Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...

Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det kommer noen stereoanlegg med docking til S2 snart? Iphone har jo alle og hadde håpet at nå som S2 kom med microUSB i bunnen så ville noen lage et adapter eller en egen dock. Har kun sett den lille docken foreløpig.

Lenke til kommentar

Ser at i TW har jeg noe som heter programmonitor som viser aktive programmer.Men i Launcher pro er den ikke der.

Om jeg er på internett med TW må jeg trykke tilbaketasten eller home for å komme ut av internett,men nettleseren blir uansett ikke lukket.

.Den må jeg lukke selv hver gang under aktive programmer.

Ingen enklere måter?

Lenke til kommentar

For ca 2 uker siden oppdaterte jeg tlf med kun å koble tlf til pc, starte kies og voila så skjedde oppdateringen helt automatisk. Når jeg nå gjorde det samme idag tenkte jeg kanskje at det skulle stå "ingen nye oppdateringer tilgjengelige", men det skjer ingenting.

Jeg er ingen tech nerd, så her trenger jeg hjelp

Lenke til kommentar

Noen som vet om det kommer noen stereoanlegg med docking til S2 snart? Iphone har jo alle og hadde håpet at nå som S2 kom med microUSB i bunnen så ville noen lage et adapter eller en egen dock. Har kun sett den lille docken foreløpig.

Tviler på det kommer stereo anlegg med docking for SG2, men du kan jo kjøpe Samsung sin offisielle docking, og da kan du koble den til stereo anlegg og spille spotify etc, funger greit for meg iallefall.

Lenke til kommentar

Akkurat kjøpt meg dette beistet, og den står nå på lading for første gang.

Spørsmål: Hvor lenge skal den lades første gangen? Noen sier 12 timer, andre sier 6, noen et helt døgn osv.. Anyone?

Btw, er det vanlig at varsellampa ikke lyser i det hele tatt når den lader seg? (Jeg kommer fra en HTC Desire...) Vil lampa lyse grønn når den er klar? :D

Takk for svar på mine idiotiske spørsmål! :D

Lenke til kommentar

Så da er det litt mer enn "2 sekunder", siden du må faktisk passe litt på at du er utlada en gang det passer greit å lade opp, og passe på at du får lada fullt opp før du skal ut døra på ville eventyr.

Veldig enkelt det der. På kvelden skrur du opp skjermens styrke til fullt, setter på en film. Gjerne ha på wifi, gps og diverse. Batteriet tømmer seg fort. Lad den når du sover.

Edit:

Ah, igår gikk swiftkey betaen ut. Idag får jeg swiftkey gratis av amazon <3

Jeg får ikke tak i swiftkey fra amazon, står at det bare er mulig i USA. Skifter du bare adressen til en amerikansk en?

Endret av Okse_ku
Lenke til kommentar

Akkurat kjøpt meg dette beistet, og den står nå på lading for første gang.

Spørsmål: Hvor lenge skal den lades første gangen? Noen sier 12 timer, andre sier 6, noen et helt døgn osv.. Anyone?

Btw, er det vanlig at varsellampa ikke lyser i det hele tatt når den lader seg? (Jeg kommer fra en HTC Desire...) Vil lampa lyse grønn når den er klar? :D

Takk for svar på mine idiotiske spørsmål! :D

Les førsteposten angående batteriet ditt..

Har telefonen plutselig fått en varsellampe uten at jeg vet det?? Når telefonen er ferdigladet lager den en lyd. Eneste jeg vet om.

Endret av MeBerg
Lenke til kommentar

Lite'ning ROM 3.1 er f.. meg helt på tur. Batteristatusen min hopper opp og ned som en tulling mellom 7-8% og der den egentlig ligger 7x'ish%. Batteri widget jeg har på en annen skjerm viser dog "normal" utvikling i batteriet (synkende altså). I tillegg ser jeg at selv når den innebygde måleren i notifications viser i området der batteristatus faktisk er, ligger den jevnt over 2% under widgeten (som jeg stoler mest på nå).

Flere med dette?

Driver og bruker opp batteriet etter kalibrering nå, så trodde den ville synke normalt men...

Aha. My bad! :)

Uansett, hvor lenge skal den ligge første gangen?

Er vel bare å begynne å bruke den out of the box til den er tom. Trenger vel ikke lade før første gangs bruk.

Lenke til kommentar

Jeg dreit i 3.1 siden batterigreia er weird, ikke det at betteriet er noe problem egentlig, det viser bare feil.

Kjører 2.2 jeg nå, glatt som kosemus, fin batteritid sålangt og of course the cute CRT sceen off thing.

Kaim: skal ligge i ca 0 minutter. Ta ut tlf, skru på, lek og dall, lad når du føler for det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...