Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Ny bug i Litening Rom 3.1 funnet: Markering av tekst krasjer sms appen... Får teste Go SMS å se om det er samme problem da...

 

Den appen er et must have uansett... Den sms greia som følger telefonen er jo en katastrofe

 

Krasjer desverre med Go SMS også :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny bug i Litening Rom 3.1 funnet: Markering av tekst krasjer sms appen... Får teste Go SMS å se om det er samme problem da...

 

Den appen er et must have uansett... Den sms greia som følger telefonen er jo en katastrofe

Ser på Xda at det er en del bugs og småting med 3.1...

Tekst og lyd går igjen.

Den smsgreia som følger med telefonen har jeg brukt hele tida :blush:

Gikk til GoSms nå.Ser super ut :)

Lenke til kommentar

Hallo, jeg har vært på hytta i 1 uke nå, og der hadde jeg bare tilgang til 3g nettet... men så kom jeg tilbake til oslo, og da ble internett tingen oppe i høyre hjørna skiftet til "H" og nå mister jeg nettet av og til :p har netcom, er det noen fix på dette?

 

OG

 

jeg satt meg ned for å spille dungeon defenders nå. Tror jeg gjorde ca 7 wves, og nå er telefonen NESTEN så varm at jeg brenner meg. Er det noe galt med telefonen? skal jeg levere den inn å be om en ny?

 

Noen (: ?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har et lite men ganske irriterende problem med min galaxy s2. Problemet er at veldig ofte når jeg trykker på den fysiske tasten (nederst i midten) for å komme tilbake til forsiden, så kommer jeg automatisk inn på Voice talk :hmm:

 

Er det noen som har opplevd det samme, og som evt har en løsning på problemet?

 

Har forresten ikke prøvd å resette telefonen enda, da jeg ikke vil gjøre dette dersom det kan unngås. Har også siste programvare oppdatering tilgjengelig.

 

På forhånd takk for svar! :)

Du trykker ikke på knappen to ganger rett etter hverandre?

 

Trenger en digital klokke widget som er like stor som den for oppgavebehandling, anyone? Finner ikke en god en på Market.

 

Nei, trykker kun en gang og telefonen går rett til voice talk. Trykker jeg deretter en gang til på hjemknappen når jeg er inne på voicetalk vil den la meg gå til forsiden..

Lenke til kommentar

Regner med det ikke går med opptak uten å roote og legge inn annen rom?

På Litening Rom - blir det da lagret på tlf eller eksternt?

Har hatt enkelte samtaler jeg gjerne skulle hatt denne muligheten på gitt .... vært morro å fått tatt enkelte selgere blant annet som er sylfrekke, og da er det greit å ha opptak å vise til - ev legge ut på nett ;) (regner med man kan ha lange samtaler på opptak uten at det tar for stor plass)

Lenke til kommentar

Regner med det ikke går med opptak uten å roote og legge inn annen rom?

På Litening Rom - blir det da lagret på tlf eller eksternt?

Har hatt enkelte samtaler jeg gjerne skulle hatt denne muligheten på gitt .... vært morro å fått tatt enkelte selgere blant annet som er sylfrekke, og da er det greit å ha opptak å vise til - ev legge ut på nett ;) (regner med man kan ha lange samtaler på opptak uten at det tar for stor plass)

 

Den benytter telefonens egen opptaker og da velger du selv om du vil lagre den i telefonen eller på sd-kort.

 

Du får en app som klarer dette uten både root og ny ROM som heter Call Recorder...

 

http://www.appbrain.com/app/callrecorder/com.dsoft.android.callrecorder

 

Litt mer hassle med den altså, men den gjør jobben om det er krise.

Lenke til kommentar

Den benytter telefonens egen opptaker og da velger du selv om du vil lagre den i telefonen eller på sd-kort.

 

Du får en app som klarer dette uten både root og ny ROM som heter Call Recorder...

 

http://www.appbrain.com/app/callrecorder/com.dsoft.android.callrecorder

 

Litt mer hassle med den altså, men den gjør jobben om det er krise.

Tar du ofte opp samtaler med telefonen egentlig? Jeg ser ikke behovet for det, så kanskje du kan fortelle meg :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...