Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Trenger en ekstra USB kabel til samsung, noen som har en link til en slik en fra elkjop.no? Fant det ikke helt. Det meste av mikro-USB vil fungere. Du får de til en tier på ebay. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Flere som har opplevd at mobilen blinker etc, fordi man har putta inn kabelen skjeivt? Lenke til kommentar
skogen1 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg har nå prøvd en stund å få installert Cyanogenmod, men kjører meg fast når jeg skal starte i Recovery mode fra Rom Manager. Får erroren " failed to verify whole file signature " og har prøvd å søke flere steder etter løsning på problemet uten å finne noen fungerende løsning. Er det noen her som vet hvordan man fikser dette? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Har du forsøkt å laste ned på nytt? Altså CyanogenMod på nytt? Lenke til kommentar
skogen1 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Har ikke lastet ned nei siden eg trodde man gjorde det med rom manager. Men får ikke til å starte recovery mode og det er Probleemet Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hva har du egentlig gjort? Bare lastet ned ROM Manager, eller er du på et rootet ROM fra før? Du må ha root for at dette skal fungere. Har du også klikket "Flash ClockworkMod Recovery" øverst i ROM Manager? Må spørre selv om det kanskje kan være dumme spørsmål 1 Lenke til kommentar
skogen1 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ok, for å ta hele reglen: -Jeg har rootet -Jeg har flashet cf og diverse andre root kernels med CWR -Jeg har flashet stock ROMs og kernels og tilbake igjen til root -Har klikket øverst i ROM Manager og reinstallert Rom Manager Føler egentlig jeg har gjort ganske mye, men får fremdeles feilmelding når den skal sjekke min "update" før den går inn i recovery mode Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Funker miui for sgs2? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Funker miui for sgs2? Jepp, det finnes en versjon ute til S2. Var ikke helt ferdig da jeg testet den selv, men det var en veldig imponerende ROM. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Når man bruker juicedefender, og skal configure apps allså sette "rettigheter". Hva skjer med dem står kun select på? Allså ikke noe valg, dem er "ikke merket og er grå hele tiden"? Vil dem virke som vanlig? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Er det mulig å fjerne originalapps-snarveiene i hovedmenyen på en enkel måte ? som music hub, google seach osv. Får slettet det jeg har lagt inn selv, men ikke det samsung har. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg bruker MIUI og funker veldig fint. Eneste problemet mitt er at jeg ikke kan ha sanger på minnekortet hvis navnene skal være riktige og at det viser flere av de samme musikkalbumet selv om de heter det samme og er i samme mappe. Begge de problemene funker på andre roms. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Er det mulig å fjerne originalapps-snarveiene i hovedmenyen på en enkel måte ? som music hub, google seach osv. Får slettet det jeg har lagt inn selv, men ikke det samsung har. Du må sikkert ha root for å slette de. http://captaindbg.com/samsung-galaxy-s-ii-successfully-rooted-using-superoneclick/ Lenke til kommentar
pesaroso Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg hadde en HTC Legend før med CM7 + Clockwork Recovery (samt ROM Manager som app). Der var alt veldig enkelt når jeg skulle bytte ROM. Bare velge "install rom from SD-card", velge ROM, velge om jeg skulle ta nandroid-backup av den jeg hadde, og om jeg ville wipe. Så vidt jeg har skjønt, fungerer ikke ROM Manager i G S2 når man bare har rootet telefonen for å få CWM-appen? Er det sånn å forstå at jeg kan laste ned hvilken som helst ROM nå som .zip-fil, åpne CWM-appen i mobilen, velge "reboot in recovery" hvor jeg kommer til CWR, og velge "apply update from SD-card", bla frem til ROM'en sin .zip-fil, wipe, og kjøre på? Eller må jeg bruke ODIN etc hver gang jeg skal bytte ROM? Litt knotete forklart, håper dere skjønner Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Du må velge install zip ikke install update. Med de fleste roms bruker du CWM. Til kernel er det ofte odin. Det letteste er å installere en custom kernel som har cwm med odin og så installere rom med cwm. Står som oftest hvordan du gjør det der du laster ned romet. Endret 3. september 2011 av Nilsido Lenke til kommentar
pesaroso Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Du må velge install zip ikke install update. Med de fleste roms bruker du CWM. Til kernel er det ofte odin. Det letteste er å installere en custom kernel som har cwm med odin og så installere rom med cwm. Står som oftest hvordan du gjør det der du laster ned romet. Takk for tips! Testa nettopp ROM Manager, og den funka? Tilsynelatende i hvert fall. skal prøve med en rom senere i dag for å se om det faktisk er like enkelt som med HTC-en min Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Har brukt Swiftkey X nesten helt siden jeg fikk telefonen i starten av sommerferien, og har vært veldig fornøyd med den. Helt til i dag, våknet opp og skulle svare på en melding. Forventet som vanlig at den skulle rette opp ord som den så trofast har gjort i 2 måneder. Men nei, riktig ord kommer opp som forslag, men når jeg trykker på mellomrom driter den i forslaget og skrivefeilen blir stående. Har sjekke innstillingene og vet ikke hva som er feil. Anyone? Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Du finner bare får roms med rom manager (MIUI og Cm7, resten er utdatert) så hvis du ikke vil ha noen av dem anbefaler jeg å ta en titt på Xda. For å komme til CWM holder du innne volum opp,home og power når du skal skru på telefonen. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Noen som har prøvd større batteri til S2 eller vet om, om mulig bedre alternativ til dette her. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hva er greien med at kontaktene har forskjellig "farge" i kontaktlisten? Akkurat fått tlf'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg