Byxxi Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Har du noen link til hvor du hentet filene fra, etc? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Yepp Du har lest det som står på siden, ikke sant? Du skal ikke bruke Heimdall med den her. Du følger instruksjonene som står der Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Det vet jeg, men Odin finnes vell ikke til Linux? Og forrige kjernen dems var det ikke noe problem og bruke Heimdall... Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Har testet ut Lite'ning Rom v3.1 til 4.1 til 6.0 og så til 6.1. Må si det har variert litt, men generelt meget bra ROM. MEN det er et lite minus, og det er litt for mye batteri forbruk når mobilen er i bruk. Når mobilen ikke brukes, og JuiceDefender gjør jobben sin, så er det ikke så gale med batteri forbruket. Kan anbefalles til dem fleste Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Det vet jeg, men Odin finnes vell ikke til Linux? Og forrige kjernen dems var det ikke noe problem og bruke Heimdall... Hvis du fortsatt har den andre kjernen, kan du slette den gamle fra .tar filen, for så å legge inn den nye. Det kan hende det rett og slett er noe galt med filen som har blitt laget. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Alle de SuperCore kjernene er "like". Når jeg snakker om forrige kjernen dems, så snakker jeg om når jeg flashet min sgs... Kjernen på de to er ganske forskjellig regner jeg med :-P Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Daså. Tenkte du mente en eldre versjon. Men, forslaget mitt gjelder fortsatt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Er det noen som vet om det går an å gjøre noe med dette? Jeg synes ikke det er noe problem at den forteller hvem meldingen er fra, men det er jo latterlig at den gjør det i lydløs modus. Har du noen programmer/instillinger under "Accessbility" under settings? Nei, men ser at det blir foreslått at jeg laster ned TalkBack fra Market. Vil dette hjelpe så jeg ikke får snakkemeldinger når telefonen er satt i lydløs modus? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Daså. Tenkte du mente en eldre versjon. Men, forslaget mitt gjelder fortsatt. Hmm.... Men kjernen til sgs er vell ikke lagd mtp dubbel kjerne og sånt? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Nei, men ser at det blir foreslått at jeg laster ned TalkBack fra Market. Vil dette hjelpe så jeg ikke får snakkemeldinger når telefonen er satt i lydløs modus? Det kjenner jeg ikke til, hva med "Voice Input & Output" også under instillinger, der er instillingene for Text-to-Speach i alle fall Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Kunne non linket meg til XWKF3 kjerne versionen?er veldig redd for å laste ned feil! Og ja, jeg har DENNE oppe, men som sagt, så er jeg veldig redd for å laste ned feil! EDIT: XEU (Generic UK+Europe) Is this the one? Anyone? har tenkt å flashe telefonen, men i og med at jeg aldri hadde rørt android før jeg fikk denne telefonen, er jeg redd for å gjøre feil! edit: eller er det denne? XWKF3 Stock Kernel: http://www.multiupload.com/27Q9LQEB94 edit: jeg greide å bricke telefonen min : ) edit: Nvm:p Endret 22. august 2011 av pmiddy Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Nei, men ser at det blir foreslått at jeg laster ned TalkBack fra Market. Vil dette hjelpe så jeg ikke får snakkemeldinger når telefonen er satt i lydløs modus? Det kjenner jeg ikke til, hva med "Voice Input & Output" også under instillinger, der er instillingene for Text-to-Speach i alle fall På norsk blir det "Taleinngang og -utgang" - "innstillinger for tekst-til-tale" - "kjøremodusinnstillinger" Her kan man velge hva man vil ha tekst-til-tale på, men det finnes ingen innstilling for å slå av dette i lydløs modus. Det er imidlertid mulig å deaktivere hele greia, så spørs vel om jeg ender opp med det, selv om jeg faktisk foretrakk tekst-til-tale på meldinger så lenge lyden står på. Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Har testet ut Lite'ning Rom v3.1 til 4.1 til 6.0 og så til 6.1. Må si det har variert litt, men generelt meget bra ROM. MEN det er et lite minus, og det er litt for mye batteri forbruk når mobilen er i bruk. Når mobilen ikke brukes, og JuiceDefender gjør jobben sin, så er det ikke så gale med batteri forbruket. Kan anbefalles til dem fleste Har testet alle de jeg også,og likte dem godt. Men dro litt batteri ja. Nå er jeg på VillainRom,og har den beste batteritiden noensinne. Går aldri tilbake Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Yepp Får man norsk samsung tastatur med denne?eller noen annen måte å ordne det Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Vi har nådd førstesiden på tek.no Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Fikk installert litenin rom igaar, men det fulgte selvfolgelig ikke med et norsk tastatur. Kan man laste ned en norsk spraak pakke til swype noen sted? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Bør man ikke være forsiktig med å legge inn ROM som har KG2 kjerne når telefonen ble levert med KG3 ? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Andre utlading på CriskeloROM v12 ser det slik ut. Lenke til kommentar
dentix Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Er det noe vits å Disable fast dormancy på telenor sitt nett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg