Google var ikke til mye hjelp så tidlig på morgenen Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Må si telefonen frister mer mer nå, titta på en del reviews, og ser jo lovende ut, ser også ut som den slår det meste, eneste er vel at den ikke har denne nye qHD oppløsninga på skjermen, men det er jo ikke store greiene akkurat, for min del hvertfall. En annen ting, ser at det er snakk om en 32gb versjon div. steder, men ser ikke ut som den er tilgjengelig? Edit: Kameraet på telefonen, hvordan er lyd og bildekvalitet kontra HTC Sensation? Edit2: Står jo at telefonen har 16GB med lagringsplass(kan også bruke microsd om man vil), men slik jeg har forstått er bare 2GB av disse til applikasjoner? Resten er da til musikk,video og div. andre filer? Er det mulig å utvide de 2GB til applikasjonene? 2 gb holder lenge. Jeg har nå sikkert 150 apps + og har brukt 592mb. 1,4gb igjen. 1 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Så hvor finner jeg nyeste Ninphetamines?Google var ikke til mye hjelp så tidlig på morgenen http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179814 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Må si telefonen frister mer mer nå, titta på en del reviews, og ser jo lovende ut, ser også ut som den slår det meste, eneste er vel at den ikke har denne nye qHD oppløsninga på skjermen, men det er jo ikke store greiene akkurat, for min del hvertfall. En annen ting, ser at det er snakk om en 32gb versjon div. steder, men ser ikke ut som den er tilgjengelig? Edit: Kameraet på telefonen, hvordan er lyd og bildekvalitet kontra HTC Sensation? Edit2: Står jo at telefonen har 16GB med lagringsplass(kan også bruke microsd om man vil), men slik jeg har forstått er bare 2GB av disse til applikasjoner? Resten er da til musikk,video og div. andre filer? Er det mulig å utvide de 2GB til applikasjonene? 2 gb holder lenge. Jeg har nå sikkert 150 apps + og har brukt 592mb. 1,4gb igjen. Sa aldri at 2GB ikke ville holde, ville bare sjekke om jeg hadde forstått riktig. Regner med at de resterende 14GB da kan brukes til annet lagring? Eller er resten for Android systemet? Endret 13. september 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Recon Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Resten er for musikk, spotify-offlinelister, bilder, videoer fra kameraet, filmer du laster over etc Tror du fyller det før du fyller internminnet på 2 gig. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Må si telefonen frister mer mer nå, titta på en del reviews, og ser jo lovende ut, ser også ut som den slår det meste, eneste er vel at den ikke har denne nye qHD oppløsninga på skjermen, men det er jo ikke store greiene akkurat, for min del hvertfall. En annen ting, ser at det er snakk om en 32gb versjon div. steder, men ser ikke ut som den er tilgjengelig? Edit: Kameraet på telefonen, hvordan er lyd og bildekvalitet kontra HTC Sensation? Edit2: Står jo at telefonen har 16GB med lagringsplass(kan også bruke microsd om man vil), men slik jeg har forstått er bare 2GB av disse til applikasjoner? Resten er da til musikk,video og div. andre filer? Er det mulig å utvide de 2GB til applikasjonene? 2 gb holder lenge. Jeg har nå sikkert 150 apps + og har brukt 592mb. 1,4gb igjen. Sa aldri at 2GB ikke ville holde, ville bare sjekke om jeg hadde forstått riktig. Regner med at de resterende 14GB da kan brukes til annet lagring? Eller er resten for Android systemet? Jeg tror det er 11gb du kan bruke til hva du vil. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Nilsido, det stemmer! Lenke til kommentar
ciccy85 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Noen som kan bytte skjerm på Samsung galaxy s2? mistet den ned i bakken og skjermen knuste litt, den er kjøpt brukt uten garanti......... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kan også legge til mircosd kort kan man ikke? Opptil 32gb eller noe? Så da har man "totalt" ca. 48GB med lagring? Og denne 32GB versjonen av Galaxy S2 ble den aldri noe av eller hva skjedde der? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Man kan legge til MicroSD-kort på opptil 32GB ja. 32GB versjonen av telefonen har det foreløpig ikke blitt noe av. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hmm okay, takker for alle svar =) Dere som har telefonen, er sikkert mye positivt å si, så derfor så skal jeg heller spørre om det har noe negativt å si om telefonen, noe dere kanskje kunne ønske var bedre, eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Fikk akkurat levert et Lexar 32gb microSD-kort (class 10) på døren. Må det formateres først? Isåfall, er det fat32 som gjelder? Edit: rtfm! ^^ Det stod jo greit forklart der... Endret 13. september 2011 av Fleksnes Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ingen bombe akkurat, men batteriet synes jeg er alt for dårlig. Er sjelden den varer en hel dag. Så dårlig er det faktisk at jeg kjøpte et ekstrabatteri som legges rundt telefonen. Den blir endel større, men fungerer da også som beskyttelse. Pluss at telefonen varer en hel dag, hehe. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hmm okay, takker for alle svar =) Dere som har telefonen, er sikkert mye positivt å si, så derfor så skal jeg heller spørre om det har noe negativt å si om telefonen, noe dere kanskje kunne ønske var bedre, eller noe i den duren? Eneste er at noen har rosa skjær i kameraet. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Njaei... ikke egentlig. Multitasking er ikke akkurat like bra som på maemo5, men det funker. Småirriterende at man ikke kan legge widgets og shortcuts hvor man vil på hjemmeskjermen. Men det er OS-ting og ikke telefonting. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ingen bombe akkurat, men batteriet synes jeg er alt for dårlig. Er sjelden den varer en hel dag. Så dårlig er det faktisk at jeg kjøpte et ekstrabatteri som legges rundt telefonen. Den blir endel større, men fungerer da også som beskyttelse. Pluss at telefonen varer en hel dag, hehe. Varer ikke en hel dag en gang? Må være kraftig bruk av telefonen det da? Batteriet kan vel ikke være så mye "dårligere" enn hva det var/er på HTC Desire? Er litt mer kraft under panseret på Galaxy S2 enn Desire, men batteriet har vel litt mere kapasitet også om jeg ikke tar helt feil(?) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Vil nå påstå at batteriet er vesentlig bedre enn HTC Desire. Har god erfaring med begge telefonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg