cosw Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Er det noen som vet hvordan man kan fjærne at skjermen slår seg på midt på natta for varsle at batteri er fullt? Setter STOR pris på svar! 1 Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 DA må du roote eller sette telfonen i silent med f.eks tasker, juicedefender, silent sleep etc fra market. Lenke til kommentar
hamkeng Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har brukt Swiftkey X nesten helt siden jeg fikk telefonen i starten av sommerferien, og har vært veldig fornøyd med den. Helt til i dag, våknet opp og skulle svare på en melding. Forventet som vanlig at den skulle rette opp ord som den så trofast har gjort i 2 måneder. Men nei, riktig ord kommer opp som forslag, men når jeg trykker på mellomrom driter den i forslaget og skrivefeilen blir stående. Har sjekke innstillingene og vet ikke hva som er feil. Anyone? Dette er en bug i Swiftkey i forbindelse med Samsung E-mail klient og SMS klient. Utvikler er oppmerksom på problemet, se her: http://support.swiftkey.net/forums/116693-2-swiftkey-x-bugs- Håper på en snarlig rettelse av denne feilen da Swiftkey er mitt favoritt keyboard. 1 Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kanskje litt dumt spørsmål, men jeg skal kjøpe nytt batteri til telefonen fra Ebay. Er det fare for at det batteriet kan ødelegge telefonen på noen måte? Må bare forsikre meg Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ja, det er Li-Ion batterier så det er alltid en fare for skade, ved overoppheting kan de smelte eller i værste fall eksplodere. Sørg for at du kun kjøper fra selgere som har høyt ratet. Husk at dersom noe skulle skje med telefonen din pga batteriet, dekkes ikke det av garantien. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ja, det er Li-Ion batterier så det er alltid en fare for skade, ved overoppheting kan de smelte eller i værste fall eksplodere. Sørg for at du kun kjøper fra selgere som har høyt ratet. Husk at dersom noe skulle skje med telefonen din pga batteriet, dekkes ikke det av garantien. Hva tror du om denne? Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvis du leser til høyre der står det Top-rated seller. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Yeah, anntar at det er positivt. Er noob når det kommer til Ebay En annen ting. Jeg bruker "strømsparing widgeten" og har lyst til å velge selv hvilke valg jeg har. Når jeg setter inn den får jeg ikke muligheten til å bytte ut "WiFi" med noe annet. Noen som vet hvordan man gjør det, eler evt en annen widget som fungerer bedre. Lenke til kommentar
Virvel Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Får problemer med å sende MMS. Får "serverresponsfeil" hele tiden. Leste en del på nettet, endret i kontaktlista nummer slik at den er uten mellomrom, (), - osv. har prøvd å fjerne APN-er og endre de manuelt, men alt er uten resultat. Har Telenor. hva er problemet?????? Please, hjelp! Er det ingen som har samme problemet? Anyone?!!! Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Når kommer 3,0 (honeycomb) oppdateringen til S2, og hva er nytt? Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Aldri. Honeycomb er for nettbrett. Neste versjone, med navn Ice Cream Sandwich, skal kombinere telefoner og nettbrett. Det blir Android versjon 4.0 Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Aldri. Honeycomb er for nettbrett. Neste versjone, med navn Ice Cream Sandwich, skal kombinere telefoner og nettbrett. Det blir Android versjon 4.0 hmm, jamen daså Vet du når neste oppdatering kommer da? Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 2.3.4 kom jo for ikke så lenge siden så kan nok ta litt tid. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 2.3.4 kom jo for ikke så lenge siden så kan nok ta litt tid. Hmm, den har ikke jeg fått. Sjekka nå nettopp inne på "om telefonen". Har fortsatt 2.3.3 Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ikke gjennom kies, men XDA Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ikke gjennom kies, men XDA Ok, vet du når den kommer gjennom telefonen? Har oppdatert tidligere ved å gjøre det rett fra telefonen.. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 har faktisk satt opp ganske identisk selv http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=edit&ShoppingListId=972319 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ikke gjennom kies, men XDA Ok, vet du når den kommer gjennom telefonen? Har oppdatert tidligere ved å gjøre det rett fra telefonen.. Ingen vet, bare Samsung Norge. Det er også veldig lite som offentliggjøres av hva som er nytt mellom hver oppdatering Samsung kommer med. Når det gjelder Android 4.0 tror jeg at jeg har hørt det skal komme ila året fra Google, og da først til Nexus S sannsynligvis. Videre vil vi få en oppdatering normalt innen 3 mnd. Eller hvis man følger med på XDA eller tilsvarende går det mye fortere, da har man nok en løsning noen uker etter kildekoden offentliggjøres. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har brukt Swiftkey X nesten helt siden jeg fikk telefonen i starten av sommerferien, og har vært veldig fornøyd med den. Helt til i dag, våknet opp og skulle svare på en melding. Forventet som vanlig at den skulle rette opp ord som den så trofast har gjort i 2 måneder. Men nei, riktig ord kommer opp som forslag, men når jeg trykker på mellomrom driter den i forslaget og skrivefeilen blir stående. Har sjekke innstillingene og vet ikke hva som er feil. Anyone? Dette er en bug i Swiftkey i forbindelse med Samsung E-mail klient og SMS klient. Utvikler er oppmerksom på problemet, se her: http://support.swiftkey.net/forums/116693-2-swiftkey-x-bugs- Håper på en snarlig rettelse av denne feilen da Swiftkey er mitt favoritt keyboard. Reboot fikser det såklart. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ser dealextreme har begynt å selge 3500mAh batteri til telefonen nå. Jeg har veldig lyst å kjøpe ett selv, men jeg er redd for et det skal eksplodere eller ta fyr. :/ http://www.dealextreme.com/p/replacement-3-7v Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg