Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en løsning på dette problemet:

Jeg prøver å koble telefonen til Kies, men når jeg gjør det så fungerer det ikke. Kies stopper tilkoblingen og ber meg om å koble telefonen til pc'n på nytt. Jeg oppdaterte Kies tidligere i dag, og problemet oppstod etter det. Noen som har opplevde det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser ut til å miste kun en prosent på en natts standby jeg også. Andre utlading, den har vært på batteri i 23 timer og 25 minutter og jeg har 69% igjen. Men er åpen for andre ROMs ja, for syns fortsatt den faller raskt under bruk.

Lenke til kommentar

Det at den faller raskt under bruk må du nesten regne med. Her er to råd for å minske denne "drainen":

1. Prøv frem med forskjellig governor på CPU, det hender noen klokker prosessoren unødvendig mye opp, og da får du unødvendig mye drain.

2. Sett ned lysstyrken på skjermen.

Lenke til kommentar

Jeg ser ut til å miste kun en prosent på en natts standby jeg også. Andre utlading, den har vært på batteri i 23 timer og 25 minutter og jeg har 69% igjen. Men er åpen for andre ROMs ja, for syns fortsatt den faller raskt under bruk.

69% er bra det da.Jeg har nå 79% etter 18.5 timer,og jeg har et batteri på 3500 mAh...

Under bruk raser det ned,spesiellt spill.Kan nesten ikke spille lenger,om jeg vil ha strøm.

Hvor mye har skjermen din vært på da?

1t 20 min her.

Lenke til kommentar

Okei, jeg har en Galaxy S2, igår kveld måtte jeg hive telefonen i lommen uten tastelås på, og på en eller annen måte har jeg ta kommet borti noen innstillinger. Så nå hver gang jeg får melding, er det en hyggelig kvinne (som jeg smått er lei av allerede), som forteller meg "You have a new message from navn/nr".

Noen som vet hvor jeg finner innstillingene for å slå dette AV?! Blir sprø snart siden alle og enhver rundt meg hele tiden får vite hvem jeg får melding fra. Og dette skjer også når telefonen er på lydløs!

Lenke til kommentar

69% er bra det da.Jeg har nå 79% etter 18.5 timer,og jeg har et batteri på 3500 mAh...

Under bruk raser det ned,spesiellt spill.Kan nesten ikke spille lenger,om jeg vil ha strøm.

Hvor mye har skjermen din vært på da?

1t 20 min her.

48:30 på. Auto lysstyrke. Gidder ikke stille det fram og tilbake selv hele tida.

Lenke til kommentar

Det at den faller raskt under bruk må du nesten regne med. Her er to råd for å minske denne "drainen":

1. Prøv frem med forskjellig governor på CPU, det hender noen klokker prosessoren unødvendig mye opp, og da får du unødvendig mye drain.

2. Sett ned lysstyrken på skjermen.

1. Governors med juicedefender? (kernel med Criskelo v12 støtter forresten ikke det)

2. blir sprø av det om jeg ikke kan se ordentlig.

En liten digresjon på det med lysstyrke. Når den står på auto er det umulig å se skjermen med kamera i litt sollys. Selv om jeg slår på den "synligi dagslys". Jeg må manuelt gå inn på skjerminnstillinger og sette det til max, for så å gå til kameraet og kunne se hva jeg tar bilde av. What gives?

Endret av Recon
Lenke til kommentar

Okei, jeg har en Galaxy S2, igår kveld måtte jeg hive telefonen i lommen uten tastelås på, og på en eller annen måte har jeg ta kommet borti noen innstillinger. Så nå hver gang jeg får melding, er det en hyggelig kvinne (som jeg smått er lei av allerede), som forteller meg "You have a new message from navn/nr".

Noen som vet hvor jeg finner innstillingene for å slå dette AV?! Blir sprø snart siden alle og enhver rundt meg hele tiden får vite hvem jeg får melding fra. Og dette skjer også når telefonen er på lydløs!

Hadde samme problemet. Mener å huske at det lå under taleinngang og -utgang :)

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet. Mener å huske at det lå under taleinngang og -utgang :)

Yess! Det lå i den menyen, takker!

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det går an å gjøre noe med dette? Jeg synes ikke det er noe problem at den forteller hvem meldingen er fra, men det er jo latterlig at den gjør det i lydløs modus.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det går an å gjøre noe med dette? Jeg synes ikke det er noe problem at den forteller hvem meldingen er fra, men det er jo latterlig at den gjør det i lydløs modus.

Har du noen programmer/instillinger under "Accessbility" under settings?

Lenke til kommentar

Hei.

Noen som kan svare meg på hvordan vi bruker telefonen som en "ekstern lagrings enhet"?

Har et 32gb sd kort jeg kunne tenkt meg å brukt som lager.

Har noen opptak å filmer på 4-5 gb jeg skulle hatt over.

Er det størrelse bergrensninger med slike ting?

Jeg får opp sd kortet mitt som Read only når jeg bruker overgangen fra micro sd til vanlig sd i kortleseren på macen.

Kan det fikses?

Lenke til kommentar

Hei.

Noen som kan svare meg på hvordan vi bruker telefonen som en "ekstern lagrings enhet"?

Har et 32gb sd kort jeg kunne tenkt meg å brukt som lager.

Har noen opptak å filmer på 4-5 gb jeg skulle hatt over.

Er det størrelse bergrensninger med slike ting?

Telfonen benytter seg av FAT32 filformatatet som støtter filer opptil 4GB.

Lenke til kommentar

Jeg gikk over til Batista70 ROM i går og det må være det beste ROM`et til SGS2 (som jeg har prøvd iallefall). Har prøvd Lite`ning, Sensation og Criskelo og alle er bra, men ikke i forhold til Batista70. Det er superkjapt og veldig "battery-friendly" pågrunn av Jeffrey-Speedfrey-kernelen.

Anbefales! :)

Batista70 3.7.1

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1162715

Hvor ofte kommer det ut oppdateringer da?

Ikke som Litening håper jeg?

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd DrakyRom2 og SuperCore 1.4?

Var veldig fornøyd med DarkyRom på min SgS, men når jeg laster ned SuperCore får jeg bare ett Zlmage og ikke noe mer...

Er det bare jeg som er suuuuper dum og ikke får flashet dette med Heimdall? Eller mangler det noe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...