laksekongen Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Korleis kan eg innstalere den vanlege romen igjen? Brukar lightning rom 2.2, men på grunn av random restarts yjnskjer eg å prøve den vanlege stock romen med root for å sjå om alt funkar som det skal då.... Last ned den vanlige med kies, eller finn den paa nettet aa flash med odin. Lenke til kommentar
Njord74 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Da er Litening Rom 3.2 ute,for dere som vil ha den Changelog; 23/07/2011 fixed CRT effect fixed battery percentage sound should be ok now fixed the FC issues. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er dette enkelt å installere? Har 0 erfaring med flashing/rooting etc Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det ser ut som om det er mulig å kjøyre 3.2 frå Odin sidan det er fullversjon right? Den er iallfall på 279mb, så då treng eg ikkje å innstalere 3,0 fyrst? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Trengte bare odin ja. Er det mulig å få æøå i orginal tastaturet? Evt. kva er den beste erstattaren? Lenke til kommentar
Thefainter Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Jeg skaffa meg en Galaxy S II for bare noen dager siden og i dag fikk fikk skjermen plutselig gulskjær i seg (altså gult lys) Det forsvant da jeg skrudde av og på skjermen igjen da, men er dette noe jeg bør gjøre noe med? Edit: sånn som det er snakk om her: LINK Edit2: glemte å si at nettlesern som fulgte med mobilen hakker av og til også Endret 23. juli 2011 av Thefainter Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Trengte bare odin ja. Er det mulig å få æøå i orginal tastaturet? Evt. kva er den beste erstattaren? Jeg foretrekker swiftkey X. Jeg skaffa meg en Galaxy S II for bare noen dager siden og i dag fikk fikk skjermen plutselig gulskjær i seg (altså gult lys) Det forsvant da jeg skrudde av og på skjermen igjen da, men er dette noe jeg bør gjøre noe med? Edit: sånn som det er snakk om her: LINK Om du har det gulskjæret er det noe feil med skjermen din. Da må du sende inn telefonen igjen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Trengte bare odin ja. Er det mulig å få æøå i orginal tastaturet? Evt. kva er den beste erstattaren? Det fungerte i 3.0 versjonen, men de fucket det opp igjen i 3.1/2. Jeg flashet tilbake til 3.0 igjen.. Lenke til kommentar
blixt Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Begynner å bli virkelig glad i gs2. Nice Hvilken launcher, themes bruker du? LauncherPro Moon Phase Make your clock widget Animated Widget Battery widget Viewer Lenke til kommentar
Recon Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg skaffa meg en Galaxy S II for bare noen dager siden og i dag fikk fikk skjermen plutselig gulskjær i seg (altså gult lys) Det forsvant da jeg skrudde av og på skjermen igjen da, men er dette noe jeg bør gjøre noe med? Edit: sånn som det er snakk om her: LINK Om du har det gulskjæret er det noe feil med skjermen din. Da må du sende inn telefonen igjen. Nå og da får jeg et slikt, men kun akkurat i notification area et halvsekund. Tror ikke jeg blir å bry meg med det. Skjer ikke i vanlig bruk ,men ved reaktivering av skjerm e.l. Lenke til kommentar
adale Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Her har jeg et bra tips for alle med root som vil fryse apps for å utvide batteritiden. Jeg merket stor forskjell med det blotte øyet etterpå (prosent gikk saktere nedover). Denne bør kanskje være med i første post under batteri? https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/pub?hl=en_US&hl=en_US&key=0Ag43oj7rLQP4dENZcmhGN0ZUa3pHSENVeXlqUm5vV0E&single=true&gid=0&output=html Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) På min galaxy s2 har jeg fått en merkelig ring som alltid er der, den er som oftest bare synlig når man drar ned notification baren, eller når bakgrunnsfargen er grå. (litt vanskelig å se, lettere om du sitter litt langt fra skjermen) Er det noen andre som har samme problem? Har sett på en annen s2 telefon og der er ikke ringen. Er dette software eller evt. hw problem? Dessuten har jeg lest tidligere at kameraet kan ha problemer med rosa farge i midten, er det noen andre som har opplevd dette? Hvordan fikser man slikt? Eller dette bare hardware feil og telefonen må sendes inn? Endret 24. juli 2011 av Okse_ku Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Det med kameraet har jeg også. men siden jeg er rootet er det nok ingen vei tilbake. Viser bare innendørs på hvit bakgrunn uansett så. Lenke til kommentar
arcticman Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Begynner å bli virkelig glad i gs2. Nice Hvilken launcher, themes bruker du? LauncherPro Moon Phase Make your clock widget Animated Widget Battery widget Viewer Takker, utrolig stilig Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Noen flere som har lyst til å dele skjermbildet sitt? Mitt er ikke så spesielt, så dropper å dele mitt, men hadde vært kult å se hvordan folk har det Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Plutselig helt uten videre stoppet min gs2 å snu bildet når jeg skal sende meldinger og skal på internett .. dvs når jeg vrir den vertikalt. Er det en instillinger som lar meg sjekke dette ? Har letet meg halvt ihjæl og prøvd å reboote tlf i tillegg. Irriterer vettet av meg når jeg skal skrive sms siden jeg ikke får snudd den som jeg pleier. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Plutselig helt uten videre stoppet min gs2 å snu bildet når jeg skal sende meldinger og skal på internett .. dvs når jeg vrir den vertikalt. Er det en instillinger som lar meg sjekke dette ? Har letet meg halvt ihjæl og prøvd å reboote tlf i tillegg. Irriterer vettet av meg når jeg skal skrive sms siden jeg ikke får snudd den som jeg pleier. Du kan dra ned navigasjonslinjen (øverst med batteriet og notifications) og skru av/på "Auto rotasjon" Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Seriøst, så åpentlyst ! Tusen takk .. hadde kommet borti der i fylla fant jeg ut. Tusen takk. Seriøst, så åpentlyst ! Tusen takk .. hadde kommet borti der i fylla fant jeg ut. Tusen takk. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg er ikke akkurat superimponert av batteriet med Lite'ning 2.2 heller. 8 timer 23 min siden lading, 86% igjen. 30 min skjerm på og 8 min samtale. Wifi, BT etc av. Jeg sitter omtrent og ser prosentene gå nedover mens jeg sender en melding. Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Du kan ikke forvente for mye heller og hvis du nettopp flashet bør du gi den noen dager. Endret 24. juli 2011 av Nilsido Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg