Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt Swiftkey X nesten helt siden jeg fikk telefonen i starten av sommerferien, og har vært veldig fornøyd med den.

Helt til i dag, våknet opp og skulle svare på en melding. Forventet som vanlig at den skulle rette opp ord som den så trofast har gjort i 2 måneder. Men nei, riktig ord kommer opp som forslag, men når jeg trykker på mellomrom driter den i forslaget og skrivefeilen blir stående. Har sjekke innstillingene og vet ikke hva som er feil.

Anyone?

Dette er en bug i Swiftkey i forbindelse med Samsung E-mail klient og SMS klient.

Utvikler er oppmerksom på problemet, se her: http://support.swiftkey.net/forums/116693-2-swiftkey-x-bugs-

Håper på en snarlig rettelse av denne feilen da Swiftkey er mitt favoritt keyboard.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er Li-Ion batterier så det er alltid en fare for skade, ved overoppheting kan de smelte eller i værste fall eksplodere.

Sørg for at du kun kjøper fra selgere som har høyt ratet. Husk at dersom noe skulle skje med telefonen din pga batteriet, dekkes ikke det av garantien.

Lenke til kommentar

Ja, det er Li-Ion batterier så det er alltid en fare for skade, ved overoppheting kan de smelte eller i værste fall eksplodere.

Sørg for at du kun kjøper fra selgere som har høyt ratet. Husk at dersom noe skulle skje med telefonen din pga batteriet, dekkes ikke det av garantien.

Hva tror du om denne?

Lenke til kommentar

Yeah, anntar at det er positivt. Er noob når det kommer til Ebay :)

En annen ting. Jeg bruker "strømsparing widgeten" og har lyst til å velge selv hvilke valg jeg har. Når jeg setter inn den får jeg ikke muligheten til å bytte ut "WiFi" med noe annet. Noen som vet hvordan man gjør det, eler evt en annen widget som fungerer bedre.

Lenke til kommentar

Får problemer med å sende MMS. Får "serverresponsfeil" hele tiden. Leste en del på nettet, endret i kontaktlista nummer slik at den er uten mellomrom, (), - osv. har prøvd å fjerne APN-er og endre de manuelt, men alt er uten resultat. Har Telenor. hva er problemet??????

Please, hjelp!

Er det ingen som har samme problemet? Anyone?!!!

Lenke til kommentar

Ikke gjennom kies, men XDA

Ok, vet du når den kommer gjennom telefonen? Har oppdatert tidligere ved å gjøre det rett fra telefonen..

Ingen vet, bare Samsung Norge. Det er også veldig lite som offentliggjøres av hva som er nytt mellom hver oppdatering Samsung kommer med.

Når det gjelder Android 4.0 tror jeg at jeg har hørt det skal komme ila året fra Google, og da først til Nexus S sannsynligvis. Videre vil vi få en oppdatering normalt innen 3 mnd. Eller hvis man følger med på XDA eller tilsvarende går det mye fortere, da har man nok en løsning noen uker etter kildekoden offentliggjøres.

Lenke til kommentar

Har brukt Swiftkey X nesten helt siden jeg fikk telefonen i starten av sommerferien, og har vært veldig fornøyd med den.

Helt til i dag, våknet opp og skulle svare på en melding. Forventet som vanlig at den skulle rette opp ord som den så trofast har gjort i 2 måneder. Men nei, riktig ord kommer opp som forslag, men når jeg trykker på mellomrom driter den i forslaget og skrivefeilen blir stående. Har sjekke innstillingene og vet ikke hva som er feil.

Anyone?

Dette er en bug i Swiftkey i forbindelse med Samsung E-mail klient og SMS klient.

Utvikler er oppmerksom på problemet, se her: http://support.swiftkey.net/forums/116693-2-swiftkey-x-bugs-

Håper på en snarlig rettelse av denne feilen da Swiftkey er mitt favoritt keyboard.

Reboot fikser det såklart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...