Gaute65 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg trenger virkelig hjelp med noe Jeg får ikke gjennom samtaler med noen bekjente. Han ringer meg, og jeg merker ikke at den ringer,men sjekker jeg siste anropene, så er det en sirkel som er krysset over med et A tegn? og jeg ser når han har ringt,,men ingenting skjer Hva kan dette skyldes? Jeg prøver å ringe tilbake,men går altså ikke Du har ikke satt han på automatisk avvis listen din? På Galaxy S kan en gjøre det via innstillinger- anropsinnstillinger- alle nummer- avvis automatisk Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Da har jeg fått et merkelig problem med telefonen min. Når noen ringer og jeg tar den så går den automatisk på høyttaler. Vet at en eller flere andre hadde samme problemet tidligere i denne tråden, så lurer på hva løsningen er her. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg trenger virkelig hjelp med noe Jeg får ikke gjennom samtaler med noen bekjente. Han ringer meg, og jeg merker ikke at den ringer,men sjekker jeg siste anropene, så er det en sirkel som er krysset over med et A tegn? og jeg ser når han har ringt,,men ingenting skjer Hva kan dette skyldes? Jeg prøver å ringe tilbake,men går altså ikke Du har ikke satt han på automatisk avvis listen din? På Galaxy S kan en gjøre det via innstillinger- anropsinnstillinger- alle nummer- avvis automatisk det står ikke under svarteliste heller,sjekket det med en gang. Her står det legg til på svarteliste forstår ikke problemet altså? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Da har jeg fått et merkelig problem med telefonen min. Når noen ringer og jeg tar den så går den automatisk på høyttaler. Vet at en eller flere andre hadde samme problemet tidligere i denne tråden, så lurer på hva løsningen er her. Syns å huske at løsningen var ubesvart, men det kunne løses ved en reboot. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ehm Noen som har fått til å flytte spotify til minnekort/flyttet lagringene av spillelistene til minnekortet? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Da har jeg fått et merkelig problem med telefonen min. Når noen ringer og jeg tar den så går den automatisk på høyttaler. Vet at en eller flere andre hadde samme problemet tidligere i denne tråden, så lurer på hva løsningen er her. Syns å huske at løsningen var ubesvart, men det kunne løses ved en reboot. Takker. Reboot var ingen hjelp, men å få et ubesvart anrop løste problemet. Lenke til kommentar
kjibba Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Takker. Reboot var ingen hjelp, men å få et ubesvart anrop løste problemet. Så deilig logisk Skulle tro det var Windows i aksjon her... 1 Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Bruker live bakgrunnsbilde som skal skifte etter værprognosene. Men den har vist sol og opphold siden jeg fikk telefonen -til tross for at værwidget fra acuweather har vist regn flere ganger. Bakgrunnen er satt til oppdatering hver time. Har også prøvd å bytte mellom havsvær, vindmøller osv uten at det gjorde noen forskjell. Noen forslag eller gode apps som kan erstatte den? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Ehm Noen som har fått til å flytte spotify til minnekort/flyttet lagringene av spillelistene til minnekortet? Se her Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Går det an å sette på lyset uten å starte videoopptak på noen måte på selve tlf? Hvis man må bruke app, hvilken er beste 'lommelykt' appen? Lenke til kommentar
SolidFloyd Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Går det an å sette på lyset uten å starte videoopptak på noen måte på selve tlf? Hvis man må bruke app, hvilken er beste 'lommelykt' appen? SwitchPro Widget lar deg skru av og på lyset via en enkel widget... pluss masse anna kult Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Eller gjør et enkel søk på android market etter flashlight. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Hvor kan jeg få denne med billigst totalpris? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Prisguide Kelkoo Tenkte ikke bare fastpris, men billigst med abonnement også. Såvidt jeg vet viser ikke prisguidene dette. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Da har jeg fått et merkelig problem med telefonen min. Når noen ringer og jeg tar den så går den automatisk på høyttaler. Vet at en eller flere andre hadde samme problemet tidligere i denne tråden, så lurer på hva løsningen er her. Jeg sliter akkurat med det samme,det begynte for non dager siden. Tar seg jævlig dårlig ut om man sitter blandt folk. Av og til må man faktisk slå av og på skjermen før man kan legge over til vanlig speaker igjen. EDIT: Ser ett ubesvart anrop kan være løsningen ja, då får jeg prøve å ordne det Endret 30. august 2011 av Mala Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 SwitchPro Widget lar deg skru av og på lyset via en enkel widget... pluss masse anna kult Den koster penger, samt har alt for mye tull - jeg vil ha en enkel lommelykt. Eller gjør et enkel søk på android market etter flashlight. Joda, men f.eks Tiny Flashlight som ser ut som en 'enkelt' lommelykt vil ha blant annet: full tilgang til Internett Tillater et program å opprette nettverkskontakter. No way at jeg installerer hvis de vil ha slike tilganger bare for å sette på lyset - som er det jeg kun vil ha. Derfor jeg spør om en som ER bra(kanskje jeg slipper og lete hvis noen vet navnet fra før) - jeg kategoriserer en god app til å gjøre det den skal uten å be om tilgang til ting den ikke behøver. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Tiny Flashlight + LED bruker jeg. Funker knirkefritt. Husker ikke hvilke betingelser den trenger, men ingen skade skjedd hos meg ihvertfall. ER jo bare å lese et bar reviews og se + at det er ikke nødvendig å være helt hysterisk når det gjelder apps fra market. De som evt gjør noe skade på telefonen din får 1 stjerne og dårlige tilbakemeldinger. Omm jeg ikke tar feil blir de også fjernet fra market. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Hei! Endelig kom telefonen til hus her også! Men seff trenger jeg litt hjelp. Hvor dårlig skal lyden med headsett koblet til være? På min høres lyden ut som ett ekko av ett eller annet slag. Faktisk så dårlig jeg får vondt av å høre på den. Prøvd med 4 headsett koblet til, men lyden er forsatt like fæl av ekko. Sko nesten trodd det var noen i nabo kvartalet som hørte høy musikk dårlig. :-( Finnes det noen tricks på dette? eller er telefonen min kaputt? En annen ting jeg lurer på er hvor jeg velger hvilke format telefonen skal lagre film man filmer med kameraet som. Filmet og skulle teste dnla på den nye samsung tven min, men fikk melding om formatet støttes ikke, RART! hvertfall da jeg her om dagen fikk det til fungere med en htc.. :-S Der ble jammen skjermen min helt rosa også.. :-/ vet ikke om jeg liker dette.. :-( Endret 30. august 2011 av MoLvII Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) MEd headset mener du da at du hører på musikk? Jeg har ingen problemer med det. Bruker koss headset. du kan jo prøve å bruke equalizer. Endret 30. august 2011 av Nilsido Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg