Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Kalibreringen" sletter bare en fil i telefonen som overvåker batteriet ditt. Når den blir slettet tvinger det android til å finne ut av informasjonen igjen. Så om du har et fullladet batteri når du bytter rom, er det ikke store sjansen for at du må kalibrere.

Lenke til kommentar

Ok, da kjørte jeg en factory reset igår etter først å ha lagt inn Litening 3.0 og ble endelig kvitt det forbanna batterisluket og et "Android OS" bruk som lå på 70-80%. Istedet for å miste 20%+ av batteriet over natten, mistet jeg nå bare 2-3%. Å kun flashe til Litening hjalp ikke i det hele tatt, men en full reset måtte altså til. Ellers har jeg ikke gjort noe andre "sparetiltak".

En ting er sikkert og det er at det vil være forbanna irriterende dersom dette skjer hver måned. Veldig irriterende at det ikke er mulig å finne ut nøyaktig hva som gjøre at telefonen plutselig begynner å bruke mye strøm konstant. Hadde man hatt en skikkelig taskmanager som viste alle prosesser og deres CPU tid så burde det jo vært mulig å se dette.

Lenke til kommentar

Så da er det litt mer enn "2 sekunder", siden du må faktisk passe litt på at du er utlada en gang det passer greit å lade opp, og passe på at du får lada fullt opp før du skal ut døra på ville eventyr.

Veldig enkelt det der. På kvelden skrur du opp skjermens styrke til fullt, setter på en film. Gjerne ha på wifi, gps og diverse. Batteriet tømmer seg fort. Lad den når du sover.

 

Edit:

Ah, igår gikk swiftkey betaen ut. Idag får jeg swiftkey gratis av amazon <3

Endret av Byxxi
Lenke til kommentar

Har prøvd det der, er ikke så lett å draine batteriet mitt, har hatt på mongo styrke og satt på Watership Down, filmen ble ferdig før telefonen slukna, måtte kjøre den enda en gang. Og da var det vel rundt 30% jeg skulle draine.

 

:|

 

Ikke testa å kjøre på med wifi, tenkte det neppe var noe vits hvis ikke wifien var i aktivt bruk, samme med gpsen og bluetoothen?

Lenke til kommentar

Har prøvd det der, er ikke så lett å draine batteriet mitt, har hatt på mongo styrke og satt på Watership Down, filmen ble ferdig før telefonen slukna, måtte kjøre den enda en gang. Og da var det vel rundt 30% jeg skulle draine.

 

:|

 

Ikke testa å kjøre på med wifi, tenkte det neppe var noe vits hvis ikke wifien var i aktivt bruk, samme med gpsen og bluetoothen?

Jeg vil nå si at du har et luksus problem om det stemmer

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens gladnyhet!

Nå kan GS2 oppdateres Over the Air! Det gjøres på følgende måte: Gå på Innstillinger – Om telefon – Programvareoppdatering – Søk etter oppdatering.

 

Gjorde dette når jeg fikk telefon for noen uker siden, nå står det at jeg har nyeste versjon.

 

Android 2.3.3

Grunnbånd I9100XXKE7

Build XWKF3

Lenke til kommentar

Var en kar her som spurte om denne sikkerhetsappen til Samsung som følger med telefonen, men finner ikke posten. Uansett, jeg har testet den litt, den later til å fungere. Vær obs på at om du har WiFi/3G avslått og bruker et opplåsningsmønster så er den ganske ubrukelig. Om programmet overlever en hard-reset så er det derimot muligheter, men det aner jeg ikke.

 

Noen som kan bekrefte om samtalevolumet med headset er bedre med 2.3.4? I 2.3.3 så er det UBRUKELIG, selv innendørs er det vanskelig å høre hva motparten sier. Snakker om kablet headset, slik som det som følger med telefonen, ikke blutetooth.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...