Byxxi Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Da sitter jeg og forhåndsbestiller på cdon, får nok ikke første batch, men Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Tror jeg har funnet en arvtaker etter HTC Heroen min Når kan vi forvente at SGS2 er på lager? Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Forventes på lager: 2011-05-12 CDon.no Lenke til kommentar
iAreCosmic Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg skal kjøpe min første smarttelefon nå. Noen tips til hva som er lurt å kjøpe av beskyttelsesutstyr til skjerm etc? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Ikke kjøp noe til skjermen. Mister mye av opplevelsen på bilde kvaliteten. Den vil være sterk nok i seg selv, om du ikke er tømmerman og har mobilen oppi taska med skruer og spiker:-) Er jo gorilla display, les mer her http://www.motioncomputing.com/choose/spec_gorilla_glass.htm Endret 1. mai 2011 av Ray001 Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Enig i at man ikke nødvendigvis må ha noe på skjermen. Denne skal jo tåle det meste, men en eller annen form for "veske" vil jeg anbefale. I alle fall om du ikke bare bruker mobilen i rene omgivelser som hjemme, på kontoret osv. En silikon veske syns jeg fungerer greit på de fleste mobiler. Man får bedre grep på mobilen. Beskytter den mot støv, støt, fuktighet mm. Men det er selvfølgelig en smaksak. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Til den som startet tråden, kunne han ha samlet all info om mobilen i første tråd? F.eks siste link her om gorilla display? Det er mye annet info som hadde vært kjekt å hatt på en plass:-) Bare et forslag. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ikke kjøp noe til skjermen. Mister mye av opplevelsen på bilde kvaliteten. Den vil være sterk nok i seg selv, om du ikke er tømmerman og har mobilen oppi taska med skruer og spiker:-) Er jo gorilla display, les mer her http://www.motioncomputing.com/choose/spec_gorilla_glass.htm Man burde vell ha et lag over for riper? Beskyttelselaget mitt på den tlfen jeg har nå er full av riper, tenker hvordan den hadde sett ut hvis jeg ikke hadde hatt den der.. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Enig i at man ikke nødvendigvis må ha noe på skjermen. Denne skal jo tåle det meste, men en eller annen form for "veske" vil jeg anbefale. I alle fall om du ikke bare bruker mobilen i rene omgivelser som hjemme, på kontoret osv. En silikon veske syns jeg fungerer greit på de fleste mobiler. Man får bedre grep på mobilen. Beskytter den mot støv, støt, fuktighet mm. Men det er selvfølgelig en smaksak. Hadde en silikon omslag til min iPhone. Tok det av. Får jo ikke mobilen opp av lomma. Setter seg fast. Hadde og et av dem beste beskyttelesene på framskjerm, men mistet mye av opplevelsen på displayet. Har aldri hatt riper i front displayet. Og går med mobilen alltid i framlomma på buksa. Uten bil & hus nøkler og mynter selvfølgelig. Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Man burde vell ha et lag over for riper? Beskyttelselaget mitt på den tlfen jeg har nå er full av riper, tenker hvordan den hadde sett ut hvis jeg ikke hadde hatt den der.. Gorilla Glass skal visst holde mot riper og slikt fra nøkler i lommen. Ta en tipp på denne . Denne har Gorilla Glass. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Man burde vell ha et lag over for riper? Beskyttelselaget mitt på den tlfen jeg har nå er full av riper, tenker hvordan den hadde sett ut hvis jeg ikke hadde hatt den der.. Gorilla Glass skal visst holde mot riper og slikt fra nøkler i lommen. Ta en tipp på denne . Denne har Gorilla Glass. Hmm ja det ser jo lovende ut, trenger vell kanskje ikke lag da nei Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Man burde vell ha et lag over for riper? Beskyttelselaget mitt på den tlfen jeg har nå er full av riper, tenker hvordan den hadde sett ut hvis jeg ikke hadde hatt den der.. Gorilla Glass skal visst holde mot riper og slikt fra nøkler i lommen. Ta en tipp på denne . Denne har Gorilla Glass. Prøv dette på iPhone 4 lol, eller ops. Går det ikke i tusen knas da og får sånn ørt og førti riper da? Joda, glasset på iPhone 4 tåler å bli mye bøyd. Men nå blir ikke glasset på en iPhone 4 bøyd heller. Glasset vil enten bli truffet av noe skarpt med kraft eller så vil den falle i bakken som man kaller for støt. Dette tåler iPhone 4 veldig lite av. Bare å se på . Men dette ble vel kanskje litt off-topic siden denne topic'en handler om Samsung Galaxy S II og ikke iPhone 4. Endret 1. mai 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Man burde vell ha et lag over for riper? Beskyttelselaget mitt på den tlfen jeg har nå er full av riper, tenker hvordan den hadde sett ut hvis jeg ikke hadde hatt den der.. Gorilla Glass skal visst holde mot riper og slikt fra nøkler i lommen. Ta en tipp på denne . Denne har Gorilla Glass. Jeg har hatt HTC Hero siden lansering og skal nå oppgradere til SGSII. Min Hero har jeg mistet utallige ganger i bakken og hatt den i lomma sammen div andre gjenstander. Selve telefonen har