Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synca Social Hub med Facebook og valgte å la Facebook synce med kontaktene mine slik at jeg fikk bilder på de aller fleste, men det ser ut til at det ikke var så veldig smart. Nå er alle facebook kontaktene mine lagt inn på telefonen med bilder og alt som er. Lagger som bare det! Dessuten får jeg ikke sletta Facebook fra Social Hub. Noen som vet hvordan jeg fikser dette?

 

EDIT: Fikk det til. Måtte gå på Instillinger --> Kontoer og synkronisering, og deretter slette Social Hub Facebook kontoen.

Endret av .Anders.
Lenke til kommentar

Når man kikker på "kjørende tjenester" irriterer deg meg at Yahoo Finance, Sosical Hub etc ligger og kjører (ikke det at jeg tror det BETYR MYE), men finnes det noen måte å fjerne/stoppe disse tjenestene på UTEN å evnt. roote telefonen ?

 

Mener kanskje at spm er stilt før også, MEN det tar tid å lete i denne tråden da... ;-)

 

På forhånd evnt. takk!

 

Tore S

Lenke til kommentar

Er det bare meg som syns at værmeldinga (accuweather) på Samsung er dårlig? Viser sjeldent riktig fram i tid.

Været er vanskelig å spå men dersom du ikke liker Accuweather kan du bruke Googles-værtjeneste.

Meteorologisk Institutt er jo kilden man bør bruke for norsk vær! Selv bruker jeg denne: https://market.android.com/details?id=com.ermesjo.yrp&feature=search_result

Lenke til kommentar
Har noen prøvd gps app? tenker da til bruk på fjellet. noen spes å anbefale hvis det er stort utvalg?

 

Har ikke prøvd selv, men utifra bruker Prompels kommentar i denne artikkelen, så kan det se ut som han har prøvd endel.

 

Et søk på test gps 2011 androide - kan du lese endel tester - mulig det står noe der om fjellet, ellers er det bare å legge til dette i søket :)

 

Mulig Norgeskart er godt for fjellet i Norge.

 

Kart over Norge fra Statens Kartverk:

-Topografisk

-Topografisk Raster

-Sjøkart
Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Har noen prøvd gps app? tenker da til bruk på fjellet. noen spes å anbefale hvis det er stort utvalg?

 

Da jeg var i Jotunheimen i sommer brukte jeg Norgeskart. Muligheten for å laste ned vanlige turkart er veldig praktisk i slike områder. Turplanlegging er mulig i Norgeskart, men det er ikke så enkelt som i normale navigasjonsprogrammer.

 

 

Det viktigste for meg i fjellet, er uansett å vite hvor jeg er i forholdt til gitte punkter. Til dette fungerer programmet utmerket.

Endret av kjibba
Lenke til kommentar

Hands down, hva vil dere si er den beste ROM'en nå?

 

Jeg må si jeg liker Samsung sin stock mye bedre enn HTC sin, men den har noen småirriterende saker, som f.eks. horisontal scrolling i app drawer, og at den disabler apps ved lavt batteri.

 

Er VillianROM noe å satse på? Kjørte Cyanogenmod 7 på min gamle HTC som fungerte fjell, men jeg kan jo liksom ikke gå fra en så gammel mobil til en så smooth telefon som dette og kjøre samme ROM'en, blir litt kjedelig ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...