Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2.3.3 er såvidt jeg vet siste tilgjengelige via Kies, og også inne på telefonen. Hvis du vil ha nyere enn det så må du flashe via Odin på PCn. Er ingen revolusjon når du flasher 2.3.4 uansett.

Forøvrig er 2.3.5 kommet, og 2.3.6 er in-the-works men disse fåes kun via AOSP ROMs foreløpig (Cyanogen, Oxygen, DevNull)

Ah, takk, da ble jeg litt klokere! :)

Lenke til kommentar

Må si telefonen frister mer mer nå, titta på en del reviews, og ser jo lovende ut, ser også ut som den slår det meste, eneste er vel at den ikke har denne nye qHD oppløsninga på skjermen, men det er jo ikke store greiene akkurat, for min del hvertfall.

En annen ting, ser at det er snakk om en 32gb versjon div. steder, men ser ikke ut som den er tilgjengelig?

Edit: Kameraet på telefonen, hvordan er lyd og bildekvalitet kontra HTC Sensation?

Edit2: Står jo at telefonen har 16GB med lagringsplass(kan også bruke microsd om man vil), men slik jeg har forstått er bare 2GB av disse til applikasjoner? Resten er da til musikk,video og div. andre filer? Er det mulig å utvide de 2GB til applikasjonene?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Må si telefonen frister mer mer nå, titta på en del reviews, og ser jo lovende ut, ser også ut som den slår det meste, eneste er vel at den ikke har denne nye qHD oppløsninga på skjermen, men det er jo ikke store greiene akkurat, for min del hvertfall.

En annen ting, ser at det er snakk om en 32gb versjon div. steder, men ser ikke ut som den er tilgjengelig?

Edit: Kameraet på telefonen, hvordan er lyd og bildekvalitet kontra HTC Sensation?

Edit2: Står jo at telefonen har 16GB med lagringsplass(kan også bruke microsd om man vil), men slik jeg har forstått er bare 2GB av disse til applikasjoner? Resten er da til musikk,video og div. andre filer? Er det mulig å utvide de 2GB til applikasjonene?

2 gb holder lenge. Jeg har nå sikkert 150 apps + og har brukt 592mb. 1,4gb igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

2 gb holder lenge. Jeg har nå sikkert 150 apps + og har brukt 592mb. 1,4gb igjen.

Sa aldri at 2GB ikke ville holde, ville bare sjekke om jeg hadde forstått riktig. Regner med at de resterende 14GB da kan brukes til annet lagring? Eller er resten for Android systemet?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Sa aldri at 2GB ikke ville holde, ville bare sjekke om jeg hadde forstått riktig. Regner med at de resterende 14GB da kan brukes til annet lagring? Eller er resten for Android systemet?

Jeg tror det er 11gb du kan bruke til hva du vil.

Lenke til kommentar

Hmm okay, takker for alle svar =)

Dere som har telefonen, er sikkert mye positivt å si, så derfor så skal jeg heller spørre om det har noe negativt å si om telefonen, noe dere kanskje kunne ønske var bedre, eller noe i den duren?

Eneste er at noen har rosa skjær i kameraet.

Lenke til kommentar

Ingen bombe akkurat, men batteriet synes jeg er alt for dårlig. Er sjelden den varer en hel dag. Så dårlig er det faktisk at jeg kjøpte et ekstrabatteri som legges rundt telefonen. Den blir endel større, men fungerer da også som beskyttelse. Pluss at telefonen varer en hel dag, hehe.

Varer ikke en hel dag en gang? Må være kraftig bruk av telefonen det da? Batteriet kan vel ikke være så mye "dårligere" enn hva det var/er på HTC Desire? Er litt mer kraft under panseret på Galaxy S2 enn Desire, men batteriet har vel litt mere kapasitet også om jeg ikke tar helt feil(?)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...