noen skader her og der, men glasset er det ikke en eneste liten ripe i faktisk. Hadde jeg vaska den helt ren nå så hadde den sett akkurat som den gjorde når den var ny. Husk at Hero har ikke engang Gorilla glass så det skal ikke være noooe problem med riper o.l. på selve skjermen. Andre deler av telefonen er vel en annen sak. Jeg personlig har aldri brukt noen cases eller vesker til mine telefoner og jeg har ikke tenkt å begynne nå. Synes selv det tar alt for mye bort av hele følelsen med telefonen. Du blir ikke sammen med den beste og peneste dama i by'n og pakker a' inn i burka når dere drar på by'n. Telefonen skal nytes, ikke gjemmes bort.. Endret 1. mai 2011 av fluke2k 3 Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Man burde vell ha et lag over for riper? Beskyttelselaget mitt på den tlfen jeg har nå er full av riper, tenker hvordan den hadde sett ut hvis jeg ikke hadde hatt den der.. Gorilla Glass skal visst holde mot riper og slikt fra nøkler i lommen. Ta en tipp på denne . Denne har Gorilla Glass. Denne er jo mye bedre.. Dog på koreansk, men jeg synes den viser enda bedre hvor bra Gorilla glass faktisk er. Du trenger nok ikke bekymre deg for nøkler og mynter i lomma sammen med telefonen, men man bør vel prøve å unngå å miste den i bakken fra høyere høyder... Nå fikk jo denne telefonen en del julig før den sprakk da så det kan jo ha blitt noe tretthetsbrudd før det siste fallet der... Endret 1. mai 2011 av fluke2k Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Syns det blir litt rart å kjøpe en telefon som er 8.49 mm tykk for å slenge på et silikonetui. Satser på å få meg en stylish skinncase til den som jeg liker godt når det kommer slikt. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ikke kjøp noe til skjermen. Mister mye av opplevelsen på bilde kvaliteten. Den vil være sterk nok i seg selv, om du ikke er tømmerman og har mobilen oppi taska med skruer og spiker:-) Er jo gorilla display, les mer her http://www.motioncom...rilla_glass.htm Jeg er tømrer (alså snekker) og jeg går hver dag med telefonen på meg på jobb. Har den ikke i samme lomme som skruer, spiker og lignende. HTC Heroen min har så langt ikke tatt noe skade av det. Brukte tidligere en sånn beskyttelsesfilm over skjermen og sånn gummi greie rundt telefonen. Men synes bare det var irriterende. Lenke til kommentar
TSport Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Mmmm.. litt skeptisk. Får håpe det er bedre gorilla glass kvalitet på SGS2 enn det er på HD Omnia. Har aldri hatt noen gjenstander i samme lomme som telefonen eller mista den i bakken, men den har noen riper på skjermen. Riktignok ikke dype. Baksiden og kantene derimot ser ikke ut i det hele tatt. Karbon eller lignende hadde vært fint til resten Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Da var min Galaxy S solgt og den nye er nå bestilt fra CDON Spent på når den kommer. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Mmmm.. litt skeptisk. Får håpe det er bedre gorilla glass kvalitet på SGS2 enn det er på HD Omnia. Har aldri hatt noen gjenstander i samme lomme som telefonen eller mista den i bakken, men den har noen riper på skjermen. Riktignok ikke dype. Baksiden og kantene derimot ser ikke ut i det hele tatt. Karbon eller lignende hadde vært fint til resten Jeg har aldri fått så mye som en ripe på min Omnia HD etter flere fall på en halvmeter. Det lover godt for Gorilla Glass. Selv ikke konstruksjonen har tatt skade av fallene. Samsung Galaxy S2 blir nok min nye mobiltelefon til sommeren. Fikk litt lyst å vente til neste år ettersom jeg har lest at det da skal komme mobiltelefoner på 2GHz dual core prosessor. Er også litt bekymret over oppdateringer ettersom Samsung var elendig på dette for Omnia HD. Mange er overivrige til å bestille sitt eksemplar av SGS2, men er det ingen som tenker på å vente på 32GB versjonen? Endret 1. mai 2011 av DJViking Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Mmmm.. litt skeptisk. Får håpe det er bedre gorilla glass kvalitet på SGS2 enn det er på HD Omnia. Har aldri hatt noen gjenstander i samme lomme som telefonen eller mista den i bakken, men den har noen riper på skjermen. Riktignok ikke dype. Baksiden og kantene derimot ser ikke ut i det hele tatt. Karbon eller lignende hadde vært fint til resten Jeg har aldri fått så mye som en ripe på min Omnia HD etter flere fall på en halvmeter. Det lover godt for Gorilla Glass. Selv ikke konstruksjonen har tatt skade av fallene. Samsung Galaxy S2 blir nok min nye mobiltelefon til sommeren. Fikk litt lyst å vente til neste år ettersom jeg har lest at det da skal komme mobiltelefoner på 2GHz dual core prosessor. Er også litt bekymret over oppdateringer ettersom Samsung var elendig på dette for Omnia HD. Mange er overivrige til å bestille sitt eksemplar av SGS2, men er det ingen som tenker på å vente på 32GB versjonen? Har et minnekort på 16GB fra før av, så det kommer ikke til å være nødvendig for meg å kjøpe 32GB-versjonen. Elsker smarttelefoner og greier ikke vente lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg