Slai Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 swype. men anbefaler swiftkey x. Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 swype. men anbefaler swiftkey x. Enig! Tror de 25 kronene er de mest nyttige jeg noen gang har brukt! Absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Et ord: I'm a pirate 1 Lenke til kommentar
nikolaim Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 om du ikke vil betale den lille summen på 25kr for swiftkey x, noe jeg vil anbefale for å støtte utviklerne kan du laste ned det alternative markedet "snappzmarket", der du får lastet ned swiftkey x gratis Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Kies støtter mac? Nei, støtter ikke mac. Må nok ha en windows maskin. Tror der er en beta til mac? Endret 27. juli 2011 av svortevik Lenke til kommentar
Recon Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Sært. Jeg har kjøpt en 1200mAh lader, og den lader som fy, men sært nok responderer ikke telefonen på annet enn hometasten med den tilkoblet. Jeg får ikke brukt den på noen måte mens jeg lader med den laderen, kun med den normale laderen eller usb-lading. Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Sært. Jeg har kjøpt en 1200mAh lader, og den lader som fy, men sært nok responderer ikke telefonen på annet enn hometasten med den tilkoblet. Jeg får ikke brukt den på noen måte mens jeg lader med den laderen, kun med den normale laderen eller usb-lading. Hørtes unektelig merkelig ut ja..... Bruker selv 1000 mAh om jeg lader om dagen og 700 mAh som fulge med om natten. Bruker også en 1000 mAh USB lader i bilen. Ikke noe problemer når jeg bruker noen av dem. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kies støtter mac? Nei, støtter ikke mac. Må nok ha en windows maskin. Tror der er en beta til mac? Hmm, hva mener dere ikke fungerer på mac? Har ingen problemer med Kies og mac ... Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Sært. Jeg har kjøpt en 1200mAh lader, og den lader som fy, men sært nok responderer ikke telefonen på annet enn hometasten med den tilkoblet. Jeg får ikke brukt den på noen måte mens jeg lader med den laderen, kun med den normale laderen eller usb-lading. Hørtes unektelig merkelig ut ja..... Bruker selv 1000 mAh om jeg lader om dagen og 700 mAh som fulge med om natten. Bruker også en 1000 mAh USB lader i bilen. Ikke noe problemer når jeg bruker noen av dem. Har sett det samme med en lader kjøpt i Bangkok.. Ingen respons ved lading.. Lenke til kommentar
Kassi Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Har hatt telefonen i godt over en uke nå og er knall fornøyd. Ladet den første gangen i ca 3 timer så var batteriet fullt og det varte i godt over 25 timer, dog med lite bruk. Ingen klager utenom at den er en smule stor, men det er en vanesak. Et tips som sikkert de fleste har fått med seg eller står tidligere i tråden. 3 trykk på øreplugg knappen skifter sang frem og ett trykk pauser musikken. (pluggene er ikke de beste, men de gjør jobben) Endret 28. juli 2011 av Kassi Lenke til kommentar
izihbo Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Ja det er SwiftKey eller gtfo for min del ja ;-) Absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Har skjedd noe litt merkelig her. Vibreringen har sluttet å virke på tlf min men når jeg kobler til headsett da funker den Noen som har erfart dette ? Kalenderen min har og slettet alle avtaler. . . . Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Sært. Jeg har kjøpt en 1200mAh lader, og den lader som fy, men sært nok responderer ikke telefonen på annet enn hometasten med den tilkoblet. Jeg får ikke brukt den på noen måte mens jeg lader med den laderen, kun med den normale laderen eller usb-lading. Hørtes unektelig merkelig ut ja..... Bruker selv 1000 mAh om jeg lader om dagen og 700 mAh som fulge med om natten. Bruker også en 1000 mAh USB lader i bilen. Ikke noe problemer når jeg bruker noen av dem. Jeg har prøvd med laderen til min Galaxy Tab 10.1, og den funkerer fint på min telefon, og jeg kan bruke telefonen normalt ved lading. Tab laderen er på 2A. Lenke til kommentar
marovic Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 1) Må telefonen rootes for å kunne velge feks skjerm nr. 3 som "default" på homescreen? 2) Noen som har funnet et godt armbånd til bruk under trening som passer Galaxy S II godt? Lenke til kommentar
olahal3 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) har en del spørsmål: - har noen en anbefaling av program til å styre pc fra telefonen? tenker da på styring via wi-fi og kanskje til og med 3g hvis det går an? Teamviewer, har fått god anmeldelse på dinside Endret 28. juli 2011 av olahal3 Lenke til kommentar
dreamo Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 1) Må telefonen rootes for å kunne velge feks skjerm nr. 3 som "default" på homescreen? Nei. Du kan bruke f.eks. LauncherPro og sette den skjermen du vil som default. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Noen som kan hjelpe meg her? Har noen syvbokstaversord, men klarer ikke plassere dem. Tror jeg har tapt :O EDIT: Vedlegg fungerer ikke her nei... Endret 28. juli 2011 av -Teddy- Lenke til kommentar
adale Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hei! Bruker alle default kalender her, eller finnes det noe enda bedre å få kjøpt? Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kan man bruke den modda tw launcheren uten root? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hei! Bruker alle default kalender her, eller finnes det noe enda bedre å få kjøpt? Bruker selv kalenderen til folkene bak GOLauncher, og selvsagt GOLauncher. Synes hvertfall widgetene til denne er bedre, og kan fortsatt synkronisere med gmail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg