Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt mer hassle med den altså, men den gjør jobben om det er krise.

 

Så det blir altså ikke bare å trykke på en enkel knapp, men må kanskje inn i meny osv for å ta opp? - hmmm, da blir det kanskje for knotete til at det blir brukt ja.

 

Den jiig'en - så video på hva den gjorde, men skjønte ikke helt nytteverdien foruten at den fjernet et 'ikon' og hvis jeg forstod det riktig - at den 'opphevet' at man hadde rootet og ga samme info som om den ikke er rootet?

 

Det er så mye info i denne tråden at en uten erfaring faller av med en gang :hmm:

Lenke til kommentar
Litt mer hassle med den altså, men den gjør jobben om det er krise.

 

Så det blir altså ikke bare å trykke på en enkel knapp, men må kanskje inn i meny osv for å ta opp? - hmmm, da blir det kanskje for knotete til at det blir brukt ja.

 

Den jiig'en - så video på hva den gjorde, men skjønte ikke helt nytteverdien foruten at den fjernet et 'ikon' og hvis jeg forstod det riktig - at den 'opphevet' at man hadde rootet og ga samme info som om den ikke er rootet?

 

Det er så mye info i denne tråden at en uten erfaring faller av med en gang :hmm:

USB-jigen kan redde deg om du bricker telefonen. Altså om noe går i stå etter du har flashet. Den kan også nullstille flashcounteren. Den tredje tingen den gjør, er å fjerne varseltrekanten som dukker opp når du skrur på telefonen, om du ikke har stock kernel.

Lenke til kommentar

takk takk! (:

 

en av disse (uten mod)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=951263

 

battery widget android

 

oneseven (pro)

 

bruker launcher pro.

 

Likte veldig godt de iconene du hadde der. Følger de med LP?

 

Opptak?

 

Når du ringer noen eller er i telefonen kan du klikke på et ikon som tar opp samtalen.

 

veldig fiffig :love:

 

Ahh, skjønner.

 

Testet denne til det tidligere som også har noen ekstra funksjoner som var grei.

Lenke til kommentar

Hvorfor får jeg bare dette når jeg prøver å innstallere Lite'ning Rom v3.1 XXKG2?

 

<ID:0/003> Added!!

<OSM> Enter CS for MD5..

<OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..

<OSM> Please wait..

<OSM> Litening_Rom_v3-1.tar.md5 is valid.

<OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..

<OSM> Leave CS..

<ID:0/003> Odin v.3 engine (ID:3)..

<ID:0/003> File analysis..

<ID:0/003> SetupConnection..

<OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 1)

 

Allså ikke skiftet noe ting som helst :hmm:

 

Har gjort alt "How to do" som står her:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095274

 

Har

Android 2.3.3

I9100XXKDJ

Kjerne versjon

2.6.35.7-I9100XXKDJ-CLT161513

Build nr:

GINGERBREAD.XXKE2

 

 

EDIT

Fikk det til. Har nå Lite'ning Rom v3.1 XXKG2 på mobilen.

Må nok lade den opp igjen, og ta en batteri kalibrering ja.

Og som andre har sakt, den web browseren er ikke helt god nei, men det kommer nok en oppdatering. Bruke Firefox, Opera eller Dolpin. Og får se hvem av dem som er best.

Fordelen med FF er at jeg har alle bokmerkene på den som jeg har på PCen(er sync`et).

 

Ser ikke ut som noe er mistet, må sette opp mailen på ny(SGS2 sin orginale).

Alle programer, bilder og filmer er fortsatt på mobilen.

 

Eneste som ikke virker er vær & valuta kurs widgets`ene.

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Ser at mange har problemer med siste 3.1 utgaven av Lite'ning Rom. Selv bruker jeg 3.0 utgaven, og synes at den sluker batteri, eks: i går laddet jeg tlf fult opp, tok så en tur til sykehuse, var hjemme etter 5timer, og da hadde jeg bare 35% igjen, joda, spiller musikk og surfer. Men, virker som at tlf sluker strømmen, selv om den bare ligger der.

