Konto brukes ikke Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Husk at skjermen er DET som trekker mest strøm, så det å ha det på 100% hele tiden vil gi kraftig svekkelse på batteriet. Home+power og jeg forbandet meg på den idag. Enten slo jeg av skjerme, eller havnet på skrivebordet - gang etter gang. Så gikk det, men da kom jeg borti volum knapp og da ble den boksen med media volume med på bilde, eller 'sist brukte', til og med menyen på av/på knappen klarte jeg å få med på bilde ... å tror du ikke det kom en oppringing mikrosekundet før jeg tok bilde også. J... irriterende Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg greide det.... Jeg greide å knuse skjermen til min samsung galaxy s2...Utrolig lei meg... jeg kastet min samsung galaxy s2 forsiktig i sengen, den spratt videre og nådde veggen akkurat..jeg har skjerm beskytter og case... Caset buler utover så det beskytter skjermen... så jeg skjønner ikke hvordan dette kan ha skjedd.... men uansett, hvor mye koster det å få reparert skjermen? noen som vet? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Mener har 10%skjermes. men kunne hatt den lavere... Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg greide det.... Jeg greide å knuse skjermen til min samsung galaxy s2...Utrolig lei meg... jeg kastet min samsung galaxy s2 forsiktig i sengen, den spratt videre og nådde veggen akkurat..jeg har skjerm beskytter og case... Caset buler utover så det beskytter skjermen... så jeg skjønner ikke hvordan dette kan ha skjedd.... men uansett, hvor mye koster det å få reparert skjermen? noen som vet? Nevermind.... Var visst bare en dyp stripe på skjermbeskytteren! phew! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jaja ser ut til at også jeg er plaget med dette OneCall + datatrafikk syndromet. Forbannet irriterende greier dette her altså... Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har aldri slitt med datatrafikk og onecall. Har du på roaming? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Den er aktivert ja ? Jeg tror dette problemet avhenger av hvor jeg er, Er i Etne no og har hatt store problemer. I Haugesund der jeg bor har det fungert strøkent Så får vi se åssen det ligger ann når jeg stikker til Odda senere hehe. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Er det mulig å se hvilke satellitter GPS er koblet til, slik man har muligheten til på en ren GPS enhet? (tenke uten egen app for det egentlig) Noen som får samsungdive.com til å fungere - vises bare en blank side når jeg logger inn. Endret 19. august 2011 av kandasa Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Hmm... Dreiv på jobb å resatte noen HTC telefoner, ved å holde inne volum ned knappen, når jeg da kom til min egen S2 og skulle resette den, tenkte jeg å sjekke om det var samme måten å gjøre det på, men det virker ikke slik... Holdt inne volum ned, men fikk opp en herlig Android logo, med "DOWNLOADING... Do not turn off target !!" tekst nå på telefonen som jo er... Veldig.Eh,... Lovende. Har vært slik i 15 minutter nå, forslag? EDIT: Meh, tok en reboot. Funka fint det. *puste lettet ut* Endret 19. august 2011 av Yaricks Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hmm... Dreiv på jobb å resatte noen HTC telefoner, ved å holde inne volum ned knappen, når jeg da kom til min egen S2 og skulle resette den, tenkte jeg å sjekke om det var samme måten å gjøre det på, men det virker ikke slik... Holdt inne volum ned, men fikk opp en herlig Android logo, med "DOWNLOADING... Do not turn off target !!" tekst nå på telefonen som jo er... Veldig.Eh,... Lovende. Har vært slik i 15 minutter nå, forslag? EDIT: Meh, tok en reboot. Funka fint det. *puste lettet ut* Du er i download mode, slik at du kan flashe med f. eks. odin eller heimdall. (les førstepost). Er bare å reboote om du ikke skal flashe noe, om du skal inn i recovery er det "volum opp+home+power". Lenke til kommentar
inmo Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hei, noen så har stock rom til Samsung 9100 norsk / nordic. Tenkte eg sku gå tilbake til det men tok aldri kopi av det på min telefon før eg rootet og flashet den med 3rd party rom. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 alle stock rom ligger på xda, men jeg vet ikke hvilken som er siste nordiske versjon. Lenke til kommentar
terjemathiesen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hadde vært artig å kunne bytte ut det teite go sms-ikonet som meldingsikon - helst med det vanlige stock-ikonet. Det går vel kanskje ikke? Så at noen skerv hvordan for en stund siden, men det funker jo ikke. "Tøm standarder" er ikke aktivert under Meldinger i settingsa. Lenke til kommentar
inmo Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 alle stock rom ligger på xda, men jeg vet ikke hvilken som er siste nordiske versjon. Kunne du gitt meg en link Nilsido? Jeg finner kun stock nordic firmware og kernel. Link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hei. Vurderer å kjøpe denne telefonen selv. Kan den fortsatt anbefales til kr 4500? Det er jo en helvetes sum egentlig. Lurer også på om noen har hørt om butikker som tar inn den hvite versjonen. Jeg ringte telenor, men de visste ikke. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 alle stock rom ligger på xda, men jeg vet ikke hvilken som er siste nordiske versjon. Kunne du gitt meg en link Nilsido? Jeg finner kun stock nordic firmware og kernel. Link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278 Nyeste offisielle firmware for norden er XWKF3. XWKF3 Firmware info PDA:XWKF3 PHONE: XXKE7 Build date: 09/06/2011 MultiCSC(AUT, COS, CYO, DBT, DCM, DNF, EUR, FWB, KOR, LUX, NEE, OMN, ORG, ORS, PAN, PLS, SEB, SUN, SWC, TMS, TPH, VDH, VIA, VOM, XEE, XEH, XEO, XEZ, XSK): http://www.multiupload.com/8QERBJT6P7 CSC: OXXKF1 Last ned den og flash med Odin. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Oj har det enda ikke kommet ut nye til nord? Den er jo eldgammel. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hei. Vurderer å kjøpe denne telefonen selv. Kan den fortsatt anbefales til kr 4500? Det er jo en helvetes sum egentlig. Lurer også på om noen har hørt om butikker som tar inn den hvite versjonen. Jeg ringte telenor, men de visste ikke. På elkjøp står det at den hvite sendes ut 30. september. Pris 4595,-. Er nesten 400,- mer enn for den svarte utgaven. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hei. Vurderer å kjøpe denne telefonen selv. Kan den fortsatt anbefales til kr 4500? Det er jo en helvetes sum egentlig. Lurer også på om noen har hørt om butikker som tar inn den hvite versjonen. Jeg ringte telenor, men de visste ikke. På elkjøp står det at den hvite sendes ut 30. september. Pris 4595,-. Er nesten 400,- mer enn for den svarte utgaven. Takk skal du ha. Surt at den koster ekstra, men vi får se hvor forfengelig jeg føler meg. Jeg er så lei svarte telefoner at jeg allikvel vurderer det selv om det er 347 kroners forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg