Byxxi Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Dette med screenshots og brightness-sliding I notification-bar'en står I manualen og er sikkert linker i førstepost til tips& tricks som på toppen av instruksjonsboka viser slike ting? Hvis dette mot all formodning ikke ligger I førstepost bør det helt klart det. Hvis det er noe dere mener bør ligge i førstepost er det bare å si fra til meg. Ganske sikker på at det ligger der dog. Skal sjekke. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hei alle sammen! Jeg har et utrolig merkelig problem med min Galaxy S II. Jeg fikk den fra komplett i posten på tirsdag, og telefonen har fungert utmerket helt til i dag. I går kveld installerte jeg Launcher Pro, Memo Widget og Calculus Tool. I dag startet telefonen å gå bananas! Den scroller og trykker av seg selv. Eks: hvis man er i "Settings" så kan den scrolle opp og ned og plutslig gå inn i en undermeny. Eller når man skrier en tekstmelding så plutslig trykker den på en haug med random knapper. Hva kan dette være??? Info om tlf: Android Version: 2.2.3 Baseband: i9100XXKE7 Kernel: 2.6.35.7-i9100XWKF3-CL276555 root@dell101 #2 Build:GINGERBREAD.XWKF3 På forhånd takk, Dan Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Wow det var veldig merkelig :o. Ikke sett noe om noe liknende problem. Kanskje ringe komplett og si "wtf? " Prøvd factory reset? Endret 30. juli 2011 av Slai Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Wow det var veldig merkelig :o. Ikke sett noe om noe liknende problem. Kanskje ringe komplett og si "wtf? " Prøvd factory reset? Har prøvd factory reset, men problemet er der enda ... Så lurer på om jeg må ringe komplett ... :/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hei alle sammen! Jeg har et utrolig merkelig problem med min Galaxy S II. Jeg fikk den fra komplett i posten på tirsdag, og telefonen har fungert utmerket helt til i dag. I går kveld installerte jeg Launcher Pro, Memo Widget og Calculus Tool. I dag startet telefonen å gå bananas! Den scroller og trykker av seg selv. Eks: hvis man er i "Settings" så kan den scrolle opp og ned og plutslig gå inn i en undermeny. Eller når man skrier en tekstmelding så plutslig trykker den på en haug med random knapper. Hva kan dette være??? Info om tlf: Android Version: 2.2.3 Baseband: i9100XXKE7 Kernel: 2.6.35.7-i9100XWKF3-CL276555 root@dell101 #2 Build:GINGERBREAD.XWKF3 På forhånd takk, Dan Kjempemorsom sak ... (virker ironi?) ... Har versjon 2.3.3 -og har ikke gjort noen forandringer ved fabrikk-oppsettet siden jeg kjøpte den for en måned siden - dippedutten har til nå vært eksemplarisk snill ... ligner altså mistenkelig på eieren ... Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Kjørte *#*#0*#*#* og touch testen... Der viste deg seg at tlf av seg selv lager streker. I tilegg er det kun helt til høyre på skjermen, som kan forklare at den kommer seg inn i "programmer" menyen. I tillegg fryser skjermen også på hjemskjermen, og blir uresponsiv. Kan det være software feil, eller er det mest sannsylig en hardware feil? Skal prøve å oppgradere den igjennom kies til 2.3.4 (hvis det går enda da ... ) Og se om det blir noe bedre ... Ellers blir det vel å ringe komplett på mandag. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Alltid kjipt med en lauradern-tlf ja, håper det ordner seg for deg. Lenke til kommentar
Abstracter Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Hei alle sammen! Jeg har et utrolig merkelig problem med min Galaxy S II. Jeg fikk den fra komplett i posten på tirsdag, og telefonen har fungert utmerket helt til i dag. I går kveld installerte jeg Launcher Pro, Memo Widget og Calculus Tool. I dag startet telefonen å gå bananas! Den scroller og trykker av seg selv. Eks: hvis man er i "Settings" så kan den scrolle opp og ned og plutslig gå inn i en undermeny. Eller når man skrier en tekstmelding så plutslig trykker den på en haug med random knapper. Hva kan dette være??? Info om tlf: Android Version: 2.2.3 Baseband: i9100XXKE7 Kernel: 2.6.35.7-i9100XWKF3-CL276555 root@dell101 #2 Build:GINGERBREAD.XWKF3 På forhånd takk, Dan Mulig du har samme problem som meg. Jeg kjøpte på Lefdal. Etter 2 uker begynte telefonen å henge seg mer og mer. Til slutt flere ganger i timen. Jeg hadde allerede før dette merket at telefonen hadde dårligere batteri, signal, lysstyrke og stabilitet, sammenlignet med min kjærestes S2. Jeg sendte telefonen inn via Leftal til service. Etter nesten 3 uker fikk jeg beskjed om at telefonen var fukt sakdet og garantien ikke dekket dette. Dette er ren BS. Har ALDRI hatt med telefon på bad, ut i regn eller på trening. I tillegg var bare telefon 2 uker gammel. Jeg mistenker Samsung følger opp den same stilen som tidligere hvor de produserer telefoner hvor spredningen i kvaliteten er stor (eks s1 hvor det var stor forskjell i GPS kvalitet og batteri-tid fra enhet til enhet). I tillegg gjemmer de seg bak "fukt-skade" hvis telefonen klikker. Telefon min var rett å slett ikke god nok kvalitet når den ble levert. Å nå peker de til fuktskade selv om jeg har vært ytterst forsiktig med telefon. Jeg har lest litt om dette på nett, og dette ser ut til å være en strategi flere og flere elektronikk leverandører legger seg på. Selv hadde jeg ikke forsikring på telefon da jeg er forsiktig med alt jeg eier og trodde jeg ikke trengte dette. Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Regner med jeg må klage til forbrukerrådet osv. Syntes dette er forferdelig. 5k for en ny telefon uten abonoment, og så virker ikke dritten. Er utrolig skuffet over Samsung. S 2 var den beste telefon jeg noen sinne har hatt før den klikka. Men det hjelper fint lite hvis jeg ikke kan bruke den. Jeg tror aldri jeg kommer til å kjøpe Samsung igjen hvis dette er holdningen deres til produktene de leverer. På den andre siden mistenker jeg at alle andre er like ille. Uff a meg, føler meg bare frustrert nå... Ang ditt problem. Send den inn på service. Kanskje du også får den gledlige beskjeden om at "Det er irring på batteripolene, og det dekkes ikke av garanti". Endret 30. juli 2011 av Abstracter Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Mulig du har samme problem som meg. Jeg kjøpte på Lefdal. Etter 2 uker begynte telefonen å henge seg mer og mer. Til slutt flere ganger i timen. Jeg hadde allerede før dette merket at telefonen hadde dårligere batteri, signal, lysstyrke og stabilitet, sammenlignet med min kjærestes S2. Jeg sendte telefonen inn via Leftal til service. Etter nesten 3 uker fikk jeg beskjed om at telefonen var fukt sakdet og garantien ikke dekket dette. Dette er ren BS. Har ALDRI hatt med telefon på bad, ut i regn eller på trening. I tillegg var bare telefon 2 uker gammel. Jeg mistenker Samsung følger opp den same stilen som tidligere hvor de produserer telefoner hvor spredningen i kvaliteten er stor (eks s1 hvor det var stor forskjell i GPS kvalitet og batteri-tid fra enhet til enhet). I tillegg gjemmer de seg bak "fukt-skade" hvis telefonen klikker. Telefon min var rett å slett ikke god nok kvalitet når den ble levert. Å nå peker de til fuktskade selv om jeg har vært ytterst forsiktig med telefon. Jeg har lest litt om dette på nett, og dette ser ut til å være en strategi flere og flere elektronikk leverandører legger seg på. Selv hadde jeg ikke forsikring på telefon da jeg er forsiktig med alt jeg eier og trodde jeg ikke trengte dette. Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Regner med jeg må klage til forbrukerrådet osv. Syntes dette er forferdelig. 5k for en ny telefon uten abonoment, og så virker ikke dritten. Er utrolig skuffet over Samsung. S 2 var den beste telefon jeg noen sinne har hatt før den klikka. Men det hjelper fint lite hvis jeg ikke kan bruke den. Jeg tror aldri jeg kommer til å kjøpe Samsung igjen hvis dette er holdningen deres til produktene de leverer. På den andre siden mistenker jeg at alle andre er like ille. Uff a meg, føler meg bare frustrert nå... Ang ditt problem. Send den inn på service. Kanskje du også får den gledlige beskjeden om at "Det er irring på batteripolene, og det dekkes ikke av garanti". Skal ringe på mandag til komplett, og forklare problemet. Enten sender de en ny tlf, eller så benytter jeg angreretten. Fuktskade på under to uker høres så lite sannsynlig ut at Lefdal burde skamme seg! Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en USB jig (som kan resette flash counteren) billig? Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en USB jig (som kan resette flash counteren) billig? http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320722803191 (anbefalt av akasha) Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Mulig du har samme problem som meg. Jeg kjøpte på Lefdal. Etter 2 uker begynte telefonen å henge seg mer og mer. Til slutt flere ganger i timen. Jeg hadde allerede før dette merket at telefonen hadde dårligere batteri, signal, lysstyrke og stabilitet, sammenlignet med min kjærestes S2. Jeg sendte telefonen inn via Leftal til service. Etter nesten 3 uker fikk jeg beskjed om at telefonen var fukt sakdet og garantien ikke dekket dette. Dette er ren BS. Har ALDRI hatt med telefon på bad, ut i regn eller på trening. I tillegg var bare telefon 2 uker gammel. Jeg mistenker Samsung følger opp den same stilen som tidligere hvor de produserer telefoner hvor spredningen i kvaliteten er stor (eks s1 hvor det var stor forskjell i GPS kvalitet og batteri-tid fra enhet til enhet). I tillegg gjemmer de seg bak "fukt-skade" hvis telefonen klikker. Telefon min var rett å slett ikke god nok kvalitet når den ble levert. Å nå peker de til fuktskade selv om jeg har vært ytterst forsiktig med telefon. Jeg har lest litt om dette på nett, og dette ser ut til å være en strategi flere og flere elektronikk leverandører legger seg på. Selv hadde jeg ikke forsikring på telefon da jeg er forsiktig med alt jeg eier og trodde jeg ikke trengte dette. Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Regner med jeg må klage til forbrukerrådet osv. Syntes dette er forferdelig. 5k for en ny telefon uten abonoment, og så virker ikke dritten. Er utrolig skuffet over Samsung. S 2 var den beste telefon jeg noen sinne har hatt før den klikka. Men det hjelper fint lite hvis jeg ikke kan bruke den. Jeg tror aldri jeg kommer til å kjøpe Samsung igjen hvis dette er holdningen deres til produktene de leverer. På den andre siden mistenker jeg at alle andre er like ille. Uff a meg, føler meg bare frustrert nå... Ang ditt problem. Send den inn på service. Kanskje du også får den gledlige beskjeden om at "Det er irring på batteripolene, og det dekkes ikke av garanti". Skal ringe på mandag til komplett, og forklare problemet. Enten sender de en ny tlf, eller så benytter jeg angreretten. Fuktskade på under to uker høres så lite sannsynlig ut at Lefdal burde skamme seg! Begge dere to: Greit nok at selgeren aviser garantien på bakgrunn av påståtte fukt skader, men det hindrer ikke dere å ta i bruk reklamasjonsretten. Som forbrukere stiller dere ekstra sterkt de første 6 månedene etter at produktet er kjøpt. Faktisk innenfor denne perioden er det selgeren som bevise at produktet ikke ble levert med feil. Nekter selgeren dere reklamasjonsretten så er det bare å kontakte forbrukerrådet, slik jeg ser dere så stiller dere begge sterkt. Til sammenligning så fikk jeg feil på min nesten to år gamle 3GS. Jeg fikk ikke gjenopprettet den siden det var noe galt med baseband. mCare, verkstedet, nektet meg garanti pga fuktskader som telefonen hadde. Etter at jeg gjorde krav på reklamasjonsretten fikk jeg ny enhet tilbake. Hører med til historien at jeg solgte denne 3GS og kjøpte meg S2 Endret 30. juli 2011 av Ali I Hagen Lenke til kommentar
Abstracter Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Mulig du har samme problem som meg. Jeg kjøpte på Lefdal. Etter 2 uker begynte telefonen å henge seg mer og mer. Til slutt flere ganger i timen. Jeg hadde allerede før dette merket at telefonen hadde dårligere batteri, signal, lysstyrke og stabilitet, sammenlignet med min kjærestes S2. Jeg sendte telefonen inn via Leftal til service. Etter nesten 3 uker fikk jeg beskjed om at telefonen var fukt sakdet og garantien ikke dekket dette. Dette er ren BS. Har ALDRI hatt med telefon på bad, ut i regn eller på trening. I tillegg var bare telefon 2 uker gammel. Jeg mistenker Samsung følger opp den same stilen som tidligere hvor de produserer telefoner hvor spredningen i kvaliteten er stor (eks s1 hvor det var stor forskjell i GPS kvalitet og batteri-tid fra enhet til enhet). I tillegg gjemmer de seg bak "fukt-skade" hvis telefonen klikker. Telefon min var rett å slett ikke god nok kvalitet når den ble levert. Å nå peker de til fuktskade selv om jeg har vært ytterst forsiktig med telefon. Jeg har lest litt om dette på nett, og dette ser ut til å være en strategi flere og flere elektronikk leverandører legger seg på. Selv hadde jeg ikke forsikring på telefon da jeg er forsiktig med alt jeg eier og trodde jeg ikke trengte dette. Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Regner med jeg må klage til forbrukerrådet osv. Syntes dette er forferdelig. 5k for en ny telefon uten abonoment, og så virker ikke dritten. Er utrolig skuffet over Samsung. S 2 var den beste telefon jeg noen sinne har hatt før den klikka. Men det hjelper fint lite hvis jeg ikke kan bruke den. Jeg tror aldri jeg kommer til å kjøpe Samsung igjen hvis dette er holdningen deres til produktene de leverer. På den andre siden mistenker jeg at alle andre er like ille. Uff a meg, føler meg bare frustrert nå... Ang ditt problem. Send den inn på service. Kanskje du også får den gledlige beskjeden om at "Det er irring på batteripolene, og det dekkes ikke av garanti". Skal ringe på mandag til komplett, og forklare problemet. Enten sender de en ny tlf, eller så benytter jeg angreretten. Fuktskade på under to uker høres så lite sannsynlig ut at Lefdal burde skamme seg! Begge dere to: Greit nok at selgeren aviser garantien på bakgrunn av påståtte fukt skader, men det hindrer ikke dere å ta i bruk reklamasjonsretten. Som forbrukere stiller dere ekstra sterkt de første 6 månedene etter at produktet er kjøpt. Faktisk innenfor denne perioden er det selgeren som bevise at produktet ikke ble levert med feil. Nekter selgeren dere reklamasjonsretten så er det bare å kontakte forbrukerrådet, slik jeg ser dere så stiller dere begge sterkt. Til sammenligning så fikk jeg feil på min nesten to år gamle 3GS. Jeg fikk ikke gjenopprettet den siden det var noe galt med baseband. mCare, verkstedet, nektet meg garanti pga fuktskader som telefonen hadde. Etter at jeg gjorde krav på reklamasjonsretten fikk jeg ny enhet tilbake. Hører med til historien at jeg solgte denne 3GS og kjøpte meg S2 Takk for tilbakemelding. Skal ta den til etterettning Tror kanskje blir litt satt ut av alle termene. For eks sa han at "Dette dekkes ikke av garanti", men om det er forskjell fra reklamasjon aner jeg ikke. Skal dra ditt på mandag å ta en alvorsprat Jeg er sikkert litt mer aggressiv en det jeg burde nå. Er bare så fælt å kjøpe en telefon man har gleda seg til, så miste den nesten umiddelbart. Noen flere som har erfaring med fuktskade påstanden fra selgere? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 En ting det er verdt å merke seg, er at det er verkstedet - ikke butikken - som avgjør om det dekkes av garanti/reklamasjon eller ikke. Mange blir fly forbanna på selgeren, men tenk nå lenger enn nesetippen for den stakkars selgeren prøver faktisk sitt beste. Sier verkstedet nei, så er ikke det butikken sin feil. 1 Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 blah.. blir jo skremt av alt jeg leser her.. kansje jeg bør revurdere denne tlf alikevel?:S ligger på posten og venter.... kansje bare droppe og hente ut. virker so mdet er mye kluss og rot. Lenke til kommentar
Abstracter Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 En ting det er verdt å merke seg, er at det er verkstedet - ikke butikken - som avgjør om det dekkes av garanti/reklamasjon eller ikke. Mange blir fly forbanna på selgeren, men tenk nå lenger enn nesetippen for den stakkars selgeren prøver faktisk sitt beste. Sier verkstedet nei, så er ikke det butikken sin feil. Vet du hvordan man går frem da? Hvis jeg mener jeg ikke har gjort noe galt, men de nekter? Forbrukerrådet? TV2 Hjelper deg? Kontakte Samsung Norge? politianmeldelse for svindel? En ting er sikkert, jeg finner meg ikke i å betale 5k for noe som ikke fungerer, og som jeg har behandlet særdeles pent. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Verkstedet dokumenterer slike ting med bilder osv, så det er nok veldig vanskelig å vinne frem i en slik sak. Jeg jobber selv som selger, og sier verkstedet nei så får ikke vi gjort noe mer siden verkstedet representerer produsenten. Forhør deg gjerne med forbrukerrådet om hvordan du skal gå frem, for det vet jeg faktisk ikke. Det er forresten slik at telefonen kan få væskeskade uten at man merker det. At den ligger i lomma mens det regner kan være nok, og det samme gjelder kondensen som kan oppstå når man om vinteren går fra kuldegrader ute til rundt 20 varmegrader inne. Lenke til kommentar
Abstracter Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Verkstedet dokumenterer slike ting med bilder osv, så det er nok veldig vanskelig å vinne frem i en slik sak. Jeg jobber selv som selger, og sier verkstedet nei så får ikke vi gjort noe mer siden verkstedet representerer produsenten. Forhør deg gjerne med forbrukerrådet om hvordan du skal gå frem, for det vet jeg faktisk ikke. Det er forresten slik at telefonen kan få væskeskade uten at man merker det. At den ligger i lomma mens det regner kan være nok, og det samme gjelder kondensen som kan oppstå når man om vinteren går fra kuldegrader ute til rundt 20 varmegrader inne. Ok takk. Jeg er klar over at det er lett å fruktskade en mobil. Det er derfor jeg har vært så forsiktig. Problemet mitt er jeg bare hadde telefon i ca 2 uker, uten at den var i et fuktig rom eller ute i regnvær. Høres ut som jeg må vurdere politi anmeldelse egentlig. Regner ikke med det kommer noe ut av det, annet at jeg har gjort mitt for det jeg føler er rettferden. Føler meg rett å slett svindlet akkurat nå, som om at elektronikk produsenter kan lage produktuer som ikke