Recon Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 What the... Har oppgradert fw på DLINK-routeren, og nå får jeg ikke endre DNS-servere? What gives!? Lenke til kommentar
dentix Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 What the... Har oppgradert fw på DLINK-routeren, og nå får jeg ikke endre DNS-servere? What gives!? Har du prøvd en 30/30/30 reset? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Bør man ikke være forsiktig med å legge inn ROM som har KG2 kjerne når telefonen ble levert med KG3 ? Om du bytter kjerne vil det antageligvis føre til en bedre brukeropplevelse. Færre bugs, bedre batterilevetid, osv osv. Er absolutt ikke farlig Lenke til kommentar
Recon Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 What the... Har oppgradert fw på DLINK-routeren, og nå får jeg ikke endre DNS-servere? What gives!? Har du prøvd en 30/30/30 reset? Var noe slik advanced dns/dns relay som fucka. Er nå på google sine dns-servere. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hva er sjangsene for å "rote" til mens du "rooter"? Tenkte å gjøre det, men hvis jeg "failer", så mister jeg garantien. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ikke veldig store hvis du leser nøye hvordan du skal gjøre det evt ser på youtube. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 For å være på den sikre siden kan du jo bare flashe rooted rom/kernel Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Åssn er det med kjerner, kan jeg ha hvilken som helst kjerne til hvilket som helst rom? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Hva er sjangsene for å "rote" til mens du "rooter"? Tenkte å gjøre det, men hvis jeg "failer", så mister jeg garantien. Du mister garantien uansett om du rooter. Åssn er det med kjerner, kan jeg ha hvilken som helst kjerne til hvilket som helst rom? Telefonen vil virke med hvilken som helst kernel, men kan bli buggy med feil. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Vet ikke om dette har blitt postet før, men til folk som har OneCall og sliter med stabilitet på datatrafikk, har jeg kanskje funnet en midlertidlig løsning på problemet. Settings --> Wireless and network --> Mobile networks --> Network operators La telefonen søke og velg N Telenor når du får opp opratører. Har hatt telefonen slik siden i går kveld, og har ikke merket noen av de problemene med ustabilitet jeg hadde før. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Når jeg setter telefonen på lydløs blir denne deaktivert dersom jeg hører på musikk eller gjør andre ting som "bruker høytalerene". For eksempel når jeg spiller et spill med lydeffekter osv. Noen som har samme problemet? Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Lydløs tror jeg bare gjelder ringevolum og notifikasjonsvolum. 1 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jepp, det stemmer. Men når jeg skrur på lydløs og så hører på musikk, blir lydløs-funksjonen deaktivert, slik at jeg kan høre når folk ringer/sender melding. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det er vel meningen det tipper jeg. Det anses vel som så at hvis du spiller musikk har du ikke skjermen på og foran deg, så noe slags varsel må du få. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Hmm, min Galaxy S II klikket i sta sånn at jeg måtte ta ut batteriet på den for å komme meg videre. Etter at jeg starter opp telefonen igjen, så ser det ut til at telefonen kun er i flymodus hele tiden, og er umulig å slå det av. Jeg skal prøve meg på en reinstall av hele telefonen og se om det hjelper. Noen som har noen anelse på hva det kan være som gjør dette? Har til og med prøvd med 2 forskjellige sim kort og har fortsatt samme problem. Endret 22. august 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ehm du et spørsmål til deg. Det står 6746 standar cpu. Hvordan får du det til? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ehm du et spørsmål til deg. Det står 6746 standar cpu. Hvordan får du det til? Det er jo den helt vanlige scoren jeg får i det programmet uten at noe er overklokket. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ja, men de fleste (utenom deg) får jo ca maks 4200 avhengig av hvilket rom. Jeg vet at litenin brukte script som gjorde at det ble ekstra mye score, men jeg trodde det var fjernet. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ja, men de fleste (utenom deg) får jo ca maks 4200 avhengig av hvilket rom. Jeg vet at litenin brukte script som gjorde at det ble ekstra mye score, men jeg trodde det var fjernet. CF-Bench og Quadrant er ikke det samme Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Bruker wimp og merker at når jeg jogger med denne slår den innebygde musikkspilleren seg på helt plutselig og spiller oppå wimp, utrolig irriterende. Noen som vet om det er noen innstillinger som gjør at dette skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg