Nilsido Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hvilken class på minnekortet anbefaler/er nødvendig til telefonen? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Hvilken class på minnekortet anbefaler/er nødvendig til telefonen? Class 6 eller høyere er anbefalt Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Da er en hvit SG2 bestilt. Blir spennende dette. Har tidligere holdt meg rundt 2000 kroners grensa når det kommer til mobiltelefoner. Prisen er jo egentlig helt sinnsyk, men nå er jo ikke dette kun en telefon. Jeg bruker ikke den minibærbare lenger når jeg har smartelefon da jeg kjøpte den minibærbare hovedsakelig for nettsurfing, lett dokument lesing og redigering i tillegg til diverse media. Hvis jeg for solgt den for en 1000 lapp så letter jo det litt på trykker. Til dere som har den; er det værdt det? Jeg vet at dette kan variere fra person til person, men jeg vil høre hva du mener etter å ha eid den noen uker/måneder. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Den er jo kåret til årets mobil noe som jeg også er enig i. Eneste problemet midt er at det er svakt rosa i midten av kameraet, men er ikke alle som har. Vises nesten bare på hvit bakgrunn uansett. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Til de som har lyst på nyeste sense lockscreen se her. Ser bedre ut enn på bildene. Endret 19. august 2011 av Nilsido Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Den var nice, kjøpt! Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Her er MIUI launcher for de som har lyst på launcheren uten å installere MIUI. Endret 19. august 2011 av Nilsido Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Her er MIUI launcher for de som har lyst på launcheren uten å installere MIUI. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1220695 Her er launcheren. Post link direkte nest gang Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ops feil link. Tkk for at du rettet det opp =) Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Håper noen kjenner til dette problemet, men jeg har et 32GB minnekort i mobilen og har valgt å legge musikken min inn på det. Det har jeg gjort ved å sette minnekortet i Macen og bare dratt over musikkfilene inn på den. Det ser ut til å fungere veldig bra, og de legger seg i "musikk spilleren" på S2en, men det er noen sanger som legger seg under artisten "unknown". ?? Jeg har alt veldig godt organisert, så jeg har sanger i album og leter etter sanger i artist seksjonen. Øverst er det en artist som heter "<unknown>" hvor det ligger mange album med sanger i. Når jeg kobler minnekortet i Macen igjen, står alt som det skal, så dette irriterer meg veldig. Noen som vet hvordan jeg retter det opp? Takk for svar Sjekk iTunes. Det er mulig artisten ikke har blitt skrevet i riktig plass på filen, og derfor ikke vises som noen artist. Jeg har alt riktig i iTunes. Hadde sangene på iPhonen og det funket..Men på minnekortet når det er i Macen står alle artistene i hver sin mappe med sangene inni. Likevel er det noen album som skiller seg ut.. Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Håper noen kjenner til dette problemet, men jeg har et 32GB minnekort i mobilen og har valgt å legge musikken min inn på det. Det har jeg gjort ved å sette minnekortet i Macen og bare dratt over musikkfilene inn på den. Det ser ut til å fungere veldig bra, og de legger seg i "musikk spilleren" på S2en, men det er noen sanger som legger seg under artisten "unknown". ?? Jeg har alt veldig godt organisert, så jeg har sanger i album og leter etter sanger i artist seksjonen. Øverst er det en artist som heter "<unknown>" hvor det ligger mange album med sanger i. Når jeg kobler minnekortet i Macen igjen, står alt som det skal, så dette irriterer meg veldig. Noen som vet hvordan jeg retter det opp? Takk for svar Sjekk iTunes. Det er mulig artisten ikke har blitt skrevet i riktig plass på filen, og derfor ikke vises som noen artist. Jeg har alt riktig i iTunes. Hadde sangene på iPhonen og det funket..Men på minnekortet når det er i Macen står alle artistene i hver sin mappe med sangene inni. Likevel er det noen album som skiller seg ut.. Har du prøvd MediaFix som jeg anbefalte? 1 Lenke til kommentar
Recon Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Særeste batteribruklista jeg har sett. Aldri sett så få ting, og i hvert fall ikke disse tingene. Fjerna cellestandby og slikt så hadde jeg fort hatt enda et halvt døgn med bruk. Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Da har jeg testet mitt 3500 mah batteri på 2 lading. 22 timer ga det meg nå. skjerm på i 2 timer og 20 min. WiFi på halve tiden og samme med 3G. Tale 20 min. I standby bruker den ingenting (1% på 8 timer sist natt) men under bruk som spill og surfing raser batteriet ned,untatt samtaler av en eller annen grunn... Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) 8 % igjen på andre lading med orginalbatteri. Skjerm 4 timer. Endret 19. august 2011 av kandasa Lenke til kommentar
Lakima Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Hei har hatt telefonen i 2 dager nå men jeg sliter med at jeg plutselig ikke har noen signaler og får ikke gjort noe som behøver nettverks dekning. Er dette noe andre har sliti med også eller er det noe feil? Endret 19. august 2011 av Lakima Lenke til kommentar
terjemathiesen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hei har hatt telefonen i 2 dager nå men jeg sliter med at jeg plutselig ikke har noen signaler og får ikke gjort noe som behøver nettverks dekning. Er dette noe andre har sliti med også eller er det noe feil? Tipper du har onecall eller tele2? Det er kjent, ja. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har du en operatør som roamer mellom nettverk? Som onecall feks? Lenke til kommentar
Lakima Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har du en operatør som roamer mellom nettverk? Som onecall feks? Jeg har Onecall, hva må jeg gjøre for at det ikke skal skje? Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Sitter å ser på enkelte av dere skryter at dere har batterie i over 1 døgn. Da lurer jeg kraftig på, om dere brukr tlf i det hele tatt? For nå har jeg ALDRI hatt strøm mer en 14timer, før alt er tomt.. da er wifi på, eller 3g. Og jeg har div widgeter, og har satt skjermstyrke på det minste, ringer litt, og sender få sms. Og spiller musikk via spotify.. Men selv om jeg ikke bruker tlf løpe av en dag nesten, så holder aldri batterie 1døgn en gang.. Så, hva bruker dere tlf til, hva har dere til oppsett? For pr dags dato, blir jeg mer å mer lei av denne tlf. Har aldri hatt en tlf så er så elendig på batterie... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg