Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

(Hm... må jeg legge bilde på en nettside og linke dit for å vise bildevedlegg????)

Nei :) Under instillinger der du poster står det "Legg til vedlegg".

 

-----------------------------------------

Da har man flashet 3.1! Sliter enda med at hele førstesiden med ikoner og widget forsvinner hvis jeg går på innstillinger - så rett til forsiden. De er borte i cirka 0,8 sekunder...

-----------------------------------------

Program ikonene mine har også tatt seg en tur og flyttet alt for 3 gang!

Endret av MeBerg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg fant ut at Netcom har en fin tittel på Samsung Galaxy S II her LOL.

 

Hehe, regner med at den satt godt hos Apple fansen :!:

 

hahahaha.. er det mulig.... egentlig så er det på grensen til tragisk... Synes ikke Netcom burde ta parti på denne måten og heller forholde seg til hva kunden selv ønsker å kjøpe og levere abonnement..

 

Men det var komisk.. det skal de ha..

I svarte...har dei faatt browseren til aa lagge igjen???

 

lag browser, just install whatever you like.
Lenke til kommentar

Hvordan kan man overføre mobiltelefonkontakter fra sim-kortet og inn på mobilen?

 

Ønsker ikke å måtte ha alle kontaktene inne på mail, eller må man det?

Telefon - Kontakter - Mer - Import/eksport. :)

 

Takk, det gikk, men nå har så å si alle kontaktene fått en skråstrek og et 1-tall bak seg?

Lenke til kommentar

Hvordan kan man overføre mobiltelefonkontakter fra sim-kortet og inn på mobilen?

 

Ønsker ikke å måtte ha alle kontaktene inne på mail, eller må man det?

Telefon - Kontakter - Mer - Import/eksport. :)

 

Takk, det gikk, men nå har så å si alle kontaktene fått en skråstrek og et 1-tall bak seg?

Ja, slik de blir lagret på SIM siden telefoner selv pleier å la deg legge flere nummer/info på en kontakt, men det kan ikke SIM. Dermed blir første nummer /1 osv.

 

For å løse dette kan du f.eks.

1. gå gjennom alle kontakter og fjerne /1 på hver og en av dem

2. synke med Google og gjøre jobben på pcen ( google.com/contacts )

3. importere fra Facebook og legge til SIM-importerte kontakter til riktig Fb-kontakt (gå inn på en fb kontakt -> tilknyttede kontoer -> legg til konto

 

Anbefaler uansett

Kontakter -> "Høyreklikk" -> Mer -> Skjermalternativer -> Bare kontakt med telefonnummer

Dersom det ikke er noen kontakter du bare har e-post for som du trenger. Dersom du importerer fra fb blir lista mye ryddigere etter du har gjort dette.

 

Telenor har en gratis app som heter Mine kontakter som synker kontakter med deres servere og gjør det lett å ta med seg videre til en annen telefon. Anbefales.

Å synkronisere med Google er jo selvsagt også lurt, da har du det klart om telefonen skulle bli ødelagt el.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte min tlf tidligere idag. Står at jeg har den siste firmwaren nå

 

Jeg hadde: PDA:KE2 / PHONE:KDJ / CSC:KE2 (NEE)

Oppdaterte til: PDA:KF3 /PHONE:KE7 / CSC:KF1 (NEE)

Oi.. hva er forskjellen på (KOR) og (NEE) da tro? må få tak i CSC:KE2 (NEE) fila jeg da sikkert--

Noen som har peiling? Takk for svar skinnhesten!

 

Er CSC Kernel eller Build-nummer??

 

jeg har ikke peil

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har et lite men ganske irriterende problem med min galaxy s2. Problemet er at veldig ofte når jeg trykker på den fysiske tasten (nederst i midten) for å komme tilbake til forsiden, så kommer jeg automatisk inn på Voice talk :hmm:

 

Er det noen som har opplevd det samme, og som evt har en løsning på problemet?

 

Har forresten ikke prøvd å resette telefonen enda, da jeg ikke vil gjøre dette dersom det kan unngås. Har også siste programvare oppdatering tilgjengelig.

 

På forhånd takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte min tlf tidligere idag. Står at jeg har den siste firmwaren nå

 

Jeg hadde: PDA:KE2 / PHONE:KDJ / CSC:KE2 (NEE)

Oppdaterte til: PDA:KF3 /PHONE:KE7 / CSC:KF1 (NEE)

Oi.. hva er forskjellen på (KOR) og (NEE) da tro? må få tak i CSC:KE2 (NEE) fila jeg da sikkert--

Noen som har peiling? Takk for svar skinnhesten!

 

Er CSC Kernel eller Build-nummer??

 

jeg har ikke peil

 

Noen som vet?

PDA er build number, CSC er kernel

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har et lite men ganske irriterende problem med min galaxy s2. Problemet er at veldig ofte når jeg trykker på den fysiske tasten (nederst i midten) for å komme tilbake til forsiden, så kommer jeg automatisk inn på Voice talk :hmm:

 

Er det noen som har opplevd det samme, og som evt har en løsning på problemet?

 

Har forresten ikke prøvd å resette telefonen enda, da jeg ikke vil gjøre dette dersom det kan unngås. Har også siste programvare oppdatering tilgjengelig.

 

På forhånd takk for svar! :)

Du trykker ikke på knappen to ganger rett etter hverandre?

 

Trenger en digital klokke widget som er like stor som den for oppgavebehandling, anyone? Finner ikke en god en på Market.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Har noen opplevd at batteritiden har blitt dårligere etter fastvareoppdateringen?(KE7)

Mitt batteri var i utgangspunktet veldig bra, men etter at jeg oppdaterte telefonen forsvinner det 30/40% av batteriet i løpet av natten!

 

 

det funka å nullstille den, batteriet holder mye lengre nå!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...