Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal på spaceworld imorgen å sjekke butikkprisen på telefonen. samt snakke litt. Håper den ikke er spesielt mer dyr enn 4.500 - 5.000 uten abbonemang? Gå over fra apple til android håper jeg blir en lett overgang. Iphonen min funker nesten ikke lengre så må ha en ny tlf :p

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med service på telekiosken? Hvor lang tid er det vanlig det går før jeg får telefonen tilbake?

Det kommer heeelt an på. Hvis det tar lang tid er det fordi verkstedet venter på deler fra utlandet, men etter min faring tardet ganske kort tid, typ 2 uker. Mobiler blir ikke hentet hver dag, så hvis du leverte den på en mandag, og den ikke blir hentet før på onsdag må du regne med litt ekstra tid igjen.

Lenke til kommentar

Hvordan laster man opp en .akp fil egentlig? Har et program på PC jeg vil installere på tlf. Prøvde først Kies Air, men vet ikke hvor jeg skal laste den opp. Prøvde Androide mappa, men ser ikke programmet på tlf. Ok, så jeg prøver blåtann - men selv om tlf og PC sier at de er i kontakt, så vil ikke filen lastes opp. Ingenting skjer når jeg trykker send. (har aktivert at 3pars program skal få lov) (å sende fra tlf går greit)

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med service på telekiosken? Hvor lang tid er det vanlig det går før jeg får telefonen tilbake?

Verkstedet bruker typisk inntil tre uker, så sant telefonen ikke blir sendt til utlandet (noe som hender i enkelte tilfeller). Vanligvis en til to uker tenker jeg, men så kommer det an på hvor lenge telefonen ligger i butikken før den blir sendt inn.

Lenke til kommentar

Hatt mobilen (samsung SII)i ca 3 uker. Sliter mye med at nettet detter ut. dvs at de som ringer meg kun får svarer. (ringer ikke hos meg)og motsatt er det helt tyst når man skal ringe ut. Så virker den i lange tider før den er slik igjen.

Hva skal til for å resette telefonen og hvordan gjør man det ?

noen med lignende problemer ? Lyd kvaliteten er også svært dårlig, noe å gjøre med det ? (folk klager over at de bare hører annethvert ord)Det går på nett og sender meldinger så det vil nok ikke hjelpe å laste ned innstillinger, eller ?

håper på noen tips. :-)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med service på telekiosken? Hvor lang tid er det vanlig det går før jeg får telefonen tilbake?

 

 

Hah. Min Huawei U8800 var inne i 7 uker før jeg klaget til telenor og fikk pengene tilbake.

Det varer sikkert litt fra telefon til telefon, men så lang tid er utilgivelig.

Lenke til kommentar
Total Recall. Knirkefritt! Tar opp samtaler automatisk og har en egen innstilling for denne mobilen. Send meg en pm så skal jeg hjelpe deg :)

 

Har testet ut denne nå. Den tar opp samtalene i alle fall :)

Men det ser ut som den kun gjør det når den står på auto - setter jeg den på manuell, så får jeg ikke til å dra ned ikonlinja under samtale og starte samtalen manuelt. (går heller ikke å trykke/dobbelklikke på ikonet.) (ikke helt optimalt, men det går greit)

Lenke til kommentar
Total Recall. Knirkefritt! Tar opp samtaler automatisk og har en egen innstilling for denne mobilen. Send meg en pm så skal jeg hjelpe deg :)

 

Har testet ut denne nå. Den tar opp samtalene i alle fall :)

Men det ser ut som den kun gjør det når den står på auto - setter jeg den på manuell, så får jeg ikke til å dra ned ikonlinja under samtale og starte samtalen manuelt. (går heller ikke å trykke/dobbelklikke på ikonet.) (ikke helt optimalt, men det går greit)

Funker utmerket for mitt "bruk". Tar opp alt både inn og ut ;) Kjekt hvis noen påstår at de sa noe, men så hører man på opptaket og vips!

Endret av MeBerg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...