 

Og går jeg på Batteribruk, ser jeg at Android OS ligger på hele 60%, og da er det ikke noe som er på, slått av wifi, tømt minne. og alt av programmer som skulle gå, men enda ligger den på over 60%

Lenke til kommentar

Hei dere. Jeg har nå 2.3.3, men lurer på om det er en måte som gjør at jeg kan installere den lekkede versjonen av 2.3.4 på uten å måtte wipe alt?

Flash med odin. Men, uansett hva, så bør du ta backup om du skal flashe noe.

 

Ser at mange har problemer med siste 3.1 utgaven av Lite'ning Rom. Selv bruker jeg 3.0 utgaven, og synes at den sluker batteri, eks: i går laddet jeg tlf fult opp, tok så en tur til sykehuse, var hjemme etter 5timer, og da hadde jeg bare 35% igjen, joda, spiller musikk og surfer. Men, virker som at tlf sluker strømmen, selv om den bare ligger der.

 

Og går jeg på Batteribruk, ser jeg at Android OS ligger på hele 60%, og da er det ikke noe som er på, slått av wifi, tømt minne. og alt av programmer som skulle gå, men enda ligger den på over 60%

Hvorfor tømmer du minne?

Lenke til kommentar

Ser at mange har problemer med siste 3.1 utgaven av Lite'ning Rom. Selv bruker jeg 3.0 utgaven, og synes at den sluker batteri, eks: i går laddet jeg tlf fult opp, tok så en tur til sykehuse, var hjemme etter 5timer, og da hadde jeg bare 35% igjen, joda, spiller musikk og surfer. Men, virker som at tlf sluker strømmen, selv om den bare ligger der.

 

Og går jeg på Batteribruk, ser jeg at Android OS ligger på hele 60%, og da er det ikke noe som er på, slått av wifi, tømt minne. og alt av programmer som skulle gå, men enda ligger den på over 60%

Jeg har ikke testet 3.1 og vil nok ikke gjøre det heller da det er så alt for mange som har trøbbel med den.

Jeg har 3.0 og ingen prob med batteri.Mistet 5% på 6 timer i natt.

Men den beste batteritiden fikk jeg på 2.2.

Hva med å flashe på nytt?

Endret av Njord74
Lenke til kommentar

Ser at mange har problemer med siste 3.1 utgaven av Lite'ning Rom. Selv bruker jeg 3.0 utgaven, og synes at den sluker batteri, eks: i går laddet jeg tlf fult opp, tok så en tur til sykehuse, var hjemme etter 5timer, og da hadde jeg bare 35% igjen, joda, spiller musikk og surfer. Men, virker som at tlf sluker strømmen, selv om den bare ligger der.

 

Og går jeg på Batteribruk, ser jeg at Android OS ligger på hele 60%, og da er det ikke noe som er på, slått av wifi, tømt minne. og alt av programmer som skulle gå, men enda ligger den på over 60%

Jeg har ikke testet 3.1 og vil nok ikke gjøre det heller da det er så alt for mange som har trøbbel med den.

Jeg har 3.0 og ingen prob med batteri.Mistet 5% på 6 timer i natt.

Men den beste batteritiden fikk jeg på 2.2.

Hva med å flashe på nytt?

 

Har tenkt å prøve på det. Skal legge inn alt på nytt. For se om det hjelper.. For pr dags dato, er jeg ikke fornøyd med batteritiden. For min del, synes jeg den er katastrofe..

Lenke til kommentar

Byxxi: For å være sikker på at det ikke lå noe programmer, som sluker strømmen..

:)

Da er det mye bedre å lukke de programmene med en task manager. om du tømmer RAMen, bruker du strøm på det, og så bruker du mye strøm på å fylle RAMen igjen senere. Om du lukker programmer individuelt med en task manager vil det spare deg mye strøm i forhold.

Lenke til kommentar

Gah, norsk swype er borte fra 3.1 igjen.

 

Og en heudundrande batteri bugg.. hahhaha...

 

Fra 72% til 7% på 5 minutter... hihihi

 

må nok kalibreres denne her ser det ut til.. haha

 

Min hoppet i natt fra 80% og noe til 8% på batteriindikatoren i notifications, mens beautiful battery widget fortsatt viste midt på 80-tallet,

 

Så da jeg dreit i det hoppet den opp igjen etter en stund, deretter litt fram og tilbake med noen prosenters variasjon. Skal lade den helt opp og kalibrere nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...