Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller vi har veldig forskjellig bruk. Du har ikke en Dlink 655 router vel?

Nei,har linksys.

Vel,bruken min er slik etter 2 lading-

Fulladet i går kveld og mistet 1 % på 8 timer i standby.

3% på en samtale på 20 min i morges.

Så lå den i hvilemodus i 4-5 timer uten å miste noe før jeg i ettermiddag gikk fra 94% til 25% på 5 min surfing via Wifi,flashing av en kernel og et modem

og ca en halvtime spilling.Resten er kun knoting i menyer og flytting av widgets.

Har hatt 3G på ca 5 timer og WiFi ca 7 timer.

Merker at under spilling daler det fort ned.Spillte Diversion i sted i 10 minutter og mistet 15 % på det.

 

Skjerm på i 2 t 20 min idag.

 

Du lader til det "piper" i tlf? (Minst)

På min (med 3500 mAh batteriet) står det 100% en god stund før telefonen gir lyd fra seg for å si i fra at batteriet er fullladet....

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

Hjelp. Min nye Samsung galaxy s11 finner ikke noe nett. Kun nødanrop som er mulig.

Det er rett simkort fra Telenor. Den virket til å begynne med å så finner den ikke noe nett igjen .

Har prøvd alt å søke etter nett automatisk etc. Finner ikke nett med annet simkort heller.

Tips ? Hva gjør jeg.

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Eller vi har veldig forskjellig bruk. Du har ikke en Dlink 655 router vel?

Nei,har linksys.

Vel,bruken min er slik etter 2 lading-

Fulladet i går kveld og mistet 1 % på 8 timer i standby.

3% på en samtale på 20 min i morges.

Så lå den i hvilemodus i 4-5 timer uten å miste noe før jeg i ettermiddag gikk fra 94% til 25% på 5 min surfing via Wifi,flashing av en kernel og et modem

og ca en halvtime spilling.Resten er kun knoting i menyer og flytting av widgets.

Har hatt 3G på ca 5 timer og WiFi ca 7 timer.

Merker at under spilling daler det fort ned.Spillte Diversion i sted i 10 minutter og mistet 15 % på det.

 

Skjerm på i 2 t 20 min idag.

 

Du lader til det "piper" i tlf? (Minst)

På min (med 3500 mAh batteriet) står det 100% en god stund før telefonen gir lyd fra seg for å si i fra at batteriet er fullladet....

Jeg lader med tlf av.Den vibrerer når den er fulladet,og da lar jeg den ligge en stund før jeg slår på med laderen fortsatt i.

Etter 3 lading er jeg allerede nede i 85%.Mistet hele 7% i standby på 3 timer i natt..Fra 93 til 85 prosent på under en time nå.

Alt jeg har gjordt er å flashe ny ROM og vært på Market i 5 min.8% er mye på bare det.

 

EDIT: Skal kalibrere igjen etter å ha fulladet det.Men ROMEN er den samme som jeg hadde,Villain.

MEN tror nok ikke mitt batteri er som det skal være.

Endret av Njord74
Lenke til kommentar

Nei, kjenner ikke til det. Hva gjrør det?

 

Programmet retter opp i de filene hvor artisten "mangler". Har selv brukt det og fikk retta opp 93 filer av kjøpt musikk fra iTunes. Det er bare å laste det ned fra Market.

Det funka helt sinnsykt bra! Kan ikke bli enklere :p Takk skal du ha :) Nå gjennstår bare det lille luksusproblemet ang artister med "The" forran. For eksempel "The Beatles" som havner ned på artistlista sammen med andre artister på "T" fordi de har "The" først. Går det an å rette opp i det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...