holder, og ikke trenger stå opp for det hvis produktene svikter. Håper det kommer telefoner i fremtiden som er litt mer solide... Uff, nei nå blir jeg bare sur her. Må gå å finne på noe annet. Takk for at du forteller ut i fra din erfering Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ok takk. Jeg er klar over at det er lett å fruktskade en mobil. Det er derfor jeg har vært så forsiktig. Problemet mitt er jeg bare hadde telefon i ca 2 uker, uten at den var i et fuktig rom eller ute i regnvær. Høres ut som jeg må vurdere politi anmeldelse egentlig. Regner ikke med det kommer noe ut av det, annet at jeg har gjort mitt for det jeg føler er rettferden. Føler meg rett å slett svindlet akkurat nå, som om at elektronikk produsenter kan lage produktuer som ikke holder, og ikke trenger stå opp for det hvis produktene svikter. Håper det kommer telefoner i fremtiden som er litt mer solide... Uff, nei nå blir jeg bare sur her. Må gå å finne på noe annet. Takk for at du forteller ut i fra din erfering Jeg forstår godt frustrasjonen, men politianmeldelse er ikke veien å gå. Som nevnt tidligere så stiller du sterkt med forbrukerkjøpsloven i ryggen. Be de dokumentere hvorfor dette ikke kan ha skjedd før du kjøpte telefonen. Det er forbrukerkjøpslovens §18 som gjør din sak sterk: Hvis ikke noe annet bevises, skal en mangel som viser seg innen seks måneder etter risikoens overgang, formodes å ha eksistert ved risikoens overgang. Dette gjelder likevel ikke dersom formodningen er uforenlig med varens eller mangelens art. Viktig å presisere at de ikke skal dokumentere AT det er en skade, men at skaden skjedde etter kjøpet. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) En ting det er verdt å merke seg, er at det er verkstedet - ikke butikken - som avgjør om det dekkes av garanti/reklamasjon eller ikke. Mange blir fly forbanna på selgeren, men tenk nå lenger enn nesetippen for den stakkars selgeren prøver faktisk sitt beste. Sier verkstedet nei, så er ikke det butikken sin feil. Dette er fullstendig feil. Som kjøper er det selger man forholder seg til, enkelt og greit. Dersom selger går konkurs eller er vanskelig kan man gå på importør for å få dekket reklamasjonsretten. Man kan altså velge selv hvem man vil rævkjøre så lenge man er forbruker Verkstedet dokumenterer slike ting med bilder osv, så det er nok veldig vanskelig å vinne frem i en slik sak. Jeg jobber selv som selger, og sier verkstedet nei så får ikke vi gjort noe mer siden verkstedet representerer produsenten. Forhør deg gjerne med forbrukerrådet om hvordan du skal gå frem, for det vet jeg faktisk ikke. Det er forresten slik at telefonen kan få væskeskade uten at man merker det. At den ligger i lomma mens det regner kan være nok, og det samme gjelder kondensen som kan oppstå når man om vinteren går fra kuldegrader ute til rundt 20 varmegrader inne. Du tar feil, det er faktisk slik at det er dere som utgjør salgsleddet som har ansvaret ovenfor forbruker. Hva verkstedet/importør mener er knekkende likegyldig, det er selger som har alt ansvar! Som forbruker driter jeg egentlig i om forhandler får dekket ting fra sine leverandører eller ei.. Jeg kjører på fullt mot forhandler, det er taktisk sett også bedre enn å kjøre på andre ledd, siden forhandlerne ofte har alt for dårlig kompetanse og driter seg grundig ut underveis. Produktet skal også tåle de forhold det er solgt for å tåle.. En telefon som ikke tåler overgang fra å gå ute til å gå inne er et produkt med mangel i utgangspunktet. En mobiltelefon man ikke kan forflytte er liksom ikke så veldig mobil Endret 30. juli 2011 av Snylter 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg