Recon Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hvor er den forhåndshent valg hen? og bakgrunnsdata må man vel ha for at noe som helst med det skal funke, altså selv manuelle synker etc? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Bakgrunn har jeg kun på når jeg skal sjekke e-post manuelt. Sparer batteri og regning tror jeg. (maps fungerer uten, så er sikkert ikke påvirket av denne ... var bare en tanke : ) Når du har maps åpnet, så trykker du menyknappen, så ser du valget under 'mer'. (under bufferinnstillinger) Forøvrig ligger google maps også som kjørende tjeneste under 'kjørende tjenester' hos meg. Men vises ikke under 'oppgavebehandling'. Det er en hel haug av kjørende programmet, noen som vet hvorfor det ligger så mange der (som google maps f.eks) Tanke - ting som MÅ kjøre ligger der, samt alt man har liggende på skrivebordet? (alle sidene der) Edit: nei, det er ikke som jeg trodde på siste del i siste linje. (testa) Endret 20. august 2011 av kandasa Lenke til kommentar
inmo Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Sitter å ser på enkelte av dere skryter at dere har batterie i over 1 døgn. Da lurer jeg kraftig på, om dere brukr tlf i det hele tatt? For nå har jeg ALDRI hatt strøm mer en 14timer, før alt er tomt.. da er wifi på, eller 3g. Og jeg har div widgeter, og har satt skjermstyrke på det minste, ringer litt, og sender få sms. Og spiller musikk via spotify.. Men selv om jeg ikke bruker tlf løpe av en dag nesten, så holder aldri batterie 1døgn en gang.. Så, hva bruker dere tlf til, hva har dere til oppsett? For pr dags dato, blir jeg mer å mer lei av denne tlf. Har aldri hatt en tlf så er så elendig på batterie... På villianrom med alt oppdatert når eg kjørte det klarte eg 5døgn 8timer med wifi og 3g påskrudd hele veien. Mobilen lå framfor tastaturet med skjermen av og gjor ingenting borsett i fra at eg sjekket om noen hadde ringt meg en gang i blant i ferien. Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 noen som kan lage en guide på heimdal for mac? eventuelt linke til en Lenke til kommentar
frikish Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hvordan vet man hvilket modem&radio som er riktig for SGS2? Har faatt litt daarligere dekning siden eg rootet, og oppgraderte.. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Hvordan vet man hvilket modem&radio som er riktig for SGS2? Har faatt litt daarligere dekning siden eg rootet, og oppgraderte.. Det er mange som er riktige, du må bare teste selv hva som er optimalt, som oftest bare å gå for den nyeste. Her er det noen flere http://obihoernchen.androidcodex.com/downloads/index.php?dir=SGS2+Modems%2F Lenke til kommentar
jonnen81 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Idag fekk sambuaren min sin samsung galaxy s2, men hennes telefon har ikkje ekkoproblem med hard case, sånn som min har. Ser også ut til å være annen skjerm på hennes telefon. Min telefon vart kjøpt med d samme sgs2 kom. Min telefon blir levert til reprasjon, og får de ikkje til problemet etter 3 forsøk har eg rett på ny telefon eller pengane tilbake. Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ingen som har prøvd darkyrom2? Lenke til kommentar
dentix Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Er det normalt at telefonen blir varm når man spiller hd spill? spilte plants vs zombies hd i 20min, og telefonen vart ganske varm. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Er det normalt at telefonen blir varm når man spiller hd spill? spilte plants vs zombies hd i 20min, og telefonen vart ganske varm. Har opplevd det samme selv, til og med på freeball eller freeballs elns. Standard ROM. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Er det normalt at telefonen blir varm når man spiller hd spill? spilte plants vs zombies hd i 20min, og telefonen vart ganske varm. Det varierer. Den kan bli varm av bare å høre på musikk, men ofte slipper du problemet. Har Plants vs Zombies kommet til Android nå? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Tenkte jeg skulle legge inn CriskeloRom, noen som kan si litt om hva jeg "taper" ved å legge inn en slik rom ? Se bort i fra garanti osv. Tenker mer i retning noe som ikke er implementert osv riktig i disse versjonene kontra stock rom Lenke til kommentar
frikish Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Er det normalt at telefonen blir varm når man spiller hd spill? spilte plants vs zombies hd i 20min, og telefonen vart ganske varm. Det jeg vet er at når du spiller spill som er krevende, og som altså bruker mye ressurser på telefonen, må jo telefonen bruke mye strøm for å klare å utføre disse oppgavene og da blir det utviklet varme. Merket selv at den blir varm når den brukes litt hardt over litt lengre perioder... Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Er det noen som har en løsning på dette problemet: Jeg prøver å koble telefonen til Kies, men når jeg gjør det så fungerer det ikke. Kies stopper tilkoblingen og ber meg om å koble telefonen til pc'n på nytt. Jeg oppdaterte Kies tidligere i dag, og problemet oppstod etter det. Noen som har opplevde det samme? Lenke til kommentar
Recon Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Tenkte jeg skulle legge inn CriskeloRom, noen som kan si litt om hva jeg "taper" ved å legge inn en slik rom ? Se bort i fra garanti osv. Tenker mer i retning noe som ikke er implementert osv riktig i disse versjonene kontra stock rom Jeg har v12 nå. Er på andre utladingen med den. Første holdt i 2 dager blank faktisk. Er nå på noen og åtti % etter et halvt døgn+. Hadde en del reboots og bugs på v10, men intet så langt på v12. Har vel ikke så mye annet å rapportere foreløpig. Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg gikk over til Batista70 ROM i går og det må være det beste ROM`et til SGS2 (som jeg har prøvd iallefall). Har prøvd Lite`ning, Sensation og Criskelo og alle er bra, men ikke i forhold til Batista70. Det er superkjapt og veldig "battery-friendly" pågrunn av Jeffrey-Speedfrey-kernelen. Anbefales! Batista70 3.7.1 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1162715 Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Har selv prøvd flere Rom,og den som har gitt meg best batteritid er uten tvil VillainRom.Har nå mistet kun 1 % på 16 timer standby Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 La inn Criskelo Rom, men mangler to ting: * Det nye markedet (har det gamle) * Norsk ordbok Er dette noe jeg kan innstallere i form av apk eller hva det heter ? I så fall, er det noen kloke hoder som kan linke hvor jeg finner det ? Takk Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Her er ny market. Hvis du mener ordbok i tastaturet må du nok laste ned nytt tastatur på marked. Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Nye market skal være inkludert i v13. Når det gjelder norsk ordbok kan jeg anbefale SwiftKeyX som du finner på Market. Koster litt, men definitivt verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg