djheaven Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Nå føler jeg meg litt dum her. Men, kalibrere batterie? Hva mener dere med det? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Nå føler jeg meg litt dum her. Men, kalibrere batterie? Hva mener dere med det? Det er fordi når du har installert en ny ROM så vil android av og til vise feil. Du kan bruke en app til formålet : http://www.appbrain.com/app/battery-calibration/com.nema.batterycalibration Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 En slipper vel å kalibrere batteriet så lenge en husker å ha fullt batteri når en legger inn ny rom? Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Aaa. Da lærte jeg noe nytt i dag også Da har jeg lagt inn Orginalt FW igjen, og kun rootet tlf. Så skal jeg se om det hjelper på batterie. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 En slipper vel å kalibrere batteriet så lenge en husker å ha fullt batteri når en legger inn ny rom? Har det så mye å si.. det tar jo knappe 2 sekunder å kalibrere da Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 "Kalibreringen" sletter bare en fil i telefonen som overvåker batteriet ditt. Når den blir slettet tvinger det android til å finne ut av informasjonen igjen. Så om du har et fullladet batteri når du bytter rom, er det ikke store sjansen for at du må kalibrere. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Akasha, trodde man måtte slette den fila, deretter draine batteriet helt og lade det helt opp? Iallefall det jeg fikk inntrykk av med BatteryCalibrator appen jeg har :< Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Akasha, trodde man måtte slette den fila, deretter draine batteriet helt og lade det helt opp? Iallefall det jeg fikk inntrykk av med BatteryCalibrator appen jeg har :< Det stemmer ganske godt. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Så da er det litt mer enn "2 sekunder", siden du må faktisk passe litt på at du er utlada en gang det passer greit å lade opp, og passe på at du får lada fullt opp før du skal ut døra på ville eventyr. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Ok, da kjørte jeg en factory reset igår etter først å ha lagt inn Litening 3.0 og ble endelig kvitt det forbanna batterisluket og et "Android OS" bruk som lå på 70-80%. Istedet for å miste 20%+ av batteriet over natten, mistet jeg nå bare 2-3%. Å kun flashe til Litening hjalp ikke i det hele tatt, men en full reset måtte altså til. Ellers har jeg ikke gjort noe andre "sparetiltak". En ting er sikkert og det er at det vil være forbanna irriterende dersom dette skjer hver måned. Veldig irriterende at det ikke er mulig å finne ut nøyaktig hva som gjøre at telefonen plutselig begynner å bruke mye strøm konstant. Hadde man hatt en skikkelig taskmanager som viste alle prosesser og deres CPU tid så burde det jo vært mulig å se dette. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Så da er det litt mer enn "2 sekunder", siden du må faktisk passe litt på at du er utlada en gang det passer greit å lade opp, og passe på at du får lada fullt opp før du skal ut døra på ville eventyr. Veldig enkelt det der. På kvelden skrur du opp skjermens styrke til fullt, setter på en film. Gjerne ha på wifi, gps og diverse. Batteriet tømmer seg fort. Lad den når du sover. Edit: Ah, igår gikk swiftkey betaen ut. Idag får jeg swiftkey gratis av amazon <3 Endret 21. juli 2011 av Byxxi Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Har prøvd det der, er ikke så lett å draine batteriet mitt, har hatt på mongo styrke og satt på Watership Down, filmen ble ferdig før telefonen slukna, måtte kjøre den enda en gang. Og da var det vel rundt 30% jeg skulle draine. :| Ikke testa å kjøre på med wifi, tenkte det neppe var noe vits hvis ikke wifien var i aktivt bruk, samme med gpsen og bluetoothen? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Har prøvd det der, er ikke så lett å draine batteriet mitt, har hatt på mongo styrke og satt på Watership Down, filmen ble ferdig før telefonen slukna, måtte kjøre den enda en gang. Og da var det vel rundt 30% jeg skulle draine. :| Ikke testa å kjøre på med wifi, tenkte det neppe var noe vits hvis ikke wifien var i aktivt bruk, samme med gpsen og bluetoothen? Jeg vil nå si at du har et luksus problem om det stemmer 1 Lenke til kommentar
ccing Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Likte veldig godt de iconene du hadde der. Følger de med LP? Nei, de ikonene fant jeg en eller annen plass på deviantart. Husker dessverre ikke helt hvor Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Litt luksus. Husker første gang jeg satt meg ned og skulle se film på mobilen, samme filmen faktisk. Fra noenognitti til åtti prosent. Trodde jeg skulle falle av buss-setet. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Dagens gladnyhet! Nå kan GS2 oppdateres Over the Air! Det gjøres på følgende måte: Gå på Innstillinger – Om telefon – Programvareoppdatering – Søk etter oppdatering. Gjorde dette når jeg fikk telefon for noen uker siden, nå står det at jeg har nyeste versjon. Android 2.3.3 Grunnbånd I9100XXKE7 Build XWKF3 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Var en kar her som spurte om denne sikkerhetsappen til Samsung som følger med telefonen, men finner ikke posten. Uansett, jeg har testet den litt, den later til å fungere. Vær obs på at om du har WiFi/3G avslått og bruker et opplåsningsmønster så er den ganske ubrukelig. Om programmet overlever en hard-reset så er det derimot muligheter, men det aner jeg ikke. Noen som kan bekrefte om samtalevolumet med headset er bedre med 2.3.4? I 2.3.3 så er det UBRUKELIG, selv innendørs er det vanskelig å høre hva motparten sier. Snakker om kablet headset, slik som det som følger med telefonen, ikke blutetooth. Endret 21. juli 2011 av -Teddy- Lenke til kommentar
ccing Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 For dere med NoLED, som vil ha et penere utseende(tar mer av batteriet): BIG SPENDER - NoLED icon pack Får det ikke helt til selv, så hvis noen vil bruke det hadde det vært fint med instruksjoner! Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Får det ikke helt til selv, så hvis noen vil bruke det hadde det vært fint med instruksjoner! Regner med du har fulgt det som står der? Gå til sdcard/NoLED/themes og plasser en av filene du lasted ned dit. Eksisterer ikke mappen fra før må du lage en ny Lenke til kommentar
arcticman Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Begynner å bli virkelig glad i gs2. Nice Hvilken launcher, themes bruker du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg